De klok

Lekker Mriek Ga ik morgenvroeg ook doen want dan moet René al om kwart over 5 uit bed, dus vrees het ergste. Tv aan en mama verder pitten

Erik en Dylano lijken teveel op elkaar Pasta mmoet Dylano trouwens helemaal niet.
Ja moet het gewoon los laten denk ik het eten, en dat gaan we ook maar proberen. Het is echts iets van de laatste weken.

Liefs Michelle

Ik geloof dat ik inmiddels (helaas!) ook mee mag doen met dit topic
Seth wordt ook dagelijks voor 6 uur wakker en vaak 's nachts nog een keer om te plassen oid.

@Michelle: Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt als je kind niet goed eet!

Liefs, Anne

Veel succes Michelle, want vind het zelf nogal moeilijk om me niet te bemoeien met het eten van Erik. En weet je wat ik ook zo erg vind, dat ik dan zo geforceerd met manlief ga praten: “Lekker hè, papa?” “Hoe was je dag?” “Wat heb ik toch een honger, eindelijk aan tafel.” Haha!

@Anne, gezellig! Maar de reden is niet tof Heeft Seth 's nachts geen luier meer om of roept hij desondanks toch dat hij moet plassen? Hij is wel vaker een tijdlang vroeg wakker geweest, toch? Of herinner ik het me niet goed?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek, ik herken het helemaal Voel me soms net zo’n koosje

@Anne welkom, maar leuk is anders
hoop voor je dat het snel weer overgaat.

Ik denk dat ik in ieder geval morgen zijn bed weer terug ga zetten zoals het stond want heb wel het idee dat het sindsdien erger geworden is (moet ergens hoop op houden) maar vandaag gaat hem niet worden loop echt als een zombie door huis.
En dylano is vanochtend na school geweest en is alweer volop aan het spelen waar haalt hij de energie vandaan???

Liefs Michelle

Ja, het is bij Seth wel eens vaker een periode geweest.
Dus hopelijk gaat het ook weer over!

Het eten gaat hier gelukkig momenteel wel goed. Hij begint juist te zeuren vanaf het moment dat hij thuis komt of we al gaan eten, maar vaak moeten we dan nog koken.
Het is trouwens wel beter gegaan hier met eten vanaf het moment dat ik me er minder mee bemoei. Ik ben er een tijd veel mee bezig geweest en dan moest hij goed eten voor een toetje, maar dan merkte ik dat zijn buik altijd heel strak stond 's avonds. Dus laat ik het hem weer zelf aangeven, wanneer hij vol zit. Daarom gaat het weer beter.

En Seth vindt het ook helemaal leuk om zijn eigen brood te smeren, misschien vindt Dylano dat ook leuk, alhoewel je wel zei dat hij gemakzuchtig is
Succes!

Liefs, Anne

@Anna , het is alleen het avondeten de rest van de dag eet hij goed.

Liefs Michelle

Ik heb me eigen nog nooit druk gemaakt om het eten van Aaron.
Eet ie niet…prima
Eet ie wel …ook goed.
Ik heb hierdoor nog nooit moeite met hem gehad met eten en hij bepaalt zelf wat ie eet.
Hij groeit nu flink en ik heb altijd een ontspannen sfeer aan tafel!

En voordat ie naar bed gaat krijgt ie een fruit en een droog koekje. (half uur ervoor)

Maak je eigen geen zorgen over eten…als ze niet afvallen is het toch goed!
(aan allen die stressen met het eten…haha)

Gr, danielle

Het zou bij Dylano niet de eerste keer zijn dat hij afvalt En hij weegt al 3 kilo te weinig voor zijn lengte das nu net het probleem, maar ja hij eet heel de dag goed behalve het avondeten, en dat zal ooit ook weer wel goed komen

Merk wel dat hij weer in een fase zit want zijn spraak gaat weer met sprongen vooruit, als je hem nu hoort zou niemand geloven dat hij 10 maanden geleden nog niets zei. Hij zegt sinds vandaag ook zijn volle naam, eerst zei hij lano.

Liefs Michelle

@michelle…herkenbaar dat avondeetprobleem. Papat en frikandel geen probleem, maar als het te gezond wordt ist mis.
We hebben hier nu een nieuwe regel. Ik schep haar eten op en daarna voor mezelf. Als ik mijn bord leeg heb dan gaat het spul aan de kant. Ondertussen ben ik de kleine ook nog eten aan het geven. Dus ik ben zo een 15 a 20 min bezig met mijn eigen bord. Dus ze heeft ook 15 min om zelf te eten. Eet ze niet heeft ze pech en gaat na de 15 min het bord aan de kant. Zit ze nog lekker te eten dan mag ze zelf kiezen wat ze wil.
De eerste dag was het hel. Ik had mijn bord leeg en mevr had nog niks gehad. Haar duidelijk gemaakt dat haar bord dan ook weg ging. Meneer de prullebak zal gaan smullen van je eten. Nog 1 keer het bord terug gezet. Maar geen hap. Dus hup weg was het bord.
De tweede avond 1hap! En de derde avond had ze zoiets van je pakt mijn eten niet weer af. Dus voordat ik mijn bord leeg had was mevrouw al klaar!
Het monster! Hopelijk gaan we nu weer een beetje de goeie kant op met eten.

Vanmorgen waren de dames 10 voor 6 wakker!} Op mijn vrije dag! De hele week tegen 7en en nu vroeg!
Morgen heb ik ook vroege dienst en zondag mag mijn vriend de taak op zich nemen…en ik verwacht de oudste zondag vroeg. Ik ga met haar naar mega mindy! Dus ze is er nu al helemaal vol van

Leuk Pjukje, naar megamindy. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden!

@Michelle: wat is een koosje? Geen idee. Haha!

Dat we vannacht maar allemaal lekker mogen slapen en morgen niet te vroeg wakker worden gereld

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek, ik ook! Ze is helemaal fan van Mega mindy! Dus ze gaat vast haar ogen uit kijken

quote:
Dat we vannacht maar allemaal lekker mogen slapen en morgen niet te vroeg wakker worden gereld

Groetjes,
M

jep hier sluit ik me zeker bij aan!!!

Pippy is geboren 17.07.2009

succes en een "sterkte"knuffel voor alle mama’s die nu a;weer wakker zijn!

@gidget, jij bent ook niet laat…of was het flesje tijd? En lig je nu weer lekker in bed.
Nou hier was de kleine uk 10 voor 5!!! Dus ik er snel heen voor de speen. Maar mevrouw lag te feestvieren in bed. Dan ist alleen maar hopen dat de oudste er niet wakker van wordt. Om kwart over 5 nog een keer bij de kleine geweest. Volgens mij is het toen stil geworden. Maar 06.25 waren ze beide weer wakker.
Dus half 7 met het spul naar beneden.

wojj hier wast eerste alarm ook om half 6 …flessie gegeven en paracetamol want ze is nog steeds een beetje óververhit’… (gelukkig vannacht nie zo veel hoeve hoesten…) en om kwart voor 7 was ze dr wel klaar mee…zucht en kan nu nie echt zeggen dat mama zich helemaal gezond voelt voel me inmiddels ook behoorlijk gammel en snot zit ook op me knieen dus da word weer lache vandaag, not !
maar goed heb me temprament behoorlijk kunnen beheersen zo vroeg…denk ken me nu weer heel erg gaan ergeren dan hebben we zeker allebei een irritante start of go with the flow… maar goed… maar pfhh mijn energie level is nu wel behoorlijk kort

Wat vroeg allemaal! En Sugars, wat goed van je: go with the flow Beterschap voor jou en Pippy!

Hier was het 6.00 uur. Heb mogen slapen tot 8.15 uur, toen moest manlief weg. Dus ik klaag weer eens niet.

Groetjes,
M

@Mriek, koosje is gek, maf, iets in die sfeer

Hier was het 5 uur na 3 keer terug gelegd te hebben moest papa eruit, dus dat was funest. Dylano er ook uit. René om 6 uur weg en Dylano bij mij in bed gelegd, moet zeggen hij heeft redelijk stil gelegen tot 7 uur dus ik klaag ook maar niet

@pjukje, zijn bord weghalen boeit hem totaal niet

Liefs Michelle

jajaja vind het ook best knap van mezelfmaar halleluja papa is beneden …hoppa je dochter, alstjeblieft…

Hier was het kwart over 6 toen moest ie plassen en meteen wakker!
Vind het weer erg knap!

Gr, Danielle

Ah, weer iets geleerd Michelle. Dank

Knap van Aaron weer!

Groetjes,
M