stelletje ramptoeristen dat jullie zijn hahahaa… nou ja na al dat vroege leed hebben jullie wel dramadetails verdiend…
half 6 ging het pippyalarm af, zo nog luider dan de brandweer… pfhhh dan stuif ik naar beneden en roep ; ik kom eraan… net of ze dan minder hard gaan sirenere…NOT… echt mijn trommelvliezen kenne dr zooowwww nie tegen, dus pak melk flikkerde uit mijn handen, heb ik gewoon laten legge…poes kei blij…scheppies bambix gingen er maar net in… in de 55 seconden dat het dan in de magnetron staat , ga ik ff snel plasse al roepen, stil maar pippy mama komt eraan (wat wederom totaal geen effect heeft…) dus na een half uur discussie…en redeneren …en op in praten had ze haar papfles op en toen moest ze ineens weer plassuhhh zucht…dus ikke weer slepen met die pot, want als ik dr eens mee moest nemen naar de plee beneden kon ik het wel sjaken…
ik had de avond er bij papa ingehammert…als ik haar dr fles heb gegeven en ze legt terug…dan gaat ze na een half uur altijd weer legge piepen, ik zeg we laten haar piepen (lees piepen ik bedoel volgasbrandalarm…) nou deze keer kon mama het nie hendelen, dus papa was nog ff gaan troosten, maar madam ramde haar complete schuifdeur eruit… dus zat de deur vast en me kind ertussen EN NOG STEEDS VOLGASBRANDALARM…
(ik zal maar ff nie melden wat ik die 2 allemaal aan wilde doen op dat moment) … nou ikke naar beneden met haar tv aangekalt boterham gemaakt, me oordoppen ingefrot en ikke op de bank met de deken over me kop… 'mama ik wil bij jouw…'mama ik wil puzzelen’mama ik wil die boterham nie mama ik wil water…'mama mama mama mama/… serieus als ik de ducktape had kunnen vinden had ik en die waffel afgeplakt en haar aan de bank getaped so pisst was ik… een uur later wilde ze naar haar vader, nou je gaat maar doeg… papa naar beneden …en mama is nog een half uur in dr nest gaan legge… en ja hoor lekker potje zitten brullen…
pfff dus ik begon om 6.30 uur al te bedenken hoe ik in hemelsnaam de dag door zou komen zonder dat er gewonden zouden vallen…GRRRRRR …soms heb je nie eens iets aan 100 rollen behang!
Pippy is geboren 17.07.2009