Sugars heeft ruggegraat!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Sugars heeft ruggegraat!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
hahaha ja als het om me slaap gaat zeker! hihihi
nah vanmorgen werd ze weer om 06.20 uur wakker … (voordat mijn wekker afging, mama weer schelden, zo irritant) maar ja heb haar maar mee naar beneden genomen want dan moet ze om 07.30 uur toch bij het kdv zijn ! dus ja ken ik wel 20 minuten besteden om haar terug te krijgen maar dan ken ze er na 15 minuten weer uit voor school, had nie zo veel nut wor !!
en ja, aan de andere kant denk ik, half 7 vind ik ook nog heilig !!
Pippy is geboren 17.07.2009
Hier was het half 5 maar na 3 keer terugleggen is hij toch nog in slaap gevallen tot 6 uur volgens mij werd hij wakker van papa’s wekker want die ging niet zo vlot uit
Liefs Michelle
Hihi, ik moet ook standaard schelden 's ochtends. Errug! Fijn dat Dylano toch nog verder wilde slapen, want half vijf was wel weer heel erg geweest. Hier was het stipt 6 uur.
Groetjes,
M
Aaron lag gister om 18.50 al te pitten enwerd vanmorgen om kwart voor 5 wakker om te plassen (verder vannacht niet dus) en hij dacht meteen dat het ochtend was toen bleef ie een half uur roepen of ie mocht komen mara daar had ik nog nie zo’n zin in!
Toen werd het weer stil en werd ie vanmorgen om 7 uur wakker!!!
Ow ik ben zo blij dat ik dit tijdstip in kan typen
Dus op een half uur na de klok rond getukt!
Gr, Danielle
Goed zeg, Danielle! Hij kan het
Groetjes,
M
Goed zeg, Michelle!
Hier een jochie wat vanavond met drama te bed is gegaan en sindsdien alweer 2x huilend wakker is geworden. “Au, au, au…” Hij zei uiteindelijk dat hij pijn had aan z’n voet, hij klaagde ook al over pijn aan z’n been toen hij ging slapen. Groeipijn, vermoeden we. Pcm wil 'ie niet hebben, dus tja…ik kan het er niet infrotten. Dus ik bereid me een beetje voor op een gebroken nacht hier…
Groetjes,
M
@mriek , vervelend zeg!
Hoe is zijn nacht verder verlopen?
Hier ging alles goed tot half 6!!!
Ik kreeg hem niet meer in slaap
Hij wilde met zijn gisteren gekregen vuilniswagen van playmobiel gaan spelen!
Om half 6!
Gr, Danielle
@Danielle: ik hem hem, wonder boven wonder, vannacht niet meer gehoord. Vanmorgen 5.40 uur was hij wakker, dus we zitten weer aardig in hetzelfde schuitje Ben je om half zes ook echt naar beneden gegaan?
Groetjes,
M
Hier 5 uur En om kwart over 5 heb ik heb hem teruggelegd, had me slapende gehouden en was toen het gefriemel beu en gezegd dat hij nog een uurtje moest slapen. Om kwart voor 6 kwam hij weer en toen heeft papa hem teruggelegd maar dat werkte niet meer dus die is er om 6 uur uitgegaan.
Teon hoorde ik ze op een gegeven moment rommelen had Dylano alles overgegeven . Toch gewoon naar school maar half uur later belde ze dat hij weer alles had overgeven dus nu ligt hij onder zijn dekbed op de bank tv te kijken,.
Liefs Michelle
Ik heb het zelf al een hele week Woezel blijf misselijk Madelon begon gister en nu Dylano
Liefs Michelle
Hè bah, wat steek je elkaar ook snel aan met buikgriep. Sterkte en beterschap!
Groetjes,
M
Aah Michelle, dan is ie misschien wakker geworden van het niet lekker zijn!
Ik vond dat half 6 gedoe zo vroeg dat ik dacht : die houdt dat never nooit vol tot half 7 vanavond en heb hem “önder dwang en veel moeite” vanmiddag op de bank gekregen en heeft warempel precies een half uur geslapen!
Nee joh Mriek…ben je gek…ik ga dus echt niet VOOR 7 uur naar beneden hoor!
Dan maar een uur gezeur aan mijn kop (maar dat valt wel mee hier hoor) maar ik blijf in mijn bed liggen!
Moet er niet aan denken om half 6 al beneden op de speelmat " verplicht" mee te moeten spelen als containermannetje!
Gr, danielle
Je hebt groot gelijk Danielle, ik doe het ook niet hoor. Dat zeg ik ook wel altijd tegen Erik: “Dat jij vroeg wakker bent, prima. Maar dan is dit het compromis, bij mij in bed nog even tv kijken.”
Groetjes,
M
quote:
Nee joh Mriek............ben je gek.........ik ga dus echt niet VOOR 7 uur naar beneden hoor! Dan maar een uur gezeur aan mijn kop (maar dat valt wel mee hier hoor) maar ik blijf in mijn bed liggen! Moet er niet aan denken om half 6 al beneden op de speelmat " verplicht" mee te moeten spelen als containermannetje!Gr, danielle
Met twee kindjes is dat anders…ik ga…lees moet wel naar beneden omdat ze anders haar zusje ook wakker maakt.
Heb haar al en aantal keren bij mij in bed genomen. Na 10 min is dat stil liggen echt wel gebeurt en gaat ze lopen stieren. Daarbij komt dat mijn vriend dan nog wel ff wil slapen, dus dan wordt het niet een gezellige sfeer in de slaapkamer.
En ow ja…onze slimme dochter…vanmorgen had ik haar ook in bed genomen. Mijn vriend moest werken dus die ging 6 uur uit bed. Dus onze meid kon rustig om gaan spoken. Ik had de tv aangezet. Wat me eigenlijk nooit gebeurt is dat ik weer in slaap val, maar vanmorgen was zo’n dag. Wat had onze meid gedaan, die was stiekum de slaapkamer uitgegaan en de deur dicht gedaan. Ik wordt wakker van de kleine uk die een harde gil/huil doet. Zit onze oudste gezellig in haar slaapkamer te spelen.
Dus half 7 zat ik met het spul beneden!!
Dus morgen vroeg maar weer naar beneden als de oudste wakker is!
Vanmorgen was ze iets voor 6en wakker!!
ow gerumkies, ja als je moet spugen da slaapt ook nie echt fijn , lkkr mekaar aangestoken dus… man het heerst hoor … beterschappies
vanmorgen wast hier ook 6.15 uur… papa had dienst mama wist al dat ze een slechte nacht zou hebben had een crematie van collega haar moeder , da was de eerste keer in 5 jaar dat ik naar het crematorium ben geweest sinds ik me vader daar heb gebracht dus lekker ‘inhak praktijk’ dacht dus al da word bagger slapen dus papa ging ermee uit … ikke ook want ik moest om 6.45 uur werken maar had even geen zin in een peuter die dr met me make up vandoor wilde enzo en papa krijgt haar nie terug in bed!! om half 8heb papa dr snel gedropt bij het kdv hahahaha…
dus morgenvroeg maar weer proberen om haar terug te leggen met die papfles!
Pippy is geboren 17.07.2009
Goedemorgen, hier was het vanmorgen 20 over 6! Dus ik mag niet klagen, toch had ik zelf nog wel ff een uurtje langer willen pitten. Maar morgen ist mijn vriend zijn ochtend. Dus ik kan er nu al naar uit kijken dat ik me morgen nog een keer kan omdraaien.