ow lkkr ja. slaapt je kind door, gaat dr weer iemand nepfikkies zitten stoken, fijn !
nou bij ons was het gisteren een komen en gaan van straaljagers, denk dat ik er wel 10 gehoord heb, en die dingen gaan best hard eigenlijk… heel vaag… maar goed, ik plug nie de speen dr in bij pip
ik plug me oren doppen bij mezelf dr in, en snurken maar… maar goed, vanmorgen waren we alle 3 tegelijk wakker… dus om 06.30 wast, dringen in de badkamer, proppuh in de keuken hahahahaha,. ook weer appart, want aangezien manlief normaal altijd later is, heb ik dan in iedergeval de ruimte… maar nu liep ie in de weg (gerum ze doen het ook nooit goed ) … maar ging redelijk voorspoedig… pipzilla wilde alleen dr broek nie aan… maar ik had een dreiging,want ze mocht ff zandkasteeltijd, terwijl mama dr gezicht zat te sminken, … dus ik zeg, geen broek zet mama die tv uit, nou nou die broek was steller aan dan dat ik broek kon zeggen hahhahaa…
pippy hoest ook nog steeds flink hoor, meestal word ik smorgens vroeg wakker van haar wakker, en dan kan je bijna zeker zijn dat ze binnen 10 minuten gaat pieppe dat ze wakker is, dan word ik al gewaarschuwd zeg maar
Pippy is geboren 17.07.2009