De klok

Ook hier was het vanochtend 6 uur…helaas!
Nadeel is wel dat hij dan voor zijn middagslaap al heel snel moe is, maargoed hij slaapt dan ook regelmatig lang.
Ben benieuwd morgenochtend, ik hoop echt van harte dat het dan een keer wat later is!!!

Liefs, Anne

Hier was meneer om kwart 5!

Grrrrrrrr…

Gr, Danielle

En de onvoorspelbare Aaron is weer terug, balen! Echt te vroeg, rond vijven. Erik was om 5.35 uur, ook veel te vroeg. Maar manlief liet me wéér uitslapen, fijn!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mijn gebeden zijn verhoord Seth was pas om 7.40 uur wakker!
Balen dat ze bij jullie weer zo vroeg waren!
Wel lief dat j uit mocht slapen Mriek

Liefs, Anne

Hier was het half 6: Ben wel blij dat die van jullie ook weer vroeg waren hoor, want begon de laatste dagen het idee te krijgen dat het alleen bij ons nog zo vroeg was

Liefs Michelle

nou hier was alarm om 05.17 uur toen ben ik haar een papfles gaan geven want ze had gisteren om 16.00 alles eruit gekitst…ze is al een paar dagen nie lekker, dus ze had savonds een boterham gegeten en een halve fles pyamapap,dus die had honger, stak me kop om de deur en ze had de fles al te paken… daarna heb ze nog geslapen tot 6.30 toen is papa eruit gegaan, mama werd om 10.00 uur wakker in een peuterhell…gillend kind, en een papa die op springen stond soms vraag ik echt wat hier dan gebeurt, want gisteren was ik om half 7 met haar hier en da ging prima ‘die gow with the flow’ techniek, of papa kon hem … de techniek of hij was gewoon ver te zoeken…jeeeess fijn hoor uitslapen en in zo’n puinbak wakkergemaakt worden…
maar volgens mij voelt ze zich nog nie helemaal jofel en dan gaat hij met boterhamme dr achteraan rennen…
ik gebruik dan gewoon de niet therapeutische verantwoorde manier, manderijn opeten krijg je cocolala…dan maar zo … maar ja die gaat echt niks doen als er ff niks’ tegenoverstaat, da doet de mama ook nie …
dus ik begin zo aan project ’ eet je boterham!! 'papa heb ik terug zijn bed ingegooid, 2 van die 'dwarskonijnen word ik helemaal opgefokt van …
(manlief zijn moeder zou morgen ook 60 zijn geworde, ze is nu 2 jaar geleden heel plotseling overleden… en dat hangt lekker boven zijn hoofd natuurlijk,dus die moeten we ff zoveel mogelijk peutergepuber besparen…)

Pippy is geboren 17.07.2009

@michele: haha…nou dan moet ik even wat meer vermelden dan krijg jij nog meer glansoogjes
Meneer wa seigenlijk al om half 5 aan het rommelen want de verburen hadden feest en die gaaan tot smorgens lekker door dus er werd met deuren gegooid en autoos reden af en aan…dus om half 5 riep hij al “mama, wil jij komen?”

Nee, Aaron…SLAPEN! zei ik.
Toen riep ie dus om kwart over 5 weer!
Maar vanmiddag zijn we naar de stad gegaan en heeft ie 20 minuten geslapen.

Gr, Danielle

pfffhhh lekkere buren…

Pffff Sugars, geen manier om wakker te worden, nee. Sneu voor je man, dat zal hem ook wel niet helpen. En jeetje Danielle, fijn zulke buren!

Heerlijk Anne, Seth heeft het weer door hopelijk! Erik heeft vanmiddag niet geslapen, we zijn naar de dierentuin geweest. Hij heeft sinds vanavond diarree en voelt zich niet helemaal goed. Ligt nu lekker te slapen, ben benieuwd tot hoe laat.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hay, was ik ook weer! We hadden afgesproken dat ik zondag mocht uitslapen, mijn vriend zou de vroege dienst op zich nemen.
Om 3.00 s’nachts ging de pieper van de brandweer. Mijn vriend werkt bij de vrijwillige brandweer. Ik ga er altijd mee uit, zorg ervoor dat de lichten aan gaan, deur los enz enz. Hij kan zo doorrennen naar zijn fiets. Hij was met een kwartier weer thuis. Loos alarm, ja hoord er ook bij. Dus daar lig je dan om 3.30 beide klaarwakker. Ik ben op zich wel weer vrij snel in slaap gevallen. Mijn vriend had nog een poos wakker gelegen.
Onze oudste was 06.30 wakker. Mijn vriend vroeg of ze nog wel ff bij ons in bed mocht, geen probleem. Dus heel lief kroop ze tegen mij aan in bed.
Tegen 7en werd de jongste wakker. Dus mijn vriend zegt tegen de oudste kom, we gaan naar beneden. Nou nee, dat had mevrouw niet in het zin, ze moest bij mama blijven.
Dus daar ging mijn uitslapen. Ik heb nog wel tegen haar gezegd dat ze dan stil bij me moest blijven liggen, maar het duurde maar ff en toen begon ze aan me om te plukken. Dus geen uitslapen deze keer! GRRRRR!

Vanmorgen waren de kids 06.20, mag niet klagen hoor. Maar zo op mijn vrije dag was een half uurtje later ook wel wenselijk geweest!

nouo hier wast weer lekker drama zal je de details besparen maar om 6.30 zaten we beneden en mama was not amused…kom nu pas bij , nu legt ze gelukkig plat !! halleluja ff rust

Balen Pjukje, dat je oudste zo graag bij je wil zijn Zonder dollen, irritant dat het uitslapen aan je neus voorbij ging. En 6.20 uur vind ik best netjes in vergelijking met hier: 5.45 uur. Zucht.

Ik hoor graag details Sugars

Groetjes,
M

quote:
@gidget, jij bent ook niet laat....of was het flesje tijd? En lig je nu weer lekker in bed. Nou hier was de kleine uk 10 voor 5!!! Dus ik er snel heen voor de speen. Maar mevrouw lag te feestvieren in bed. Dan ist alleen maar hopen dat de oudste er niet wakker van wordt. Om kwart over 5 nog een keer bij de kleine geweest. Volgens mij is het toen stil geworden. Maar 06.25 waren ze beide weer wakker. Dus half 7 met het spul naar beneden.

dat was flesjes tijd, kon idd nog even mijn bed in. (gelukkig)

Mriek was een kwartier langer dan hier, dus niet klagen Maar ja papa heeft hier al vakantie dus die ging er vandaag uit, dus heb heerlijk tot kwart over 9 gepit, wat een zaligheid in een stil huis, want Dylano was naar school.

Morgen moet ik eruit En het nadeel met vakantie is dat je ook niet kunt blijven liggen met de tv aan want dat is natuurlijk mega irri voor degene die er niet uit hoeft.

Sugars ik wil ook details

Liefs Michelle

Pff meiden, ik heb echt DIEP respect voor jullie dat jullie kids elke keer zo vroeg zijn. Hier zijn ze meestal rond 6.30 uur (en de jongste meestal van 4.30-6.30 uur), maar daar zouden jullie “een moord voor doen” begrijp ik.
En dan ook nog kinderen in de PP? Na zo’n nacht/ochtend gehuil en gejengel van de jongste, kan ik 's ochtends gewoon veel minder hebben van onze oudste. Maar goed, niet klagen, want jullie hebben dit volgens mij al maanden, terwijl onze jongste dat pas een week heeft!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@sugars: waar bleef vanmorgen die papfles dan ook?

Maarre…onze onvoorspelbare bleef vanmorgen tot 6.35 pitten!

Vannacht alleen was ie iets minder…hij ging plassen om half 2(doet ie voort alleen met zaklamp) en ging terug in bed dus ik zeg Welterusten Aaron!
MAMA…ik wil een kusje!
Nee aaron “slapen”!!
NEE MAMA brul brul brul ik wil een kusje!
Ik was dus echt niet van plan om voor een kusje naar zijn kamer te gaan.
Dus na zo’n 4 minuten gaf ie op en konden we verder slapen.
Heb hem vanmorgen nadrukkelijk gezegd dat ie dat voortaan moet laten en ik echt niet kom voor een kus.
“Is goed mama” zei hij

Gr, Danielle

stelletje ramptoeristen dat jullie zijn hahahaa… nou ja na al dat vroege leed hebben jullie wel dramadetails verdiend…

half 6 ging het pippyalarm af, zo nog luider dan de brandweer… pfhhh dan stuif ik naar beneden en roep ; ik kom eraan… net of ze dan minder hard gaan sirenere…NOT… echt mijn trommelvliezen kenne dr zooowwww nie tegen, dus pak melk flikkerde uit mijn handen, heb ik gewoon laten legge…poes kei blij…scheppies bambix gingen er maar net in… in de 55 seconden dat het dan in de magnetron staat , ga ik ff snel plasse al roepen, stil maar pippy mama komt eraan (wat wederom totaal geen effect heeft…) dus na een half uur discussie…en redeneren …en op in praten had ze haar papfles op en toen moest ze ineens weer plassuhhh zucht…dus ikke weer slepen met die pot, want als ik dr eens mee moest nemen naar de plee beneden kon ik het wel sjaken…

ik had de avond er bij papa ingehammert…als ik haar dr fles heb gegeven en ze legt terug…dan gaat ze na een half uur altijd weer legge piepen, ik zeg we laten haar piepen (lees piepen ik bedoel volgasbrandalarm…) nou deze keer kon mama het nie hendelen, dus papa was nog ff gaan troosten, maar madam ramde haar complete schuifdeur eruit… dus zat de deur vast en me kind ertussen EN NOG STEEDS VOLGASBRANDALARM…
(ik zal maar ff nie melden wat ik die 2 allemaal aan wilde doen op dat moment) … nou ikke naar beneden met haar tv aangekalt boterham gemaakt, me oordoppen ingefrot en ikke op de bank met de deken over me kop… 'mama ik wil bij jouw…'mama ik wil puzzelen’mama ik wil die boterham nie mama ik wil water…'mama mama mama mama/… serieus als ik de ducktape had kunnen vinden had ik en die waffel afgeplakt en haar aan de bank getaped so pisst was ik… een uur later wilde ze naar haar vader, nou je gaat maar doeg… papa naar beneden …en mama is nog een half uur in dr nest gaan legge… en ja hoor lekker potje zitten brullen…
pfff dus ik begon om 6.30 uur al te bedenken hoe ik in hemelsnaam de dag door zou komen zonder dat er gewonden zouden vallen…GRRRRRR …soms heb je nie eens iets aan 100 rollen behang!

Goh Sugars, jij hebt een echte Pippy gefrabiceerd die zo sterk is dat ze de deur eruit gooit!
Goh, ik wil wel een keer smorgens bij jullie op de bank komen kijken hoe het er bij jullie aan toe gaat…hahahahahahaha.
Zal ik jullie eens opgeven bij de kinderfluisteraar? (haha)

En zijn lekker rustgevende valeriaantabletjes voor jou nie toepasselijk
Dusse…die fles kan ook afgeschaft worden dan!

Kom je morgen weer met een leuk verhaal terug?
Ik zit smakelijk te lachuh…

Gr, Danielle

Sorry sugars maar lig hier echt helemaal in een scheur, maar ik voel met je mee hoor, zulke dingen moet je later op de dag al niet hebben, laat staan om half 6 's morgens!

Liefs Michelle

Pffff Sugars…leuk beschreven, maar vast minder leuk in real life. Hopelijk morgen beter! Thanks for sharing

Groetjes,
M