De klok

quote:
die kids hebben duracelbatterijen! (binnen een uur slaap totaal opgelaaien!)

Pippy is geboren 17.07.2009

Dan wil ik ook zulke batterijen…waar kun je die halen

Doe mij ook zulke batterijen, inderdaad!

En ik leer inderdaad snel, daar sta ik om bekend. Haha! Het was leuk vanmiddag; Erik ging direct helemaal alleen naar Sint toe toen hij z’n naam zei en Sint zei dat hij wist dat Erik heel erg houdt van treinen. Erik kon dat volmondig beamen en ging een heel gesprek met Sint aan over treinen. Zo stoer!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

die krijgen ze tegenwoordig ingebouwd bij de geboorte denk ik hahahaha!

nou vanmorgen ging het weer zeer okay, ze werd nu uit haar eigen wakker om 06.30 uur dus da;s al een verbetering, bovendien, gaat ze al 2 dagen nie meer schreeuwen maar rammelt ze aan haar deur, zeer positief voor ons oren !
ze ging meteen met haar fles op me schoot zitten met haar frank en frey boekkie en liet zich weer mooi terugstoppen, (denk nie dat ze nog heeft geslapen) maar ze moest ook naar het kdv, dus om 8 uur heb papa dr uit bed gevist, en is ze naar schooltje gegaan !!
dus ik vind dat ze het ontzettend knap doet, de sfeer is ook een stuk beter smorgens op deze manier

Ben heel blij voor jullie, Sugars!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja ikke ook hoor, maar ergens hangt dan nog in me achterhoofd… hoelang zal het duren…maar ja dan maar van elk uurtje slaap genieten wor

Die twijfel snap ik wel, hopelijk blijft het zo! Enne, als dat zo is: niet steeds hier melden hoe goed ze het doet hè, dan worden wij zo jaloers

Groetjes,
M

haha…tja Mriek, die gedachten had ik ook al zo van “godver…bij hun gaat het WEL goed!”

Gr, Danielle

Indd sugars303 niet te hard inwrijven hè

Liefs Michelle

quote:
haha........tja Mriek, die gedachten had ik ook al zo van "godver.....bij hun gaat het WEL goed!"

Gr, Danielle

Kijk, ik sta hierin niet alleen Sugars. Zo snel kan het gedaan zijn met de solidariteit; als jouw kind ineens een uitslaper wordt, val je buiten de boot

Groetjes,
M

nou een uitslapert was het , 2 jaar lang en nu nie meer… maar nu word ze gedwongen uitslapert hahahhahaha !!!

Groetjes,
M

Hier wast vanmorgen 5 uur!! Mevrouw moest plassen. Gelukkig liet ze haar wel terug leggen en toen wast 10 voor 6. Maar vanaf 5 uur niet echt meer geslapen.

Ze zit nu als een zombi naast me op de bank. Helemaal op!!

Hier was het vanmorgen 10 over 6 maar ik heb hem vannacht zeker 3-4 x gehoord maar ik dnek ook veel in zijn dromen.

Gisternacht ineens in paniek ; “mama…mama ik hou van jou ik hou van jou mama”…grrrrrrr om half 3 (kon ik daarna niet meer weg komen…grrrr) Dus ik riep terug “ja Aaron ik ook van jou nou weer slapen”…en toen was het weer goed.
Net of hij op dat moment even moet horen dat wij boven zijn.

Gr, Danielle

hier 5 over half 6 dus net totall loss op bed gelegd. Hoop dat hij morgen uitslaapt(zal wel niet) want papa moet vannacht werken dus die is om half 6 waarschijnlijk net thuis en om 2 uur moet hij weer werken dus kan het hem niet aandoen met een wakkere Dylano in bed te blijven. Dus ikzelf er vanavond maar op tijd erin anders ben ik zelf heel de dag een zombie

Liefs Michelle

okay ! ik mag eigenlijk nie meer meedoen van Mriek
maar ik leef nog steeds met jullie mee !!!

Jaja Sugars…maar zeker wel met een geniepig lachje

Gr, Danielle

Ach ja…wij blijven hier ons beklag wel doen!

nee … echt nie, wel een beetje blij voor mezelf (ja sorrie ) maar niet geniepig !!! want ik weet nu wat het is met een kindje zo vroeg, en da’s not funny!

Je mag blijven meedoen Sugars, mits je ons elke dag bemoedigend toespreekt en je medeleven betuigt

Groetjes,
M

meer dan dat !!! elke dag op mijn werk doe ik ook verslag aan nog een medemamaslachtoffer van de onuitputbare duracelbatterijfabriekjes!!!
en je ken erop wachten totdat pippys batterijen, weer volledig zijn opgeladen smorgensvroeg das toch ook bemoedigend !

Wat heerlijk dat Pippy weer langer slaapt, ben oprecht jaloers!!

Zo maar eens ff mijn bedje opzoeken, mijn vriend is nu weg met een personeelsfeestje en morgen avond is hij ook gevlogen. Dus het hele weekend is de ochtend dienst voor mij. PFFFFFF!