De klok

5 voor half 6
Lag nog heerlijk

Na 20 minuten heb ik het opgegeven toen begon het gedraai en gepraat. Geen idee hoe laat manliief in bed is gekomen maar hij lag er
Ga vanmiddag proberen als hij weer naar zijn werk is om samen met Dylano even op ons bed te gaan liggen

Liefs Michelle

Hier was het kwart voor 7!! Uitslapen dus. Beetje jammer dat het alarm van de buren hun auto om 3.00 en 5.00 ging. Maar goed, de kinderen hebben er door heen geslapen.

Fijn Pjukje! Hier was het 5.37 uur

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

En hier 6.12

Gr, Danielle…niet slecht dus!

quote:

Groetjes,
M

Dan was Erik ook weer vroeg! En dan is er ook nog geen klap op de tv! Of blijven jullie in bed liggen?

Ik kon niet blijven liggen omdat René vannacht heeft gewerkt dus die zit dan niet op een draaitol in bed te wachten. Normaal krijg ik het wel gerekt tot half 7/ kwart voor 7.

Wij hebben nick jr en die begint al heelll vroeg Misschien gaat die ook wel 24 uur door dat weet ik eigenlijk niet.

Liefs Michelle

quote:
quote:

Groetjes,
M

Dan was Erik ook weer vroeg! En dan is er ook nog geen klap op de tv! Of blijven jullie in bed liggen?

We hebben tot 6.15 uur lekker naast elkaar in bed gelegen en toen wilde meneertje de televisie aan. Dat vraagt 'ie altijd heel voorzichtig: “Mama, ik wil denk ik de petisie aan.” Haha. Maar Nick jr. is volgens mij vanaf 5.30 uur al bezig…weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij wel.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

vanmorgen 6.08 maar meneer dacht dat het nog nacht was blijkbaar en kroop terug zijn bed in en zei warempel nog eens: “welterusten mama”!!!
Maar na 20 minuten (van zuchten en kreunen) merkte hij toch dat het ochtend was en riep "mag ik al komen mama?"
Dus om half 7 ongeveer lag ie bij ons en zijn we om kwart over 7 naar beneden gegaan.

Gr, Danielle

ik betuig als eerste mijn zeer grote medeleven
dan over de zenders,wij hebbe ook nog een andere,die zit bij ons 2kanalen verder dan nick jr, die is 24 uur klokje rond watje ook kan doen is via youtube… zandkasteel…(die afleveingen duren een kwartier) of de mickey mouse club die duren een half uur)

hier was het vanmorgen beetje omgedraaid, mama was om 6 uur wakker, en ik hoorde en hoorde maar niks, ik dacht echt zou er niet wat zijn? we hebben gisteren een ‘indofamiliedagje’ gehad, en blijkbaar met veel indrukken want om 7.15 uur hoefde ik pas met de fles te gaan rennen, daarna weet ik het niet want het was ff papa’s ochtenddienst…en toen ik om half 12 wakker werd (ff een mega luxe) gingen ze zwemmen… want ze waren al naar 2 indoorspeeltuinen gegaan maar daar mochten ze nie binnen omdat ze sinterklaasviering hadden, gerumkies

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier was het vanmorgen weer iets voor 7en. Dus van deze kant ook geen geklaag. Volgens mij is ze slaap aan het inhalen. Maar papa had vanmorgen “vroege” dienst. Dus ik kon nog even verder slapen

Nou Danielle en Pjukje, dat klinkt best goed! En Sugars, perfecte eerste zin Heerlijk dat ook Pippy zo goed heeft geslapen en dat jij tot half 12 kon meuren, luxe joh! Erik was om 6.10 uur wakker, dus op zich klaag ik ook niet…

Groetjes,
M

nou in de ’ 6’ is toch al beter dan in de '5’uren zeg maar,
nou ik heb echt een ‘meurzondag’ ja, zit nu nog steeds in me pyama…denk da die nie meer uitgaat vandaag…

Hier kwart voor 6 en van 12 tot 1 ook wakker geweest

Pjkukje gaat goed bij jullie

Liefs Michelle

quote:
Pjkukje gaat goed bij jullie

Liefs Michelle

Gelukkig gaat het hier ook weer de goeie kant op…maar vind het elke ochtend weer spannend hoor als ik op de wekker kijk!

Dat heb ik ook Pjukje, ik kijk ook altijd vol verwachting op de wekker elke ochtend Hoe zou het morgen gaan?

Groetjes,
M

Vannacht 3x wakker en vanmorgen was het 5.43

Nu tot vanavond half 7 vol zien te houden!

Gr, Danielle

Hier o 2 uur wakker, dus papa teruggelegd, goddank zonder problemen en toen was het 5 uur

Liefs Michelle

lees ook dat de kindjes allemaal snachts wakker worden, vraag me af, waarom of waarvan? moet zeggen dat dat hier nooit gebeurt,ja misschien 2 keer gebeurt,maar dan ist of kotsuhh of mega kakbroek …hebben ze dan gedroomd ofzo…??

Geen idee sugars303 wat er dan aan de hand is. Hij huilt niet niet, hoeft niet te plassen oid.

heb wel het idee dat hij bang in het donker aan het worden is, maar aan de aan de andere kant, gaat hij als het bedtijd is zonder problemen slapen, maar dan hoort hij ons waarschijnlijk nog rommelen. Zit nu een beetje in dubio van wel of niet een nachtlampje, ben ik eigenlijk geen voorstander van en zeker niet als ik niet zeker weet of dat het probleem is.

Liefs Michelle

ja je zou eens een lampje kunnen proberen, wij hebben een schemelamppie op de gang staan bij haar deur, die ik overigens uit doe als wij gaan slapen, maar ze hebben tegenwoordig ook van die Ledlampies, dus niks geen snoeren en die worden ook nie warm ofzo…want daar krijg ik altijd een beetje de bibbers van…ik hou nie van snoeren op een kinderkamer, of warme lampies, beetje gevaarlijk,
ik zag gisteren nog hele leuk led lampjes met glitters erin…vooor maar 4 euro, van prinsesse of van Cars!!