De klok

@Sugars: oeps, de snot vergeten. Sorry! Whahaha!

Jeetje, die Dylano is echt Superman ofzo. Waar haalt 'ie het vandaan inderdaad? Kwart over vier is inderdaad gewoon 's nachts, dat heeft niets meer met vroeg wakker te maken bijna…lastig!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mag ook hopen dat het eenmalig was, volgende keer gaat hij dus mooi terug zijn eigen bed in.

Sugars ik heb tot kwart over 9 op bed gelegen want papa is vrij en die heeft vanmiddag nog een uurtje meegepakt.

Liefs Michelle

ow gelukkig maar want men men da’s wel slopend hoor, das vroeg wakker zijn al, laat staan nachtbraken… jongejonge… wie toch een kind uitvind met ingebouwde wekkert… hahaha die zou een nobelprijs krijgen meteen voor de vrede!!! hahahhaa

ik vrees ook voor het nieuwe jaar, 3 dage kdv,dan moet ze om 7 uur wakker worden dus … denk nie dat ze dan nog langer gaat slapen op de andere dagen, misschien de eerste week, omdat ze kei moei is, maar voor de rest kenne we het dan wel sjaken vrees ik !!!

nouw wijffie ik hoop dat dylano begrepen heb dat hij minstens voor 2 uur meer moet gaan vannacht, wij denken anyways allemaal aan je ! (kleine troost… )

Pippy is geboren 17.07.2009

Gaaaaaap!! Hier was het vanmorgen 05.30! Pffff weer erg vroeg. De kleine uk werd weer wakker van de grote meid. Dus feest op de boven etage.
Hopelijk ist morgen weer iets later. Morgen nog werken en dan twee weken vakantie. Wat zou het fijn zijn als ze iets langer slapen!

gaap

Wat een baggernacht en als manlief uiten uit bed is duik ik nog even terug,ondanks dat Madelon thuis is.

door het kletsen ed lagen we er pas om 11 uur in Dylano kwam er voor de eerste keer om 1 uur toen half 2 en toen 2 uur. Ikzelf sliep tegen half 3 pas weer en toen was hij om kwart over 5 naar Madelon geslopen hoorde ik wel maar dacht die lost dat zelf wel op Om half 6 lg hij bij mij en om 6 uur ben ik er maar uit gegaan.

Zo u het met kerstmis te maken hebben? Morgen hebben ze kerstontbijt op school en hij weet ook dat hij cadeautjes krijgt met kerst

Liefs Michelle

Goedemorgen michele! Dat is idd een K* nacht! Kun je straks niet nog ff een uurtje slapen als je zoon naar school is.

Hier was het vanmorgen ook 05.30. Maar ik heb ze beide nog wel ff stil gekregen tot 6.15.

Succes vandaag

Pjukje, hij hoeft vandaag niet naar school maar manlief heeft vakantie dus zodra die wakker is ga ik ff plat.

Liefs Michelle

Wat een slechte nacht, Michelle. Haha, Madelon had ook geen zin om zo vroeg wakker gemaakt te worden dus. Geef d’r eens ongelijk Gelukkig kan je straks nog even slapen! En misschien heeft die spanning van de kerst met de cadeautjes er wel mee te maken. Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, dus dat speelt hier niet, maar desondanks ook hier vanmorgen 5.25 uur. Ik heb een klein lampje aangedaan en hij is in z’n bed gebleven (stil) tot 5.45 uur. Toen besloot manlief op te staan (GRRRR…die vroeg-opstaan-genen heeft Erik echt niet van een vreemde) en toen Erik dat hoorde wil hij natuurlijk naar mij. Nou ja, vooruit, dus hier begon de dag ook al vroeg.

Gelukkig laatste dag werken en dan vrij tot en met 2 januari!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mijn eerste opmerking weer : jeetje Michelle!..was zo’n flut nacht gehad dus!

Hier was eht ook niet alles vannacht trouwens.
Hij kwam de 1e keer om half 10 toe ik naar boven ging.
Toen om 2 uur om te plassen en toen vanaf5.45 wakker.

Ik heb vanaf 2.00 niet meer geslapen kon niet meer wegkomen.

Zou het aan kerst liggen ja denk je?
Ik heb aaron duidelijk gemaakt dat Sinterklaas kadotjes brengt voor kindjes en dat de kerstman niks doet en iedereen zelf kadotjes koopt.
Hij vind dus niks spannend nu.

Denk aan je !

Gr, Danielle

nou wij hadden vanmorgen een nieuwe primeur…
pa en ma beneden op de bank om 06.50 aangekleed, en wel, zaten te wachten tot ons kind een keer wakker werd … om 07.00 uur heb papa dr maar wakker gemaakt !!! ik zit hier nog steeds half in shock

Nou, nee…da hebben wij dus nog nooit gehad he Sugars…misschien ooit als ie 16 is moeten we hem uit bed schuppe!

Gr, Danielle

ow wat zullen wij een wraak nemen he, tegen die tijd hahahhaaa!!!

Ow reken maar van yes

Danielle hij weet ook dat de cadeau’s van ons komen, Kerstman bestaat niet
ik denk de spanning van dat en morgen op school eten, alles bij elkaar. Ook weer flink aan de hoest terwijl het net wat minder was.

Liefs Michelle

Vannacht om 1.00 wakker om te plassen en daarna nog tig keer gehoord want ik kon natuurlijk weer niet meer weg komen.
Denk dat ie bar weinig hefet geslapen vannacht.
Vanaf half 6 was ie geheel present!

Dus wil effe klagen!

Gr, Danielle

Dat is weer balen Danielle,

hier kroop hij om half 1 bij ons, dus papa erug gelegd, moest hij plassen. Daarna werd ik om half 6 bij mij lag en lag te hoesten. Papa lag op d bank gevlucht voor me gesnurk

Dylano heeft nog wel tot kwart over 6 geslapen, maar iedere keer wakker door het hoesten. Dus al bij al een redelijke nacht dus ik klaag niet.

Liefs Michelle

Balen Danielle en Michelle Hier was het 6.00 uur. Gelukkig slaapt Erik wel bijna altijd goed door en dat is heel fijn.

Groetjes,
M

Nou vanmorgen werd ze om 6.20 wakker , pfhh weer 10 minuten voordat mijn wekker afliep, irritant, maar ja ik denk ga me maar nie ergeren… dus heb haar meegenomen en om 06.50 papa uit bed getrommelt, die kon haar naar het kdv brengen en ik ben naar me werk gereden, maar voel me meer ’ in bed legge’ …man man ben een partij beroert… lichtelijke griep geloof ik, was te verwachten want vorige week was kind ziek… (phhhf maar daar baal ik altijd van, want ontspannen gewoon ziek zijn, gaat ze handig met een kind… not )

Ik hoop dat je niet ziek wordt Sugars! Zou niet tof zijn met de kerst voor de boeg…

Groetjes,
M

@mriek en Michelle: plassen jullie kinders nog in de pamper of ook op het potje/toilet snachts?
Aarom word meestal 1x wakker (soms niet, dan ben ik blij) om te plassen snachts maar ik hoor van veel moeders dat hun kinders pas smorgens hoeven te plassen.

Gr, Danielle

Hier was het vanmorgen 5.50, toen was de kleine wakker. Nadat ik de speen heb ingeplugt ben ik weer mijn warme bed ingekropen en toen was het 6.40 dat ze beiden wakker waren!