De klok

had je goed geslapen Danielle?

Hoe gaat het bij jullie? hier al 2 dagen 10 voor 6 wat een verademing met half 5 gister was het mijn schuld dat hij wakker werd. Ik was nl al vanaf 5 uur aan het rennen naar de wc (overgeven en diarree) en stoote tegen iets wat behoorlijk hard ging.

Poe wat kan een mens zicht beroerd voelen, gisteravond 39 koorts en ik heb echt NOOIT koorts. Vandaag tot nu toe gelukkig een stukje beter en nu ligt rené even bij te slapen tegen uurtje of 12 eruit hij, en dan kan ik er weer terug in, verder uitzieken

Liefs Michelle

Fijn, rond zessen! Hier was het gisteren 5.25 uur en vanmorgen 5.05 uur Zal blij zijn als die goedheiligman morgen is opgehoepeld. Hopelijk gaat het slapen dan ook weer beter.

Da’s ook toevallig Michelle, ik heb ook last van overgeven en diarree. Blegh, alweer. Hopelijk voel jij je snel weer beter, met mij gaat het alweer redelijk oké. Ik heb de afgelopen nacht NIET geslapen daardoor, dus ben nu behoorlijk zombie…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mriek ik las het op je facebook, heerlijk buikgriep (not) Ol voel me wel opknappen vandaag gelukkig hopelijk nog een goede nacht en dan duimen dat ik er weer vanaf ben.
Wat is Erik indd weer vroeg wakker, leuk sinterklaas!
Ook ik zal blij zijn als hij morgen opkrast, was niet meer van plan om zijn schoen te zetten omdat hij gister cadeautjes van opa en oma heeft gehad zowaar en morgen krijgt hij ze hier maar papa heeft hem net laten zetten. Papa’s!!!

Liefs Michelle

Ik ben ook beroerd!
Mriek, troost…ik had gisteravond ene feest in Belgie en heb vannacht in bed het feest van A tot Z herbeleefd en geen seconde geslapen met 4 valeriaan tabletjes…die dingen helpen ook maar alleen als je erin geloofd denk ik!

En gisternacht had ik ook maar ongeveer 3-4 uurtjes geslapen…niet door Aaron want die slaap alweer (haha…alweer …ahum) 2 nachten als een roosje tot gister 5.40 en vanmorgen 6.05

Vnadaag ook pakjes gehad bij ons thuis en morgen mag ie een uurtje naar de psz en oma past op dus ik ben beniuewd wat ie ervan gaat vinden…oma probeert of ze daar mag blijven maar ik heb gezegd : van mij hoeft het niet zo want als ie die sint in levende lijve ziet heb ik denk ik morgennacht weer een wakker kind van de c=schrik van een nachtmerrie van die Sint.
Ophoepelen die zooi!

Gr, Danielle

nou papa en mama zijn ff uitgerust in antwerpen… heerlijk getukt, manlief was vrijdag wel echt beroerd,maar lang slapen deed gelukkig wonderen…

bij opa sliep dn smiecht tot 8.30 uur op zaterdag, en vanmorgen op zondag tot 8.30… je zou zeggen ze doet het erom !!

Pippy is geboren 17.07.2009

@Michelle, wat lief dat Dylano van opa en oma cadeautjes heeft gekregen. Had je denk ik niet gedacht? Hoe laat was hij vanmorgen wakker?

@Danielle, klinkt ook heftig. Valeriaan schijnt wel echt rustgevend te werken, maar dan moet je denk ik inderdaad wel open staan ervoor. Erik was vanmorgen om 06.05 uur wakker, dus alweer een stuk beter dan gisteren. Hij deed vannacht rond 2.45 uur ineens z’n slaapkamerdeur open en toen ik ging kijken kroop 'ie net weer in bed. Dus ik hem lekker toegedekt en weer weggegaan en hij sliep verder. Geen idee waarom hij uit bed kwam, doet 'ie anders nooit en hij zei er ook niets bij.

@Sugars, was het een leuk weekendje? Nog iets van de stad gezien? En dat Pippy daar zo lekker heeft geslapen, zo verbazend! Dat was ook zo toen Erik ging logeren, alsof ze het er inderdaad om doen. En hoe ging het vanochtend thuis?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Aaron sliep gisteren om 19.05 en werd vanmorgen pas wakker om 6.20!!!
Heel de nacht doorgepit en ik OOK goed geslapen wel 6-7 uurtjes denk ik!

Ben blij!

@mriek: slaapwandelen ofzo?..deed mijn neefje vroeger ook stond ie ineens bij hun aan bed zonder iets te zeggen en dan deden ze hem zonder iets te zeggen terug in bed en smorgens wist ie nergens iets van…haha…

Gr,Danielle

Mriek wil je het weten? Kwart voor 5

heeft Dylano ook soms dat hij zijn deur opendoet maar is meestal als hij wij nog niet op bed liggen tegen een uur of 10 En indd dan kan je hem zonder problemen terug leggen en zegt hij niets.

heerlijk Sugers303 dat je een lekker weekend hebt gehad. En hoe laat was ze nu thuis wakker? kleine draken zijn het.

Liefs Michelle

@Danielle: ik hoop het niet. Vind slaapwandelen zo’n eng iets…en hij heeft het ook nog niet vaker gehad, dus hopelijk blijft het hierbij. Fijn dat Aaron zo goed heeft geslapen vannacht!

@Michelle: weer zo vroeg dus Wat is dat toch hè, zo vroeg is wel echt extreem vroeg. Zo sneu voor hem en jullie!

Groetjes,
M

hahaha ja heb nog wel wat van antwerpen gezien… het lunchtentje, en een klein stukje winkelstraat…maar ja verder kwam ik ook nie echt want ik ben hier vorige week genadeloos op me snuffert gegaan, en van me enkel tot onder me knie is me been 2 keer zo dik, enn een flinke jaap dr in, dus hinkend winkele is ook nie prettig… savonds nog heerlijk wezen eten bij een steakhouse, de bios hebben we nie gehaald, we hebben lekker een dikke borrel gepakt in de hotelbar, en daarna de Da Vinci code gekeken, en gevolgt ook nog …

en wonder boven wonder,want ze was rond half 7 al naar bed gegaan want ze liep mega te draken gisteren toen we haar opgehaald hadden, sloeg ze pas om 7.30uur alarm vanmorgen, halleluja… heb verdere pogingen haar terug in bed te krijgen maar gelaten, en ben met haar naar beneden gegaan… dus was erg trots… gaat wel snel met die stikerkaart van haar hahhaa !

Relaxed bezoekje aan Antwerpen dus, vooral niet te veel gedaan dus Balen van je been, hopelijk is dat snel weer oké!

Groetjes,
M

ja da hoop ik ook …want het is nie zo handig met een kleuter die er om de 10 minuten tegen aan loopt,staat mama weer te jodelen !!

Ik mag niet lachen, maar sorry: hihi…

Groetjes,
M

Mriek denk toch dat het met het schoenzetten te maken heeft dus ben benieuwd hoe laat hij er morgenvroeg is, geen schoen meer nl We hebben sinterklaas uitgezwaaid vanavond

Klinkt lekker relaxed sugars303

Liefs Michelle

nou geloof me toen ik met me neus op de tegels lag wast wa minder … maar de uren erna kreeg ik de slappe lach…want ik zag mezelf al helemaal gaan … en ik moet altijd kei hard lache als iemand zich te barste valt.,… (ja not funny maar ken dr niks aan doen…)

nou ik heb die sint ook met liefde en plezier uitgezwaaid…was dr wel klaar mee, hoop dat alle kindjes lief uitgeputterd zijn van de opwinding en lekker lang slapen

Hier wast 10 voor 6.

En ik maak Aaron duidelijk dat Wij kadotjes kopen voor onder de kerstboom en niet de kerstman.
Anders denkt ie straks dat de kerstman snachts komt voor de kadotjes!

Gr, Danielle

Hier was het vanmorgen 6.00 uur, dus klaag niet.

Haha Danielle, jij bent helemaal klaar met al die feestelijkheden hè

Groetjes,
M

Hallo…ik leef ook nog! Ben een paar dagen erg ziek geweest, had flinke buikgriep dus had andere bezigheden dan ikke ben.
Hier gaat het steeds iets beter. Het super vroege van 05.30 is wel geweest. Wordt ze nu om dat tijdstip wakker dan krijg ik haar nog wel even stil met het verhaal dat ze moet wachter dat de wekker gaat van mijn vriend.
Zondag morgen heeft ze tot zowaar 07.15 geslapen, dus dat was best zat!
Zondag hebben we nog sinterklaas gevierd bij Opa en Oma. Erg druk en ontzettend veel indrukken. Beide dames hebben de hele nacht lopen spoken. Dus ik ben erg blij dat hij weer naar “spanje” is! Weer rust in ons huis.

Vanmorgen was het 10 over 6! Gelukkig maar, want mijn vriend was vergeten de wekker te zetten…hij gaat er anders 6 uur af. Dus deze 10min waren wel te overzien.

@Sugers, klinkt heerlijk ff een weekend weg! En wat een boef die pippy!

Hallo Pjukje, fijn dat je er ook nog bent en je weer beter voelt! Fijn om te lezen dat jouw moppie het beter doet, het lijkt erop dat nu de Sint weer pleite is onze kindjes weer beter gaan functioneren…op naar volgend jaar!

Groetjes,
M

@mriek; Ow, maar als hij ook gelooft dat wij alles kopen dan vind ik kerst best leuk hoor

Maarre…ik voel mezelf nu wel zielig want ik lees dat wij als eerste wakker waren!
Ben ik nie blij mee, want ik denk altijd : ow Dylano en Erik zijn ook al wakker…en nu dus niet!
Ga hem drillen om morgenvroeg UIT te slapen.
Vandaag moest hij veel gapen en ik zei: ga dan op de bank liggen!!!
Nee, zegt ie “ik ben nie moe!”…helemaal rode wangen maar ja…je doet er niks tegen.

Maarre…Mriek…Erik slaapt smiddags nog dus jij mag nie klagen…Michelle en ik wel!
Is dat goed?

Gr, danielle