De klok

pjukje hier hetzelfde vooruitzicht,morgenvroeg gaat papa ermee uit, hier wast 7 uur en heb haar nog ff terugkunnen legge dus nu 8 uur en we zijn net beneden dus keurignetjes…
om5 uur werd ik zelf wakker om ff naar het toilet te gaan toen moest ik wel meteen denken aan alle mama’s die misschien nu al op moesten staan

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier half 6 en een paar keer wakker vannacht maar ja als je ziek bent mag dat.Had zelf mijn wekker op 3uur staan om hem te laten drinken, maar hij kwam zelf

Liefs Michelle

Hier 6.05 uur en kunnen blijven liggen tot 9.30 uur. Normaal gesproken mag ik op zondag altijd uitslapen, maar omdat papa morgen al vroeg weg moet kon het vandaag. Voel me dus goed uitgerust! Maar 6.05 uur vind ik op zich ook prima hoor.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Tra la la la la…Hier lag ie gister om 19.20 in bed ( had smiddags een half uur gepit…onder dwang) dus ging ie later in bed.
Vannacht om half 6 kwam ie voor de 1e keer om te plassen dus ik hield mijn hard voor de 2e dag vast.
Een 10 minuten later riep ie “ik heb pijn in mijn buik” hij had gister niet gepoept dus ik dacht ik geef hem een halve sinasspril.
Daarna sliep ie tot 6.48

Ow , wat heb ik toch een super jong)

Gr, Danielle

Aaron, topper!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Aaron BLIJFT een TOPPER!
Gisteravond lag ie er om 10 voor 7 in…sliep meteen.
Vannacht om half 4 moest ie plassen…10 minuten later had ie “jeuk” en moest ik krabben op zijn rug…paar minuten later moest ik zijn plaspotje leegmaken)…nou dat deed deze mama dus nie!..en Riep" Aaron potverdorie SLAPEN"…nou dat deed ie meteen tot vanmorgen 7.28jajajaja…jullie lezen het goed!
Alleen dat van vannacht moet ik eruit zien te knippen dat dat niet meer gebeurd maar verder…

Gr, Danielle (nieuw record trouwens)

Super van Aaron!!
Hier had papa dienst en zoals heel vaak als papa dienst heeft slapen de kinderen uit! Onze grote meid was vanmorgen 7 uur wakker!

Daar in tegen ben ik wel een hele nacht onder de pannen geweest met de kleine meid. Maar goed! Die was ook om 7 uur wakker. Dus toen kon ik nog ff slapen tot 9 uur

Vaker boos naar hem schreeuwen 's nachts, Danielle. Doet wonderen zo te lezen, fijn!

Hier was het 5.50 uur…ietsje te vroeg nog, eigenlijk.

Groetjes,
M

hierper de piep voor aaron en voor mama hahaha uitgeslapen tot 7.30 uur…
vanmorgen wast hier 6.30 uur weer terug in bed gelegt… tot kwart over 7 , en toen mocht papa mee naar benee…en mama knorruh tot 10.00 uur…heerlijk

Wow top van Aaron, ik ben jaloers

Hier gister half 5 bij ons in bed gekropen schijnbaar en werd toen om kwart over 6 wakker. Vanochtend half en niet meer in slaap te krijgen, heb hem tot half 6 terug gelegd en toen is papa er uit gegaan. Word er moedeloos van. Zit hier nu superchago te wezen Gisteravond ook weer niet gegeten nog niet 1 hap en ook niet van zijn toetje. Nasleep van het ziek zijn nog? Want hij moest ook zijn koekje 's middags niet.

Vanavond za; hij wel eten want dan eten we dusfrietjes, eet hij die niet dan weet ik dat hij ich nog niet top voelt. Hi
Hij is ook nog niet naar school want ziet nog behoorlijk wit al merk je er verder niets meer aan maar wil even geen terugval want woensdag worden er foto’s gemaakt op school en die wil mama wel

Liefs Michelle

Balen Michelle, laten we inderdaad hopen dat het nog met het ziek-zijn te maken heeft. Want dit is natuurlijk inderdaad iets om superchagrijnig van te worden. Erik riep vanmorgen al om 5.35 uur om z’n mama. Ik ging er naartoe en zei dat het echt nog hartstikke vroeg was en wat zei hij? Dat hij nog even in z’n eigen bed verder ging slapen en dat hij bij mij kwam de volgende keer dat hij wakker werd. Wauw! Dus ik ging weer weg en toen was het 7.00 uur! Vond het keurig. Zou hij het doorhebben?

Groetjes,
M

Hier is het inmiddels weer als vanouds, vanmorgen was het netjes 7 uur en kruipt ze nog lekker even bij ons in bed. Van slapen wordt het niets meer maar dit is acceptabel. We brengen haar 19.45 uur naar bed dus wel iets eerder want het werd een beetje te gek! En is ze eerder moe dan mag ze eerder naar bed natuurlijk maar dat is sporadisch.

Ow wat fijn voor jullie, maar war word ik jaloers

En dan vergat ik er nog bij te melden dat hij om 8 uur om 10 uur en om 12 uur ook nog wakker was

Liefs Michelle

Je mag hartstikke jaloers zijn hoor, het is gewoon waardeloos dit soort nachten. Ik hoop van harte dat je gauw weer een fatsoenlijke, uitgeruste nacht hebt … Misschien voelt hij zich nog niet helemaal ok? … het kan toch niet anders dan dat dit wel weer voorbij gaat en je even door de zure appel heen moet zoals veel van dit soort fases.
Tot Fabienne zo’n 2 - 2,5 jaar was, gingen wij, lees ik … er 's-nachts uit omdat mevrouw dorst had of gewoon mamma riep om het roepen … uiteindelijk werd dit een gewoonte van haar waar we ook echt vanaf moesten. Om maar aan te geven dat hoe consequent je ook bent, het niet altijd werkt en je soms wel even een poosje geduld moet hebben. De eerste tijd dat zij doorsliep werd ik wakker, pfffff !!!
En dan hoorde ik van een vriendin die 4 uitslapende kinderen heeft tussen de 0,5 en 6 jaar, zelfs baby slaapt DUS door … grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Dat is helemaal ongelooflijk. Daar moeten ze de kinderen wakker maken ??? Ik zeg dus ook altijd; de kinderen met de slaapgenen

Hier was het vanmorgen 6.28
Werd door de buurjongen wakker (grrrrrrrr)
maar toch vanaf gister 10 voor 7.

@michelle: shit zeg…niet eten/bleekjes/vroeg wakker…het zit niet meezo.

@mriek: wat goed zeg van Erik!
Gaat ie thuis nadoen wat ie ook bij oma doet!

Gr, Danielle

nou ik hoop inderdaad voor alle nachtbrakers…dat het fases zijn…want zo gestoort worden in je nachtrust,kan je op een gegeven moment met blik en veger aan de gang…mij kende dan echt opvegen…pfhhh
wat betreft dorst snachts ik heb bij pippy altijd een tuitbekertje water staan, en die slurpt ze soms helemaal leeg (zeker nu want ze moet flink hoesten) bovendien mama neemt ook altijd water mee naar bed want ik ben ook van de water snachts, heb ook altijd dorst!

hier wast vanmorgen half 8 dus super keurig alleen ging papa’s wekker om 7 uur dus was ik weer lekker wakker, heel fijn…

Hij zit toch nog niet helemaal lekker in zijn vel denk ik, want zelfs zijn favo frietjes en frikandel gingen niet op, wel gegeten gelukkig en zijn toetje (had expres maar een heel klein beetje gedaan) ook op met veel thomas de trein gedoe erbij

Beloning tv kijken en 3 pepernoten waar hij helemaal blij mee was maar nu nog op tafel liggen. Hij vraagt ook niet om iets lekkers wat hij normaal wel doet, Verder wel heel de dag actief geweest en ook nog met papa naar de speeltuin dus wat hem nu dwars zit, geen idee ? Hij ziet ook nog heel witjes maar dat kan misschien ook wel weer van het weinige slapen zijn. Met andere woorden ik weet het ff niet meer
Weet wel dat ik hem op dit moment niet eens op de weegschaal durf te zetten al eet hij de rest van de dag wel goed, Moet wel constant zeggen happen Dylano maar uiteindelijk gaat het wel op.

Hopelijk slaapt hij vannacht wat beter.

Liefs Michelle

Kinderen doen zich niet anders voor dan dat ze zich voelen dus hij zal zeker nog niet lekker in zijn vel zitten.
Laat hem lekker eten wat ie wil ook al is dat koek en snoep, hij moet weer aansterken en als ie dat bijvoorbeeld zo wil doen dan lekker laten gaan.
Straks eet ie weer als vanouds.
Denk je nog aan aa drink…dat sterkt ook aan he…geeft energy en is goed voor het lichaam.

Gr, danielle

Bij jonge kinderen vind ik het ziek zijn sowieso moeilijk te peilen. Fabienne heeft af en toe een koorts aanval, dan trekt ze bleek weg en zegt ze; mama ziek. Soms gaat ze op de bank liggen of wil even helemaal niets. Even later zijn die wangetjes vuurrood en na 1 uurtje omgeveer is het weer verdwenen ??? Dan ineens is ze weer in beweging … ook heeeel apart … vaak vind ik haar ook witjes hoor en zijn er periodes dat ze even wat minder eet maar zodra ze dan weer is opgeknapt, eet ze zo weer 3 boterhammen op!

Nu ze weer beter slaapt heeft ze een terugval met plassen?! Was overdag helemaal zindelijk maar plast nu 4x per dag in haar broek … Mama ik ben stout he? zegt ze dan … mama vind het niet fijn zeg ik dan maar waarom ze het doet ???

Hier wisselen de dames elkaar lekker af hoor! Nu slaapt de oudste eindelijk hele nachten door. Tot een week terug ging ik er elke nacht minimaal 2x heen. Maar meestal was het 5 a 6x. Pfff zwaar vermoeiend.
Maar de kleine heeft het stokkie overgenomen. Die loopt de laatste twee nachten aardig te spoken. Ze is gewoon 2 uren wakker!!! Ligt te spelen, brabbelen enz enz. Erg gezellig hoor. Maar niet s’nachts. Want ze maakt mij en mijn vriend wakker. Gelukkig slaapt de oudste er wel doorheen.
Ik hoop dat het bij de kleine een vette sprong is en dat het tijdelijk is. Nu moet ik zeggen ze is ook snotverkouden, dus misschien dat dat ook wel een oorzaak kan zijn.

Maar goed, vanmorgen was de oudste 6 uur wakker, maar dat heb ik niet gehoord. Mijn vriend kwam kwart voor 7en boven dat hij weg ging.
Ik had ze vanavond voor 7en al liggen, dus ben benieuwd hoe het vanacht gaat!
Laten we hopen dat de kleine meid aankomende nacht ook goed slaapt…het moet want ik heb een zware werkweek voor de boeg!