Hij is volgens mij tegen vijven bij ons komen liggen en heeft nog geslapen tot bijna kwart over 6 dus klaag niet
papa wel denk ik want als hij dienst heeft is het veel vroeger
Liefs Michelle
Hij is volgens mij tegen vijven bij ons komen liggen en heeft nog geslapen tot bijna kwart over 6 dus klaag niet
papa wel denk ik want als hij dienst heeft is het veel vroeger
Liefs Michelle
Nou, hier is het echt goed gegaan!
Sliep gisteravond om 19.00 en om 5.00 plassen en sliep weer verder tot 6.47!!!
Ik klaag zeker niet nu!!..hahaha
Gr, Danielle
nou vanmorgen ging het brandalarm om 6.15 uur pas…dus da vond ik al heel wa…ik heb heel normaal proberen de fles te maken, en tot mijn verbazing ging allus dan ook in de fles en nie ernaast, helaas pindakaas voor de kat deze morgen…
gerum, want die zat al op het aanrecht klaar te wachten op mama de stuntert… kom ik in dr kamer luier uitgetrokken…nou ja nie zon probleem maar zit ze dus met haar bloten gat op dat zijlgrondje wat er ligt…idioot (ze is echt warmbloedig) na weer een hoop 5e en 6e dronk ze haar fles en lag er terug in , mama is terug naar bed gegaan en heb nog een kwart slaappil gepakt… dus die valai… blabla heb ik nie nodig believe me … en om half 9 kwam papa me wakker maken want toen moest hij weg om te werken…(we hadden ff afgesproken dat hij het zo doen om te voorkomen dat ik kind buiten zou zetten met bord 'gratis af te halen ') whahahoahahahahhaa , want men die morgen van gisteren won geen schoonheidsprijzen, dit ging een stuk gemoedelijker…thank god dat het morgen woensdag is, en mama dr neus ken drukken om kwart voor 7 hahahahhaa
Pippy is geboren 17.07.2009
Ook bij ons viel het vanochtend mee, 6.40 uur was het.
Ben benieuwd of dat door gaat zetten!
Fijn dat de meeste van jullie ook wat langer konden slapen!
Liefs, Anne
Bij iedereen ging het zo te lezen best goed, fijn! Hier was het om 5.30 uur al roepen om mama, toen ik erheen ging om te zeggen dat het nog te vroeg was wilde hij een klein lampje aan en bleef hij wel in bed. Het was stil, ik weer verder dommelen en toen ging om 6.00 uur de wekker van papa. GRRRR! Kind roepen natuurlijk en iedereen wakker. En waarom? Papa heeft nota bene vakantie, why the hell zet je een wekker?!?!?!?!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ohhhhhhhh Mriek dat meen je niet?? Oef dan kan je hem zijn nek ook wel omdraaien
Liefs Michelle
Hahaha…owww Mriek, ik zou hem wel kunnen (ik weet niet wat doen)!
Zou er heel de dag over bezig blijven denk ik!
Gr, Danielle
JIj ook vakantie dan?
aghhhrrr mriek kill and atack… !!! da zijn echt weer mannen hoor, ik zou dr ook minstens een dag over blijven mouwuh…da zijn dan weer typisch vrouwen denk ik
Hihi, fijn om te lezen dat ik niet alleen sta in mijn verbazing over die wekker. Ik heb me goed gehouden vond ik Was wel pissig, maar heb er niet de hele dag over gezeurd. Had ik ook geen tijd voor, veel te druk op het werk zo voor de vakantie. Want ja, volgende week ben ik ook een weekje vrij, deze week werk ik nog.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
heel goed van jou en fijn voor je vent… dat je nie doorzeurde hahahaa
ik moet deze week nog werken… vanavond heb ik hellnight, die begint om 15.00 uur veel te veel gepland… eerst tandarts, eten bij me ma (net of ik na 3 spuiten kan eten) dan ballette en dan door naar de nagelstilyste… denk dat ballet hem ff nie word…volgende week werk ik op woensdag nog (me laatste week voor uitzendburo, dus ff nog extra daggie knaken, donderdag en vrijdag heerlijk vrij en peuterloos!!! ff echt ontspannen en voor niemand zorgen… ja voor mezelf
Heerlijk vooruitzicht Sugars! Daarmee kom je vandaag wel door, toch? Maar idd een belachelijke planning, dat wel. Hoe kom je erbij?
Erik was vanmorgen om 6.30 uur wakker! Manlief had geen wekker gezet. Helemaal uit zichzelf, is het niet geweldig? Maar toen kreeg ik om 6.15 uur een sms van een vriendin waardoor ik alsnog wakker werd gemaakt. Ze heeft een week geleden een kindje gekregen en wilde me even bijpraten. En aangezien haar dochter 's nachts amper slaapt, was ze er dus vroeg bij. Haha, als het kindlief niet is dan is het wel de wekker van manlief en anders een vriendin die sms’t. Nou ja, dat ene kwartiertje vond ik niet zo erg. En was stiekem best blij om weer even info te krijgen
Groetjes,
M
ja die nagelstyliste die kon anders nie meer voor de kerst en ja ik zal maar met uitgegroeide nageltjes zitten wor !! gne gne… owwww mensen die mij zo vroeg smsse die krijgen echt alles terug, was ook zo fijn toen ik net pippy had gekregen kreeg ik midden in de nacht smsjes van mensen dat ze op zo’n heftig feest waren …nou die belde ik gewoon om 10.00 uur smorgens terug als hun net in dr nest lagen hahahhaa… doe je maar 1 keer hahahaha
gisteren had pip trouwens weer wa nieuws luier uittrekken, keurig geplas tin haar potje, alleen haar poeppie lag in een hoekkie hahahahhaaa!!
vanmorgen sloeg ze pas om 06.45 uur alarm… dus da was netjes, potje had ze nie gehaald, want dr romper was zeikesnat , gerum en gewoon doorronken he…ongelofelijk die jong
Hier kwart over 4 toen kroop hij bij ons in bed en papa werd niet wakker en ik had de puf niet om een krijsconcert aan te gaan horen (kon niet in slaap komen gisteravond en heb het nog half 1 zien worden
) dus dacht laat maar liggen. geen succes want hij heeft niet meer geslapen en ik ook niet meer tot papa er om half 6 uit is gegaan met hem.
Ben brak nu
Liefs Michelle
Gewijzigd door - miremady op 21 Dec 2011 12:25:51
@miramady, was het kwart over 4 of kwart over 5 want da kan ik nie lezen.
Jeetje zeg!..lekker vroeg.
Hier was het 6.15 en nu werd Aaron weer wakker van PAPA die naar beneden ging}anders (weet ik zeker) had ie het nog later gemaakt.
Wat goed van Erik zeg!
Ook hij KAN HET!
Gr, Danielle
Die papa’s ook, wat is dat toch?! Hoe vroeg was Dylano, Michelle? In alle schrik heb je dat vergeten te typen. Haha! Zielig dat je brak bent
Hihi, die Pippy is gewoon een smeerkees. Modder, pies, het maakt haar allemaal gewoon niet uit
Groetjes,
M
Heb het verandert en was indd kwart over 4 zucht
Een kind naar me hart die pippy
Liefs Michelle
jees meis , kwart over 4!!!
da vind ik niet eens smorgens da’s gewoon snachts… wat ik me afvraag hoe houdt hij het de dag vol joh… ? want hij slaapt smiddags ook nie meer toch, wanneer gaat de man naar school… mag toch hopen dat hij dan wa langer slaapt, want anders legt hij smiddags met zijn hoofd op het buro te snurken…
dat vragen wij ons ook af waar hij die energie vandaan haalt, Hij gaat nu 3 ochtenden naar de psz. Vanochtend geweest en zit nu alweer op zijn gemak te puzzelen. Die gaat heel de dag gewoon door, geen wonder dat hij zo mager is
Liefs Michelle
volgens mij dealen ze op de peuterspeelzaal in dextro energie hahahhaa!!!
pfhhh hij is dus onuitputbaar… jeetje en die mama’s maar slaapgebrek…
en ji werkt nu , als hij zo’n ochtend op school zit, want ik zou direct in me mand duiken, ik kom me mand nie uit volgende week donderdag… en vrijdag hahahhaa