Lekker pjukje
Sugars, hoop dat het bij 1 dagje beroerd blijft Beterschap!
Danielle, Dylano heeft geen luier meer aan en hoeft meestal niet te plassen 's nachts. alleen de afgelopen dagen opeens wel??
Liefs Michelle
Lekker pjukje
Sugars, hoop dat het bij 1 dagje beroerd blijft Beterschap!
Danielle, Dylano heeft geen luier meer aan en hoeft meestal niet te plassen 's nachts. alleen de afgelopen dagen opeens wel??
Liefs Michelle
Fijn Pjukje!
Erik draagt 's nachts nog een luier, dus dat scheelt natuurlijk.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
nou ik ben mooi me nest ingdoken, papa heb pip ook eerder op moeten halen want die had ook koorts…en ik werd net pas wakker,ben nu iets …minder gammel, ga zo ff met een 'dennebos’in bad zitten en daarna met een antigriepine weer in me nest legge… nee ik hoop het dus ook nie, maar gewoon heel me neus zit verstopt, slaap ook nie hendig hoor,bij pip ook weer uien op haar kamer gezet!
maar ff vergeten hoe de mama heet, wij hebben gewoon potje op haar kamertje gezet, kan ze zelf ff plasje doen…wij legge haar gewoon met luier op bed, maar meestal trekt madam die gewoon uit, en gaat ze gewoon op het potje plassuh
Pippy is geboren 17.07.2009
@sugars, beterschap. Hopelijk helpt een goeie nacht slapen…hopelijk denk pippy daar ook zo over!
@andere mama’s…een gezellige avond. Ik zal me over de stapel was buigen, het is echt ongelofelijk wat een was. De hele buurt kon hier zijn was wel brengen. Echt geen doorkomen aan vandaag. Sorry…moest ff klagen.
@Pjukje: gedeelde smart…hier ook bezig met een berg was. Succes!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
tja wat zal ik er eens van zeggen
meneertje kwam om kwart voor 5 bij ons in bed liggen en tegen half 6 sliep hij weer maar had wel mij half uit bed gewerkt, en wat een gehoest in me oren pff arm kind. Ik ben er om kwart voor 6 uitgegaan en dacht ga wel terug als Dylano wakker word en stuur papa dan gelijk mee. Werd hij pas om 7 uur wakker lekker hoor alleen balen dat hij mij uit bed had gewerkt
Liefs Michelle
Had je er nog niets aan Michelle, irritant! Hier was Erik om 5.45 uur wakker. Gaap!
Groetjes,
M
Hier ook weer een rot nacht!
Vanaf half 10 begon hij te brullen…ik moest erheen.
Ik heb pijn in mijn buik zei hij…dus ik wilde een halve sinasspril geven maar die vertikte hij…nou dan is er niks aan de hand…geloof mij!
Vannacht nog 3 of 4 keer (weet niet meer) geroepen dus elke keer word ik weer wakker ervan.
Vanmorgen om 10 voor 5 en daarna om 10 voor 6 wakker.
Ik kon wel weer terug inslapen (ik heb van arts jeuk tabletten gehad en die werken daarook mee denk ik)…dus wss ik blij en heb toch wel 4-5 uurtjes geslapen vannacht
Gr, Danielle
pfhhh … nou had je ook niks aan als je uit je eigen bed geduwt word… ik lag hier om 20 uur al op bed…pip om 19.00 uur …allebei koorts!
gelukkig kan je naast pippy een raket lanceren en dan word ze nog nie wakker… (wat hier rond oud en nieuw letterlijk gebeurt… klein bagdad hierow…) dus om 21.00 uur zat ik tegen het plafond van 1 of andere dolle juin die in me brandgang achter een kanon af stak…en papa die stond al klaar op de trap want om 00.00 uur staken ze hier voor de deur ff zo’n 100.000klapper af …maar de 2 madamme boven knorde gewoon door , om 7 uur ben ik ff met haar opgestaan om half 9 was manlief beneden en ben ik terug naar bed gegaan
@sugars: volgens mij woon jij in zo’n hele gezellige volksbuurt waar ze in de zomer buiten aan de straatkant zitten. (heb ik het goed)?
Ben je wel wat bekomen sinds gister?
Gr, Danielle
Ben je wat opgeknapt Sugars?
Hier Dylano net met 39.4 koorts op bed gelegd Gisteravond 38,7 Met een beetje pech zit ik morgen op de ha post, al moet ik zeggen dat hij wel heel erg hoest en een loopneus heeft is hij verder goed te pas. Eten en drinken gaat ook gewoon goed, behalve avondeten
Liefs Michelle
haha ja helemaal goed, wij hebben standaard een bankje voor dn deur…met een dikke ketting …aan de muur, zo ook de rest van de straat hahahaha!! dus rond deze tijd zit je regelmatig tegen het plafond omdat iemand ff zijn bommen en granaten wil testen… heel de straat was knalrood van de zooi vanmorgen, we hebben van de gemeente vuurwerkafvalzakken gehad, … maar ja wij steken de dozen altijd in de fik zeg maar… als het afgeknalt is … dus die hebben hier weinig nut…
ik voel me al wa beter, wel slecht geslapen want me neus zat kei dicht… pip werd vanmiddag naar haar slaapje wakker met 39.6…paracetamol erin… en heel de middag 1 groot feest, kei heppy de peppy was ze… (vorig jaar had ze trouwens ook 40 graden koorts met oud en nw, want toen sliep ze bij de buren… …) begint routine te worden hierow…
Beterschap voor alle zieke kindjes! Hier inmiddels ook een zieke moeder, gisteravond lag ik er al om 18.45 uur in en voel me koortsig en m’n oren zitten potdicht. Vanmorgen om 9.00 uur opgestaan en ben nog moe Sugars, jij ook beterschap!
Groetjes,
M
Gisteravond van 10 voor 7 tot vanmorgen 6.15 in 1 stuk doorgeslapen
Ben blij!
Gister trouwens ook!
Nog blijer!
Gr, Danielle
Zijn er nog zieke bij vandaag?
nou hier behoorlijk brak en nog aan het half uitzieken geloof ik (de wijn van gisteren zal nie geholpen hebben) vannacht van een bos omkappende manlief ook nie… heb het nog 5 uur zien worden en om 6 uur ging pippy de sirene af, dus nu half 10 en ik ben alweer half gebroken… pip heb ik net een paracetamol gegeven, want ze had weer een heel warm koppie en nekkie…
als papa uit bed is, duik ik er weer in ! want morgen ken het nie meer, want dan moet papa weer werken … dus ff gebruik van maken,anders haal ik vanavond dus ook echt niet… heb er ook zo’n zin in (not) … pfhh maar dan ist die kerst gelukkig weer voorbij en dan ben ik nog een week ontregeld waarschijnlijk… heel me ritme legt op zijn gat met die dagen, en daar ben ik nie zo goed in !
nou mriek beterschappies ook !
nou hier behoorlijk brak en nog aan het half uitzieken geloof ik (de wijn van gisteren zal nie geholpen hebben) vannacht van een bos omkappende manlief ook nie… heb het nog 5 uur zien worden en om 6 uur ging pippy de sirene af, dus nu half 10 en ik ben alweer half gebroken… pip heb ik net een paracetamol gegeven, want ze had weer een heel warm koppie en nekkie…
als papa uit bed is, duik ik er weer in ! want morgen ken het nie meer, want dan moet papa weer werken … dus ff gebruik van maken,anders haal ik vanavond dus ook echt niet… heb er ook zo’n zin in (not) … pfhh maar dan ist die kerst gelukkig weer voorbij en dan ben ik nog een week ontregeld waarschijnlijk… heel me ritme legt op zijn gat met die dagen, en daar ben ik nie zo goed in !
nou mriek beterschappies ook !
Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Nog niet 100%, maar gaat de goede kant weer op. Gisteren tegen 22.00 uur gaan slapen tot vanmorgen 6.00 uur (vond ik niet slecht van Erik, haha) en toen van 7.30 uur tot 9.30 uur nog even teruggegaan. Slaap helpt zo goed als je ziek bent
Groetjes,
M
ja dat helpt het beste,… ik ga strakkies ook zeker nog ff terug, maar ik zit nog te bedenken of ik me haar zal verven heb nog een potje roze in de kast staan, maar ja als ik da doe, dan haal ik da slaapje weer nie… maar me handen jeuken… heb zin om weer een ‘frats’ uit te halen, zwart is ook maar zwart… hmm druildag die 2e kerst dag!!!
Hier vanmorgen 6 uur!! WAAROM ???
En de dames lagen hier later op bed, zou je denken ze slapen wel iets langer…maar nee dus. Ze hebben zelfs minder geslapen. Dus om 9 uur zat de oudste alweer te gapen. Maar niet weer op bed willen.
Hopelijk houd ze het een beetje vol. Want vanmiddag komen mijn schoonouders, schoonzusjes en zwagers met hun kids. Dan hebben we 6 kinders. Zie er nu al tegen op!
Een oververmoeide peuterpuber die haar speelgoed niet kan en wil delen!