@Esther hier ook niet
Liefs Michelle
respect voor jullie allemaal die vorege kindjes hebben!! echt hoe houden julie het vol!!
liefs woezel
@woezel, door af en toe vroeg naar bed te gaan! Of gewoon niet en meer als wat dan ook op reserve draaien.
Hier was het vanmorgen weer 05.30. Pfffff! Om 6 uur gaat de wekker en dan is het de bedoeling dat ik ff rustig kan douche. Maar nu stonden we samen onder de douche.
En ze heeft tussen de middag ook niet geslapen. Dus ik schep er zo snel een bord eten in, hopelijk krijgt ze dan weer een beetje energie!
pfhh nou hier legt dr ook eentje al op bed, was binnen 20 minuten gepiept, da gerekrek trapt mama nie in,en ze legt nu al te snurken,en nu mama maar wachten tot het kwart over negen is want dan hebben we ouderavond van het kdv…pfhh duik daarna meteen me mandje in want morgen zit ik weer om7 uur achter me pc op het werk… wel zonder dora… hahaha da scheelt
ow en wat verschrikkelijk … of ja verschrikkelijk,dat er sommige mama’s geen 'logeeradresje hebben… want ik vind dat toch wel heel lekker soms hoor…ff een dagje niet mama zijn !
Pippy is geboren 17.07.2009
@woezel
Gewoon doorgaan, nee ik heb niet echt slaaptekort hoor, René moet er altijd om 6 uur uit dus die gaat er meestal rond half 6 uit met Dylano en de dagen dat Dylano naar school gaat sta ik om half 7 op en de andere om 10 voor 7. En in het weekend mag ik meestal blijven liggen en gaat René tegen een uur of 8 (dan sta ik op) nog voor een paar uurtjes terug. Die heeft ook niet zoveel slaap nodig.
@Sugars303 Als ik echt wil kan ik hem wel kwijt hoor maar dat is bij mijn vriendin en daar hebben ze even genoeg aan der hoofd en het is een uur hier vandaan dus als hij het niet wilt ofzo ben je ook weer niet zomaar hier.
Bij grote zus zou ook nog kunnen maar die heeft een zeik onderbuurvrouw, dat je je hart vasthoud als Dylano een keer zou gillen.
Maar ik ga in Januari ws 3 dagen met Madelon op stap dus dan tank ik weer even bij
Liefs Michelle
Oh Esther, ik leef ook erg met jou mee. Het lijkt me zo moeilijk om niet even iemand te hebben om op terug te vallen mbt logeren ofzo. Altijd maar de zorg voor je kind dat ook nog eens zo vroeg wakker is…pfff. Ik denk trouwens wel dat dat vroege wakker zijn en het feit dat dit mij niet ligt, maakt dat ik het logeren zo waardeer. Als hij ‘gewoon’ tot 8 uur zou slapen op mijn vrije dagen, zou ik denk ik een stuk minder noodzaak voelen om hem af en toe uit te besteden
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou nu wel slaaptekort Dacht dat 5 uur wel het uiterste was.
Had hem gister toch maar een kwartier later op bed gelegd, al viel hij zowat om, in de hoop toch een kwartier langer. Helaas 10 voor half 5 kwam meneertje Na 10 keer terug te hebben gelegd werd papa om half 6 wakker en die is er toen uitgegaan, maar was zelf intussen ook klaar wakker ne moest er om half 7 eigenlijk uit, dus kwart over 6 heb ik het ook maar opgegeven
Liefs Michelle
@miremady, oh dat is wel fijn dat je dan nog in ieder geval nog even kan liggen omdat Rene er met hem uit gaat. Ik herken dat trouwens wel van mijn man, die heeft ook veel minder slaap nodig als ik!!
Maar dan nog, ik heb voor jullie allemaal zoveel respect, ik ben er nu om 8:30 uitgegaan, maar Bo ligt nog steeds te pitten, die ga ik zo maar even wakker maken, maar ik weet niet of ik er tegen zou kunnen om elke dag rond 5:00 wakker te zijn en er uit te moeten!! Natuurlijk is het zo dat je het wel accepteerd, daar niet van, maar ik zou er zwaar veel moeite mee hebben, dat weet ik wel!!En ik denk dat ik dan ook logeer partijtjes ontzettend zou waarderen, puur omdat je dan even kan bij komen, en uit kan slapen!!
liefs woezel
ah ja gelukkig wel een vriendin dus waar je ff kan laten logeren, hopelijk heb ze snel weer ff tijd, en die onderbuurvrouw van je dochter, vette pech zou ik zegen alst voor een nachtje is, en een kind gilt nu eenmaal wel eens, anders geef je dr gewoon op voor dat programma bonje met dn buurtjes hahahahahhaa
heerlijk dat je ff een vooruitzicht hebt om ff weg te gaan (hebben wij ook, en ik ga lekker snurken en ronken…kom misschien heel ff me kamer uit om te ontbijten maar voor de rest lig ik daar alleen maar in het hotelbed !) hahhaa
Pippy is geboren 17.07.2009
Michelle, ik las het op FB. Heftig zeg Zou toch eens bij de huisarts informeren of hij misschien niet in aanmerking komt voor die melatoninetabletjes ofzo. Baat het niet…
Hier was het 6.10 uur vanmorgen, dus dat viel alles mee.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Hij zit gewoon weer in een sprong die lopen gewoon door avondeten is ook weer brak namelijk, of hij is gewoon te moe
Ik kijk het nog even aan Mriek en anders ga ik indd ff informeren.
Liefs Michelle
Hier weer 05.45!! Moest vandaag werken dus dan kan het me niet zo heel veel schelen. Mijn vriend gaat met haar naar beneden en dan kan ik ff rustig opstarten onder de douche.
Nu kwam er niet veel van rustig opstarten onze kleine meid zat tot de nekharen in de P*. Dus die kon ook nog in bad. Eenmaal beneden had vriendlief al een ruzie met de peuterpuber die in algehele hongerstaking is!
Ongeloofelijk ze eet echt niks!! Gisteravond op een toetje na dus met een lege maag op bed gegaan. Vanmorgen weer veels te vroeg wakker. Uiteindelijk nadat mama alles uit de kast heeft gehaald een 1/2 boterham naar binnen weten te krijgen.
Vandaag was onze peuterpuber bij mijn schoonzusje. Die smste rond half 1, ze wil helemaal niet eten, alleen een banaan en wat drinken.
Toen ik haar net kwam ophalen was ze zo dwars…heb haar bij kop en kont gepakt en in de auto gezet. Zou de kleine meid ophalen en wat zie ik…mijn hele achterbank vol kots!! Omdat ze dan zo kwaad is geeft ze gewoon over!
Wat een K* dag, nu is mijn vriend ook nog weg, dus sta er ff alleen voor.
BAH! BAH!
Sorry meiden, moest ff klagen.
Ga nu mijn gezellige mamafase weer opzoeken en kijken of we deze dag nog een beetje positief kunnen afsluiten.
Jeetje Pjukje, wat een hel. Een enorme fase van PPT, zo te lezen. Heel veel sterkte voor je, ik hoop dat het de rest van de dag een beetje wil.
Groetjes,
M
Idd een HEL die peuterpubertijd. Dacht eerst wel dat het ging. Maar jeetje wat is deze tijd heftig!!
Ondertussen heeft ze weer niet gegeten, een beker yogi. Je kan een kind die vanaf vanmorgen 06.45 al wakker is niet op bed sturen met een beker yogi!
Ik kan niet meer verzinnen hoe ik er eten in moet krijgen. Volgens mij kent ze ondertussen het hongergevoel niet eens meer, bestaan er ook anorexiapeuterpubers…dan hoort mijn kind daarbij.
Ow wat een dag pjukje Dan klaag ik maar niet meer
Wasdan wel 10 voor half 5 maar heel de dag vrolijk en lief, goed eten op het avondeten na dat is ook al 3 dagen 1 a 2 happen en dan klaar. Zijn toetje eet hij dan weer wel met moeite.
Liefs Michelle
Nou het is stil op de bovenverdieping. Ik ben inmiddels totaal uitgeput! Ook het op bed brengen was 1 groot drama. Alles was een drama, niet willen tandenpoetsen en niet willen plassen enz enz. Maar goed ze ligt. Straks als ze lief slaapt nog maar ff kijken hoe ze erbij ligt.
Nu ga ik genieten van mijn rust De bank is deze avond mijn grootste vriend
Probeer het niet-eten los te laten Pjukje. Hoe moeilijk misschien ook. Ze laat zichzelf echt niet verhongeren hoor, eerlijk. Zo lang ze maar drinkt. Hoe meer jij het los kan laten, hoe minder drama het zal zijn tijdens het eten. Geniet van de tijd met je bank Vergeet deze dag, morgen nieuwe kansen! Trusten alvast ladies
Groetjes,
M
Sweet dreams!
Groetjes,
M