De klok

Erik werd vannacht ook wakker, dat gebeurt hem eigenlijk nooit. Tegen 1.45 uur had hij een nachtmerrie ofzo. De deur moest daarna ook op een kiertje blijven en er moest een lichtje aan op de overloop. En daarna was het 5.40 uur Zou er iets in de lucht hebben gezeten?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

of toch een beetje sintstress bij die kids, zou ook nog kunnen toch

Pippy is geboren 17.07.2009

Nou Sugars, dan is sint heel het jaar door in het land!
Hier is het meer regel dan uitzondering dat Aaron wakker wordt.

Wij hebben 2 lampjes aan in zijn kamer (led) eentje bij de deur en eentje achter de kast die veel licht schijnt en waar de kamer goed mee verlicht word.

Misschien eens vragen of hij ze voortaan UIT wil ipv aan!

Gr, Danielle

quote:
of toch een beetje sintstress bij die kids, zou ook nog kunnen toch

Inderdaad, zou ook goed kunnen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb werkelijk geen idee hoelaat het hier was vanmorgen. Ben er vanacht 4x geweest! Elke keer erg overstuur. Gelukkig liet ze haar wel weer goed instoppen. Ik werk vanmorgen kwart voor 7en wakker gemaakt door mijn vriend. Toen zat de oudste al aan een beker yogi en een boterham. De kleine werd net wakker. Ik vermoed dat de oudste er gelijk af was met mijn vriend, 6uur. Maar heb dus geen idee. Heb overal doorheen geslapen…iets met slaaptekort denk ik!

Sintstress geloof ik hier niet, want zegt hem allemaal niet zoveel en daarvoor had hij dat ook met periodes.

Pjukje slaaptekort wat is dat?

Ik ga in januari ws met madelon 3 dagen weg, zei al tegen der kom me bed niet uit

Liefs Michelle

Hier ligt ie al plat…gebroken is ie!

Gr, Danielle

Erik logeert vannacht bij opa en oma (daar zou hij morgen sowieso naartoe, net zoals elke dinsdag als ik moet werken). Dus nu hoef ik alleen mezelf morgenochtend ready voor werk te maken en kan ik zelfs ‘uitslapen’ op een werkdag. Bizar!

Groetjes,
M

Wrijf het maar in Mriek Ik heb niemand waar ik hem kan dumpen

Liefs Michelle

Vind dat sneu voor je Michelle Als je dichterbij had gewoond had Dylano zo mogen komen logeren, vroeg wakker ben ik toch al

Groetjes,
M

Lief Mriek!!

Tja hij heeft nu eenmaal een opa en oma waar hij helemaal niets aan heeft, die doen echt helemaal niets met hem. Wat mis ik dan mijn ouders zeg, als ik zag hoe die met Madelon waren denk ik arm ventje

Liefs Michelle

da’s inderdaad barzuur meis… nou ik denk aan je morgen hoor,net zoals vandaag mijn weloprechte medeleven met jullie…

maar ik ga lekker naar me mandje want ookal had ik een zeer medewerkende peuter (dus dat beloofd wat voor morgen)… ik ben gesloopt, ik ga lekker plat!

quote:
Lief Mriek!!

Tja hij heeft nu eenmaal een opa en oma waar hij helemaal niets aan heeft, die doen echt helemaal niets met hem. Wat mis ik dan mijn ouders zeg, als ik zag hoe die met Madelon waren denk ik arm ventje

Liefs Michelle

Knuffel voor jullie!

En trusten Sugars!

Groetjes,
M

Dylano kwam vannacht bij ons liggen geen idee hoe laat maar dacht doe net ofik het niet gemerkt heb en laat hem liggen, kijken of hij dan ook zo vroeg wakker is. En ja hoor 5 uur was het gedaan met de rust papa is er om kwart over 5 met hem uit gegaan.

@mriek heb je lekker rustig aan kunnen doen vanmorgen?

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 29 Nov 2011 08:25:31

geen commentaar, ik betuig alleen weer mijn medeleven !!!

Aaron was gisteravond gesloopt…wilde zelf naar bed en lag om 5 voor half 7 al te snurken…tot vanmorgen…10 voor half 7)

Nou…als da eens elke dag kon gebeuren!

Hij wilde niet eens 3x vliegen met papa (standaard ritueel)…wilde maar een klein verhaaltje…ik hoefde niet uitgebreid de dag door te nemen en ik hoefd e maar 1x terug te komen bij afscheid nemen (standaard 2x als spelletje)

Hij gaat alleen de laatste tijd meer naar half 7 dat ie naar bed gaat dan 7 uur wat standaard was.

Gr, danielle

Jeetje Michelle, Dylano weer zo achterlijk vroeg. Pfff…

Ik heb rustig aan kunnen doen ja. Helaas minder goed geslapen dan ik had gehoopt, want ik had behoorlijk buik- en hoofdpijn, maar wel tot 7.15 uur in ieder geval. Om 8.00 uur zat ik in de auto naar het werk, wat een relaxed begin van de dag zo zeg. Dat heb ik vroeger toch onvoldoende gewaardeerd Erik heeft bij opa en oma van 19.00 uur tot 7.00 uur geslapen! Het loeder…

Dus Aaron heeft het ook goed gedaan, top zeg. Enne Sugars: bedankt

Groetjes,
M

ow wat een smiechten zijn het toch he,bij opa en oma dan wel tot 7 uur knorruh! ongelofelijk …nou ik wens me schoonvader veul suc6 want ze blijft van vrijdag tot zondag daar… 2 ochtenddiensten dus voor opa, denk dat wij die zondag met stoffer en blik bij mekaar kenne vegen hahahhaa!! }

Oww wat hadden jullie het allemaal goed, krijg medelijden met mezelf

En wat gemeen van Erik wel bij ops en oma tot 7 uur slapen en thuis niet.

Liefs Michelle

Oooh hier nog een vroege vogel, schreef het vanmorgen al en had heel niet in de gaten dat hier in dit topic nog meer vroege vogeltjes zijn.

Fabienne lag 20 uur in bed, rekker de rek terwijl ze koorts had en helemaal niet lekker was. Die taaie !!! Vanmorgen was het half 6 … tel maar, ik wil/durf niet meer

Had ik maar ouders, schoonouders of een opa of oma helaas is er niemand waar Fabienne zou kunnen logeren voor een nachtje, wat zou ik HEEEEERLIJK GAAN UITSLAPEN !!! Volgens mij is dat dan voor het eerst in 3 jaar?!

Maar niet aan denken …

Groetjes ESther