De klok

@ pjukje, fijn dat je je weer wat beter voelt ! wheee ziek zijn is zo irritant en vooral last van je maag… verschrikkelijk … nou hier ging het vanmorgen helemaal super het was 7,45 uur, ik zou het bijna vet uitslapen noemen! … maar de rest van de dag was ze zo irritant als wat, dr oren lagen duidelijk onder het bed, met haar middagslaapje heeft ze eerst drie kwartier gegilt(mama zat met oordoppen beneden…pfhhh ) daarna viel ze natuurlijk gewoon kei hard in slaap, om in een nog dwarsere bui wakker te worden, eten was helemaal een drama van het topklassement… om nu vervolgens met maar een uur middagslaap als een zombie hier in haar stoel geploft te liggen… halleluja … morgen ist woensdag en mag papa thuisblijven en mama werken, ff geen dora en schaapje schaapje heb je witte wol…

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier was het 10 over 6

Enne pjukje geloof dat buikgriep heerst, hoor veel mensen erover, Ikzelf ook heel het weekend gehad en gister nog Nog gelukkig een stuk beter.

Liefs Michelle

@Danielle, da’s waar: Erik slaapt nog 's middags. En daar geniet ik dubbel en dwars van! Maar mag ik dan helemaal niet meer klagen? Ik weet het goed gemaakt: ik mag alleen nog klagen als het vóór half zes is, oké?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha…nee hoor…je klaagt maar raak!
Maar toch geeft het mij een fijner gevoel als we niet de eerste wakkere zijn!

Ik vind het ook zo fijn om hier mezelf zielig te mogen vinden

Gr, Danielle

Ik vind het ook fijn om te weten dat ik niet de enige ben 's ochtends zo vroeg. Dit topic is fijn! Hoe lang zou 'ie worden?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

MEGA!!!

GR, Danielle
Ik blijf zeuren tot de kleuterschool toe!
Maar liever heb ik dat het niet nodig is!

quote:
MEGA!!!!!

GR, Danielle

Groetjes,
M

@sugers HAHAHA, sorry!! Maar heb helemaal een beeld voor me. Mama met oordoppen in en een peuterpuber die loopt te gillen. HEERLIJK DIE PEUTERPUBERTIJD!!
Onze peuter is op het moment ook super puberig. Niks is goed, wil niks, lust niks.
Wel lekker dat Pippy nog ff tukt tussen de middag, dat doet onze meid eigenlijk niet meer. Bij hele hoge uitzondering.

quote:
MEGA!!!!!

GR, Danielle

Hahaha!!

wat een lang topic!
lees vaak stukjes mee, en heb echt medelijden met jullie.
wat een tijden… voor iedereen met van die vroege kindjes een knuffel! en sterkte!
gidget

Vanmorgen 6.08 en hem in zijn eigen bed kunnen houden tot 6.20.
Tot 7.15 bij ons in bed!

Gr, danielle

Dank je gidget, da’s lief

Klinkt goed, Danielle. Wat fijn! Je zult het bijna niet geloven, maar hier was Erik vanmorgen zelfs pas om 6.40 uur wakker!

Groetjes,
M

ow mriek dat zijn goede vorderingen !!! jieppie…nou ik moest vanmorgen werken, dus ik ben om 6.30 uur naar beneden geslopen … en ik ging om 06.55 uur dr deur uit, toen hadden we nog geen melding gehad, dus hoop voor papa dat het weer tegen acht uur was …

Mazzelaars
Hier kwart over 5 waarom toch die schommelingen? maar heb heerlijk tot 9 uur gepit toen het klein monstertje uit bed was papa is vrij vandaag en vrijdag ook omdat ik ziek ben (ene dag gaat goed en de volgende weer terug bij af )en hij dan Dylano naar school brengt en weer ophaalt.

Dank je Gidget.

Liefs Michelle

Die schommelingen zijn inderdaad vreemd, Michelle. Hier zijn ze ook hoor; waarom de ene dag om 5.45 uur en een paar dagen later dus 6.40 uur? Ik heb echt wat dat betreft geen kind van de klok hoor, nooit gehad ook. Vind dat wel lastig Balen dat je nog steeds zo kwakkelt, maar fijn dat manlief er rekening mee kan/wil houden qua werk. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

@Sugars, al gebeld met papa om te vragen hoe laat het was?

Groetjes,
M

05.20!! BAH! Mijn bedje lag nog zo lekker… gelukkig is ze tot 6 uur wel stil in haar eigen kamer gebleven. Af en toe hoorde ik een vrolijke muziekklank uit haar kamer.
6 uur ging de wekker van mijn vriend…volgens mij piepte hij nog toen onze dochter al bij mij in bed dook.

@Pjukje: zeker BAH!

Groetjes,
M

ja net ff manlief gesproken 07.40 uur begon mevrouw te rammelen, dus keurig netjes !!! stickervel weer een sticker rijker

@sugers…super! Zou willen dat mijn dochter zover was! Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Pippy weer zolang slaapt

met veel overredingskracht smorgens vroeg hahaha, en gewapend met papfles, zeer kort verhaaltje en hoppa nog ff 'rusten ’ vooral niet ‘ga nog maar ff slapen’ ga nog maar ff rusten… dat pikte ze hahaha, sta dr zelf ook nog redelijk versteld van hoor hahahaa