@Pjukje … dan heb jij je bedtijden toch wel aangepast he? Ik bedoel; wil je nog een beetje het gevoel hebben van uitgeslapen zijn?
Op een rustige nacht!
Groetjes,
Esther
@Pjukje … dan heb jij je bedtijden toch wel aangepast he? Ik bedoel; wil je nog een beetje het gevoel hebben van uitgeslapen zijn?
Op een rustige nacht!
Groetjes,
Esther
quote:
@Pjukje ... dan heb jij je bedtijden toch wel aangepast he? Ik bedoel; wil je nog een beetje het gevoel hebben van uitgeslapen zijn? Op een rustige nacht!![]()
Groetjes,
Esther
Over het algemeen gaan we 7 uur naar boven, dan gaat eerst de kleine meid op bed en daarna gaat de oudste. Rond half 8 ben ik weer beneden.
De kids liggen hier “niet laat”, ik vind tussen 7 en half 8 een hele mooie tijd. Maar het maakt hier niet veel uit hoor. Zaterdag’s gaan ze meestal wat later op bed, maar ze zijn gewoon op hun eigen tijd wakker. Uiteindelijk win ik er niks mee, het tegendeel juist. Want ze hebben dan minder slaap gehad…en dus niet beter te pruimen.
Vanavond waren ze beide zo moe dat ik 20 voor 7 al boven was met de dames en 7 uur was ik beneden. Heb niks meer gehoord! Afdraaid!
@Pjukje ik hoop dat je en goede nachte hebt
@Danielle koek en snoep wil hij ook niet. Nu heeft hij vandaag wel goed gegeten hoor maar moet wel iedere keer zeggen neem een hap. Hij heeft op een bord pap als ontbijt, tussendoor een appel en tussen de middag 2 boterhammen zonder korst (die moet hij momenteel niet dus denk ook zijn keel) met worst en pasta. tussendoor een rolletje met kleine snoepjes en vanavond wat friet en een halve frikandel en een beetje toetje, dus in principe gaat het wel. Maar het gaat op de manier waarop en niet vragen om wat lekkers. Kijk het nog een paar dagen aan en anders donderdag ff naar de ha. Morgen boerenkool dus zal niet eten worden denk ik zo
Net om kwart over 8 weer huilend wakker
Liefs Michelle
Joehoe 6 uur wakker en denk van papa want die was er ook al uit
Alleen was ik om half 5 zelf wakker moest naar de wc en kon niet meer slapen tot René tegen half 6 even wakker werd en het raam dichtdeed, wat een herrie met de wind toen het raam open was en ik kan er zelf niet bij zonder op een stoel te klimmen en daar heb ik om half geen zin in
Ik hoorde Dylano om kwart over 5 wel even aanzetten tot huilen maar zette dus niet door en kwam ook zijn bed niet uit
Liefs Michelle
Zes uur is goed! Hier was het 5.35 uur
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
nou hier wast blijkbaar kwart voor 7 vind ik nog wel schappelijk, maar mama hoorde niks …die snurkte gewoon door tot grote irritatie van papa … papa had dus ff pech vanmorgen
Pippy is geboren 17.07.2009
quote:
Toch weer vroeg mriek![]()
Liefs Michelle
Yep en vandaag werkte het helaas niet om te zeggen dat het nog te vroeg was. Gisteren wel, maar ja…
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Zou mooi geweest zijn mriek
Hier vanmiddag iets meer als een uur op de bank geslapen Dat ken ik alleen van hem als hij hartstikke ziek is, dus hij it indd nog niet lekker in zijn vel. Avondeten was weer brak
op het toetje na. ik dacht ben benieuwd wat hij nu om half 7 doet maar hij ligt alweer knock-out.
Hopelijk slaapt hij wle normaal vannacht nu hij vanmiddag geslapen heeft. Of de foto’s morgen op school mooi worden vraag ik me af want hij ziet er niet uit. Hoest nu ook weer vreselijk, arm ventje
Liefs Michelle
ahhh. sneu Michelle.
Wel fijn dat ie vanmiddag effe bij heeft geslapen.
Als ie naar school kan zou ik de fotoos gewoon afwachten…zijn ze niet mooi dan pak je ze toch gewoon niet!
Aaron gaat op het moment echt niet graag naar school trouwens, al een maandje ofzo, weet niet wat er is want ik krijg het niet uit hem.
Hier was het vanmorgen 6.18 (door papa wakker gemaakt, grrrrrr)
Gr, Danielle
Als hij geen koorts heeft gaat hij gewoon naar school, hij gaat zo graag en indd zijn de foto’s niet om aan te zien neem ik ze natuurlijk niet.
Wat raar dat Aaron opeens niet meer wilt, sneu hoor
Liefs Michelle
Sneu voor Dylano Sterkte, hopelijk voelt hij zich snel weer helemaal top!
Groetjes,
M
Nou…wij hebben weer een leuke nacht gehad!
Gisteravond om 23.00 kwam ie de 1e keer
om 00.20 kwam ie de 2e keer
om 5.00 kwam ie de 3e keer
om 6.00 was ie compleet wakker.
Nog nie zo erg allemaal maar ik lag de eerste keer om 23.00 te slapen en werd dus wakker gemaak en om.0.20 ook weer en toen heb ik dus WEER niet meer geslapen!
Ik kan het niet om dan weer weg te vallen na 2x wakker te zijn gemaakt.
Ik heb al gezegd “ook al brul je alles bij elkaar je gaat vanmiddag gewoon naar schooltje toe”.
Geen medelijden vandaag!
Gr, danielle
pfhhh danielle wat een nacht… jeetje… nou ik zou hem ook naar schooltje brengen, ff wat tijd om zelf bij te komen,want dat hebben mama’s ook nodig na zo’n nacht…man je bent vast gebroken (dat ze daar zelf ook nie doodmoe van worden) Pip die besloot gisterenmiddag in iedergeval haar middagslaapje te doen, ik hoop voor papa vandaag ook ! want da’s ook een tegenvaller als ze die overslaat moet ik toegeven, vanmorgen was 06.15 uur maar ik denk dat ze wakker werd van mijn wekker want ik lag in coma dus waarschijnlijk was hij al een paar keer aan het tringelen, … heb haar wel terug in haar bed gekregen, maar ja toen ik om 06.50 uur in de keuken me spullen had gepakt, hoorde ik alweer rammelen en rommelen… maar goed, ze pikte het weer om terug gestopt te worden, dus viel nog mee…
ik zit nu ff lekker bij te komen op het werk hahahaha
Pippy is geboren 17.07.2009
Jee Danielle, wat een nacht. En helemaal omdat je dan niet meer kunt slapen. Vanmiddag even bijkomen als Aaron naar school is!
Hier was Erik om 5.20 uur om mij aan het roepen, maar ik zei dat het nog veel te vroeg was en hij is weer gaan slapen tot 6.40 uur. Daar ben ik weer heel blij mee.
Groetjes,
M
Wat goed Mriek!
Aaron hefet de laatste 2 weken ook wel eens van die uitschieters richting half 7!
Tja,heb vanmorgen alweer (paar dagen terug ook) een potje gejankt want gisternacht kon ik OOK niet slapen maar dat lag weer helemaal niet aan hem.
Ik moet echt nog dat goede ritme van VOOR aaron nog terug krijgen (als me dat ook nog gata lukken).
Marre…Sugars en Mriek: jullie zitten nu toch op het werk?
Hoe kunnen jullie dan ikkebenne?
Gr, Danielle
oef Danielle wat een nacht
Mriek en Sugars303 jullie hadden het weer goed
Hier kwart voor 5 Misschien wel me eigen schulddenk dat ik hem gister later op bed had moeten leggen omdat hij 's middags had geslapen.
na een uur wakker te hebben gelegen is papa er uit gegaan en indien hij late dienst heeft mocht mama uitslapen heb heerlijk gepit tot half 10
Hij lijkt vandaag wel wat beter gelukkig. Is ook gewoon naar school geweest.
Liefs Michelle
@Esther, ik reageer even op je berichtje waarin je aangeeft dat Fabienne een terugval heeft met plassen. Dat ze dan zelf zegt ik ben stout he mama. Jij geeft dan aan dat je het idd niet fijn vind. Is het niet een idee om hier niet op te reageren. Maar alleen aan te geven kan gebeuren en verder niet. Als ze het niet expres doet is dit de beste manier om te reageren. En als ze het wel expres doet en jij geeft alleen maar aan kan gebeuren en verder niets. Is voor haar de lol er ook snel af. Tim heeft ook een keer een terugval gehad met plassen. Duurde een kleine week en toen was het weer over. Heeft af en toe een ongelukje, maar ja dat blijf je toch wel houden.
Verder lees ik dit topic vaak wel, maar reageer eigenlijk niet want ik heb echt 2 kids met uitslaapgenen. Maar ik vind het echt zo knap hoe jullie je staande houden. Natuurlijk ben je er op een gegeven moment op ingesteld, maar dan nog. Geef eerlijk toe dat ik er volgens mij echt super chagerijnig van zou worden. Maar goed daar hebben jullie niets aan. Blijf voor jullie hopen dat ze eens begrijpen dat uitslapen erg fijn is…al is het maar tot 7 uur/half 8.
Groetjes,
Sandra
Danielle, op het werk kan ik ook ikkebennen. Als ik even een pauzemomentje nodig heb, dan check ik het even snel. De een gaat een peukie doen, ik doe even ikkebennen Balen dat je sinds Aaron er is zo slecht slaapt, kan me wel herinneren dat we het er wel eens eerder over gehad hebben. Alsof je het helemaal verleerd bent, ofzo. Alle ontspanningstrucjes vóór het naar bed gaan als eens geprobeerd?
Fijn dat Dylano zich weer iets beter voelde! Maar balen van vanmorgen, gelukkig kon jij lekker uitslapen. Die René van jou is toch ook wel een lieverd, volgens mij
Sandra, lief!
Groetjes,
M