De klok

Irritant, zo’n reactie van je moeder! Hoe moeilijk is het om gewoon te zeggen: “Balen meissie, ik weet hoe het voelt.” Ofzo. Zucht.

Ik hoop dat Pippy snapt dat ze nog heel veel mooie cadeautjes kan krijgen als ze goed slaapt

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja dat heb ik al 80 keer tegen dr gezegt dat ze beter zo kan reageren, maar ja ken nog beter tegen de bakstenenschuur gaan staan ouwehoeren, die leert dat nooit denk ik !

jahhhhhh da pepper ik er zeker ff goed in hoor, van dat kadootje hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik heb Dylano zijn kamer veranderd vandaag, dus zijn bed staat nu anders. Op hoop van zegen dat het nu niet nog vroeger word

Liefs Michelle

ik duim voor later!!!

Zo Sugres bij jullie wordt het ook steeds vroeger. Hopelijk heb je de oplossing gevonden met de fles.
Wij hebben het weekend weer overleefd. Maandag heeft ze tot 7.30 geslapen. Maar ja je zal ook wel een x moe zijn. Na een ochtend van 4.00 en 4.45!
Vanmorgen was het weer 6.00!

Ik duim dat het werkt, Michelle!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier was het vanmorgen kwart voor 6 en dat terwijl hij de laatste 3 nachten het best erg goed deed!

Wel wilde hij tot half 8 in bed blijven bij mij.

Gr, Danielle

Hier een kwartier later als de afgelopen dagen, kwart voor 6, dus bed verzetten heeft niet tot uitslapen geleid maar ook niet vroeger wakker gelukkig.

Liefs Michelle

nou gelukkig liet madame zich weer terugleggen om 06.00 uur, en papa smste om 07.45 uur dat ze beneden waren,dus da heb ze toch weer netjes gedaan !!

Pippy doet het goed! De rest bungelt er een beetje bij Hier was het vanmorgen drama: 5.00 uur! Sinterklaas komt vandaag op m’n werk en hij gaat met opa in de trein naar me toe om dus z’n cadeautje te halen. Om 5.00 uur dus al wakker: “Ik wil naar opa en oma, ik wil in de trein!” Zucht. Niet meer in slaap te krijgen, klaarwakker. Helaas

Groetjes,
M

Pippy gaat goed!!

Auwww mriek Ik heb hier al geleerd om niet meer aan te kondigen wat er eventueel op de planning staat. behalve school maar daar is hij aan gewend dus niet spannend.
Hopelijk heb je toch een leuke dag

Liefs Michelle

Ik heb er ook van geleerd, Michelle. En dank je, het wordt vast leuk

Groetjes,
M

Nee, dat doe ik ook niet meer als het iets spannends is voor de volgende dag.

ik heb er al enige tijd geleden van geleerd

De normale dingen die vertel ik(als ie naar bed gaat - hoe zijn dag was en wat we moregn gaan doen) en verder de “niet normale dingen” laat ik achterwege.

Hier ging het een paar dagen echt goed…2x tot bijna kwart voor 7 en 1x tot kwart over 6 maar vanmoregn was het dus weer kwart voor 6!

Veel plezier Mriek!
Zal ie spannend vinden!

Gr, Danielle

Je leert snel Mriek

Danielle dat is weer aardig balen dan

Liefs Michelle

wij hebben hier meteen afgesproken om haar niet savonds een schoentje te laten zetten, want die bui voel ik dan al hangen,kei vroeg wakker om te kijken wat dr in dr schoen zit,nee bedankt,
wij hebben dr nu 1 x dr schoentje laten zetten voor het eten, en na het eten zat er dan wa in,kon ze dr mee spele… en dan lekker naar bed …

weet dat manlief smorgens op zijn verjaardag ook altijd hyperdepyper vroeg wakker was, want ja die wilde zijn verjaardagskado!!!

Hier wast vanmorgen weer 5.30!! Niet wakker, maar ook niet meer willen slapen. Pffff, niet erg gezellig zulke ochtenden!

Hopelijk ist morgen even wat later, zou wel fijn zijn.

@pjukje: slaapt ze smiddags nog?

Ik vraag dit eigenlijk omdat wij ook buren hebben die hun kind perse smiddags op bed willen hebben zodat ze zelf even “rust” hebben!!!

Ik vind (en zeker met deze donkere dagen) dat je je kind beter smiddags op kan houden en dan savonds lekker op tijd (18.30-19.00) in bed kan stoppen.
Heb je zelf wat aan je avond want tot 20.-- een kind bezig houden als je niet meer buiten kan spelen zou hier echt geen pretje zijn!

Kijk…Aaron si smorgens vroeg wakker…slaapt smiddags niet maar is savonds wel gelijk weg als ie in bed ligt.
Dus krijgt ie gemiddeld toch nog tussen de 10 en 11 uur ongeveer (soms nog minder ook)

Gr, Danielle

quote:
@pjukje: slaapt ze smiddags nog?

Ik vraag dit eigenlijk omdat wij ook buren hebben die hun kind perse smiddags op bed willen hebben zodat ze zelf even “rust” hebben!!!

Over het algemeen slaapt ze s’middags niet meer. Op donderdag slaapt ze wel want dan is ze s’morgens naar de peuters geweest en is ze helemaal af. Ze mag dan even slapen.
De andere dagen slaapt ze niet, of ze moet zo moe zijn dat ze op de bank in slaap valt.
Vind het wel lastig hoor, het liefste heb ik dat ze niet slaapt tussen de middag, maar vaak is ze dan rond 16.00 niet meer te gebruiken. Piept om alles en is stront vervelend.
Ze ligt s’avonds tussen 19.00 en 19.15 op bed.
Ik weet soms echt niet waar ze de energie vandaan haald! Kijk bv naar het afgelopen weekend.
Ze lag vrijdag 19.00 op bed, om 22.30 wakker tot 23.00 van 23.00 tot 4.00 geslapen. Dat is 7,5 uur!!!
Nu heeft ze tussen de middag 2 uren geslapen, we waren een weekend weg met familie, dus ik had echt geen zin in een piepende peuterpuber. Na haar slaap weer energie voor 10! S’middags te zwemmen geweest enz enz. Toen lag ze 19.30 op bed en mevrouw was 4.45 weer wakker.
Zondag heeft ze overdag niet geslapen. Maar je kon niks aan haar merken. Gewoon erg vrolijk. Snap jij het nog. Ik was behoorlijk gesloopt!

Haha…tja kids…geen peil op te trekken he!

De ene dag heeft ze meer slaapuren nodig als de andere dag misschien.

Gr, Danielle

die kids hebben duracelbatterijen! (binnen een uur slaap totaal opgelaaien!)