De klok

En weer 10 voor half 5

nu kwam er wel huilen bij kijken en echt verdrietig niet om zijn zin door te drijven. Hij durfde niet te slapen?? Verder kreeg ik er nog niet veel uit dus vandaag even proberen om er achter te komen wat er aan de hand is.
Geen idee in welke hoek ik moet zoeken Hij lag ister o half 7 en dan is het ook donker en niets aan de hand dus lijkt me niet dat het daar mee te maken heeft, maar wat wel? Toch sinterklaas?

Liefs Michelle

Misschien? Of misschien ziet hij dingen die jij niet ziet? Hmm…lastig! Wel weer extreem vroeg, in ieder geval. Balen zeg! Vind het zo sneu voor hem en jullie. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier was Erik om 6.30 uur wakker.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Bij ons was het vanmorgen weer 05.30! Vroeg zat. Gelukkig lukte het me wel om haar in haar eigen bed te houden. Heb tegen haar gezegd dat ze nog even moest gaan slapen en dat ze bij me in bed mocht als de wekker van mijn vriend ging.
Eenmaal weer in mijn eigen bed heb ik mijn vriend verzocht de wekker 20min later te zetten! Hihihi.
Om goed 6 uur begon ze te roepen wanneer de wekker ging. Om 6.15 ging de wekker, bij de eerste toon had ze de deur al open
Ondanks dat ze vroeg was had we ze wel een goed heumeur. Gelukkig maar!

jeetje Pjukje… ja die peuterpeuberteit, ken echt een hell zijn, dat eten hebben wij ook zolang mee geworsteld, denk dat het voor alle gezinsleden beter is, het los te laten… want het word er nie gezelliger op en zoals mriek zegt, ze hongere zich niet uit… want daar zijn ze veels te slim voor, de draken !

wij hebben nu ineens een peutertje, wat roept ; jammie jammie ik vind het lekker, (geloof me ik viel bijna van me stoel hahahhaa, toch leuk dat iemand mama’s kookkunst waardeerd hahahhaa) maar wij hebben hier ook dagen, dan is er gewoon HILLEMAAL NIKS NADA NIENTE… mee te doen… pfhhhhhhhhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Nou…wij hebben ook weer de beste nacht achter ons!
Is heel de nacht door gekomen want hij dacht sinterklaas telkens te horen!

Om kwart voor 5 riep hij “mama ik ben klaar met slapen”!
Om 10 over 6 moest hij per se naar beneden om te kijken of er iets in zijn schoen zat.
Papa was al beneden en ik had hem de opdracht gegeven als ie beneden kwam meteen het kadotje uit de schoen te halen, dus toen aaron beneden kwam zat er niks meer in!!!

Wij zetten hier nu dus geeen schoen meer want dan komt ie heel de nacht dat is alle keren nu voorgevallen.
Heb nu al zin in kerst…was vorig jaar niks mee aan de hand!

Gr, Danielle

Haha Pjukje, dat is slim van je Het klinkt alsof je dochter met haar hand op de klink stond te wachten tot de wekker zou gaan.

Jeetje Danielle, dat is ook wat. Dan inderdaad maar geen schoen meer zetten. Gelukkig gaat de Sint bijna weer terug naar Spanje

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hahahaa ow ow die sint wat die allemaal teweeg brengt, bij ons komt hij NA het eten en VOOR het slapen hahhahaha

Ik zou ook geen schoen meer zetten Danielle

Bij Dylano kom ik er niet achter wat er nu aan de hand is, Als ik er na vraag krijg ik ik is niet moe meer(papa en mama wel;P)
Madelon zei misschien honger omdat hij ook amper avondeten eet alleen toetje. Dus vandaag expres frietjes gegeten met frikandel, dat vliegt er altijd in, hij heeft een goed bord op en ook zijn toetje dus zijn buikje is goed gevuld, dus we zullen zien,
Hij had dus mazzel want er stonden spruiten op het menu

Liefs Michelle

Ik hoop dat Madelon gelijk krijgt! Hier gaat die theorie helaas niet op…

Groetjes,
M

Nou, dan zou aaron vanavond met honger op bed liggen als tie friet moest eten…dat lust ie dus echt nie! (ook geen frikandel oid)
Rode kool gaat hier het beste!

Maarre Michelle, als jij denkt aan honger…waarom geef je hem dan niet een koekje ofzo of een appel voor het slapen gaan?
Ik doe dat ook Aaron krijgt een droog koekje (volkoren) en een knijpfruitje of een appel en meestal is het gewooon een appel meestal maar een kwart of half) maar dan gaat ie met een gevuld buikje naar bed.
Ik geef het een half uur voor we naar boven gaan.

Maar ja…we hebben gewoon “pech” met onze kindjes en andere moeders hebben “luxe” met hun kindjes!

Ik ben alleen heel benieuwd hoe hij het straks gaat doen als ie naar de kleuterschool gaat…blijft het zo vroeg of moet ik hem dan om half 8 wakker gaan maken.
Als hij zo vroeg blijft komen…hoe moet hij dan de middagen op school doorkomen?
Slapend?

Gr, Danielle

oww pip krijgt hier altijd nog een pyamapappie…meer omdat ik zelf ook een hongerlijer ben als ik ga slapen ik neem standaard een boterham mee voordat ik ga slapen , ik knor het best met een goedgevulde buik…

Nou…vannacht weer 4x wakker en toen vanaf kwart voor 5!!!

Ik heb gezegd dat papa hem vanavond alleen naar bed brengt omdat ik erg boos op hem ben (heb al een potje gejankt ook) en morgen brengt papa hem ook alleen naar bed want dan moet ik naar een feest toe.
Ik breng hem altijd naar bed dus ben benieuwd hoe het gaat.

OP het moment interesseert me dat niet zo…hij brult maar!

Gr, Danielle

Poe zeg, dat snap ik Danielle. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Ik hoop dat het helpt. Hier was het vanmorgen 5.40 uur, dus ben ook niet heel happy. Maar goed, hoefde er niet 4x uit vannacht en dan mag ik eigenlijk niet zeuren

Groetjes,
M

Ow jee Danielle balen zeg hopelijk vannacht beter. Zou het bij hem sinterklaas zijn? Want dan zou ik toch zeggen die man is al weg die komt niet meer

Ik geloof bij dylano ook niet dat het aan het eten ligt maar feit is hij was vanochtend 10 voor 6 wakker Hij was gister ook helemaal op.

Ik was nu zelf om half 5 klaarwakker fijn dat ritme Weer terug in slaap gevallen gelukkig en werd wakker tegen half 7 ofzo en toen was manlief al uit bed denk huh zou hij als eerste er uit gegaan zijn (Dylano moest naar school nl) maar Dylano schijnt om 10 voor 6 bij ons gekomen te zijn en papa is er toen gelijk uitgegaan. Niets van gehoord

Liefs Michelle

Dus jij hebt gewoon eigenlijk best een goede nacht gehad, Michelle? Fijn hoor.

Groetjes,
M

Ik heb een heerlijke nacht gehad mriek. Nu vanavond weer amper gegeten dus ben benieuwd.

Liefs Michelle

Ik heb op mijn nachtkastje 3 tabletjes liggen om vannacht goed te kunnen slapen.

Heb hem flink toegsproken dus ben benieuwd.

Heb nu 2 nachten weer niet geslapen (nou…bijna niet, bar weinig) en hoop nu goed in slaap te komen!

Gr, Danielle

@Michelle: anders wordt het toch elke avond friet

@Danielle: echte slaaptabletten? Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!

Groetjes,
M

mriek: valeriaantabletjes
1 van 160 mg en 2 van 15 mg
Normaal pak ik die 2 van 15 mg savonds maar nu wil ik echt SLAPEN dus nu ff 160 mg extra!

Gr, Danielle

@Danielle: dan ben ik gerust gesteld Fijne nacht meid, hopelijk raak je lekker ontspannen en knock-out!

Groetjes,
M