Hihi haha…sorry hoor…moet toch echt telkens lachen als we elkaars opbeurende klokuren vertellen!
En toch vind ik het fijn om te weten!
Gr, Danielle
Hihi haha…sorry hoor…moet toch echt telkens lachen als we elkaars opbeurende klokuren vertellen!
En toch vind ik het fijn om te weten!
Gr, Danielle
Ik duim dat je morgen lekker kan slapen, Michelle!
Hihi Danielle, ik vind het ook altijd fijn.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Goedemorgen. Nou eigenlijk zijn de ochtenden niet zo goed. We hebben familie weekend. Na lang twijfelen om wel of niet mee te gaan toch maar de tassen gepakt. Mijn vriend moest eerst nog werken dus ik moest eerst alleen die kant op. Dus vol goeie moed in de auto. Nou toen begon het feest al. De kleine meid wilde niet slapen! Gelukkig viel de oudste wel in slaap. Maar die was na een half uur al weer wakker. Pff. Net voordat ik mijn vriend zou oppikken kotste onze oudste gezellig ff de auto vol. Dus toen we aankwamen moest er eerst gedoucht worden. Uiteindelijk lagen de kids 19.00 op bed. Om 23.00 was de oudste weer wakker. Huilen, brullen enz enz. Dus goed 00.00 wast stil en kon de nacht beginnen. Om 4.00 was de nacht klaar. Kreeg haar met geen mogelijkheid weer in bed. Dus toen maar bij ons in bed. Gelukkig viel ze daar in slaap. Dus ik dacht ik ha op haar bed. Nog geen 20 min later stond ze alweer naast me. Gister was ze weer helemaal de oude, gelukkig maar. Gister avond lag ze weer 19.00 op bed. Voor dat ze sliep was het 20.00 en vanmorgen was ze 4.45 wakker! Man ik ben echt op. Gelukkig slaapt die kleine door onze nachtelijke uitstapjes heen. Die word gewoon 7 uur wakker. Eigenlijk gaan we morgen pas naar huis. Maar ik weet niet of ik het trek. Nog zo n korte nacht. Ik hoop zo dat als we eenmaal thuis zijn dit niet haar nieuwe tijd word om elke dag wakker te worden. Allemaal nog een goed weekend. Groetjes vanaf center parcs ergens uit gek land.
Poe zeg, Pjukje. Jullie oudste maakt het jullie ook niet makkelijk. Zwaar hoor. Kan ze binnenkort niet even uit logeren, ofzo?
Hier was het vanmorgen 06.05 uur, dus ik klaag een keer niet voor de verandering.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou hier hebben we ff bij kunnen slapen, we waren gisteren ook om 1.30 uur al thuis van het feessie want ik kon alleen maar aan slapen denken, hahahhaa…ik hoop dat ik nu een kansje krijg in het ritme verbreking (ijdele hoop misschien maar probeer het toch) want ze ging nu pas om 13.30 uur slapen in de middag,dus we doen later eten vanavond,en dan kan ze ook later naar bed,en dan maar hopen dat ze morgenvroeg ook wat langer wil slapen (pe-leasseeee…!!! )
denk nie dat het gaat gebeuren, maar poging wagen doen we toch maar wel hahahha
Pippy is geboren 17.07.2009
Fijn Sugars! Ik mag morgen lekker uitslapen
Groetjes,
M
het relaxte gevoel van zondag, bleef niet lang hangen, want vanmorgen wast 4.30 uur… oowww wa was ik pisst,ook omdat ik dan vind dat ze direct terugmoet…maar blijkbaar is dat een te grote opgave hierow…
serieus morgen sta ik met een fles pap achter die deur, en gaat ze terug naar dr nest, mij part schreeuwt ze heel de boel bij mekaar… heb de buurman al gewaarschuwd! want dr moet nu echt ff wat gebeuren, want de sfeer hier in de kiet word er vet nie beter van zullen we maar zeggen… man ben kapot smiddags… ik trek dit nie veel langer zo …en zij ook nie, want kind ziet eruit lijkt wel een wandelend spook !
Half 5 ow men dan ging ze bij ook echt terug hoor, dan maar krijsen.
Wat ik bij Dylano ook gedaan heb is hem in de bank gezet met 1 schemerlampje aan, Ik me laptop en hij mocht alleen maar blijven zitten dus geen speelgoed, geen tv. Toen was het na 10 minuten ik wil eigen bedje slapen. moet zeggen was wel vroeger da hij toen wakker was, heb het laatst om 5 uur ook geprobeerd maar dat werkte niet. Hij bleef gewoon zitten
Hier is het al dagen half 6
Liefs Michelle
Half vijf? Jemig Sugars, dat is wel heel extreem. Lees ik het goed dat jouw man het moeilijk vindt om haar terug te leggen? Hij moet ook gewoon doorbijten hoor, want dat zijn tijden…dat vindt niemand normaal, toch?
Balen Michelle, dat het bij jullie ook alweer dagen zo vroeg is. Hier is het ook gemiddeld rond 5.45 uur. Vanmorgen natuurlijk lekker uitgeslapen (tot 9.50 uur, heerlijk) en Erik was bij oma om 5.20 uur wakker. Oeps, haha. Ze heeft hem genegeerd en om 7.00 uur bij zich genomen. Daar pikt hij dat wel…
Groetjes,
M
Wat lekker Mriek dat je zo lang hebt kunnen slapen. Maare misschien thuis toch ook eens proberen tot 07.00 uur te negeren als hij het bij opa en oma ook pikt
Pff Sugars dat zijn idd geen tijden. Om half 5 zou ik haar ook zeker negeren en terug in bed stoppen! Kan me goed voorstellen dat je halverwege de dag kapot bent.
Groetjes,
Sandra
nou je snapt wel dat dat het eerste is wat hier eens ff besproken gaat worden he,na het eten of als die muis op bed legt…want dit doen we nie nog een keer (maar ja manlief die is ook verkouden… dus oef oef, dan gaan ze bijna dood he… mannen en zich nie lekker voelen,stelletje pussy’s zijn het zo nu en dan,wat nu wij het zwakkere geslacht,wie da verzonnen heeft was zeker een vent ! )
nou ja ik moet zeggen dat ik op dat tijdstip ook weinig kan hebben hoor,maar ze zeggen altijd 3 days breaks a habit…dus da gaan we eens ff doen, de komende 3 dagen,maar vanmorgen was ze zo overstuur en ze heb ook koorts…dus ja…het einde was al redelijk zoek zeg maar… dan nog vanavond ff plan de campagne anders word ik gek, bedoel me cammoflagestick is na 2 weken al op !!!
dan maar gillen inderdaad dit moet ff ‘hardhandig de kop ingedrukt worden’ want dit vind ik meer ‘nie doorslapen’ dan ‘vroeg wakker’!!!
oei oei…half 5 is wel extreem ja!
Maar dan zal de koorts wel mee hebben gespeeld.
Morgenvroeg ff een sinaspril oid geven misschien dat ze dan daarna weer verder gaat snurken.
@mriek: haha…dus jullie mam weet nu ook hoe vroeg het kan zijn met hem.
Maar ja…das bekend…op een ander doen ze het toch weer anders he!
Gr, Danielle
@Sandra: ik weet het, ik doe m´n best
@Sugars: vreselijk, zieke mannen. Zucht, kreun, steun. Ik weet wel zeker dat een man heeft bedacht dat wij vrouwen zwakker zijn, haha!
@Danielle: inderdaad, oma heeft het ook mogen ervaren. Toch fijn dat kleine man desondanks welkom blijft om te komen logeren.
Groetjes,
M
nou ik heb het voor mekaar gekregen ! hoe happy ben ik , tis misschien dna wel 1 morgen maar het geeft een hoop hoop voor de volgende hahaha… ze werd weer om 5 uur wakker, gewapend met appel en papfles, heb ik haar in de kamer weten te houden…en toen heeft ze op de stoel bij mij haar fles gedronken,heb ik ff ‘fred en frey’ voorgelezen, en heb ik 5 keer kortjakje moeten zingen… maar om 5.20 uur lag ze erin,stil…om 5.45 begon ze te jammeren…dus zeg tegen man,minstens half uur laten brullen, da heb ze nie gehaald, want om 6 uur wast stil, daarna heb ze nog 2 keer mama geroepen, en toen hebben we haar om half 9 wakker moeten maken!!!
wat een ‘andere ochtend zeg’ !!!
probeer het morgen gewoon weer… ik heb meteen een ‘stickerkaart’ gemaakt… dat als ze slaapt tot het licht is… ze een stickert mag plakken, die stickers werken hier met plassen en eten ook fantastisch… ga ik vandaag met haar naar de kruidvat met haar eet-stickerkaart…want die is vol… dan kan ze ook weer ff zien dat ze echt ‘iets’ krijgt als die kaart vol is, dan heeft ze extra stimulance …
Ik las het net op fb, Sugars. Niets minder dan een doorbraak, super! Ik hoop dat het aanhoudt. Hier was het vanmorgen 6.00 uur, ik vind dat eigenlijk prima en hoop dat dit zo blijft
Groetjes,
M
geloof me mriek met 6 uur was ik ook zeker blij geweest… na half 5 van gisteren, want ik was ook nie te pruimen natuurlijk, kreeg al ruzie met een bejaarde bij de jumbo…en smiddags ging het er weer ff op met mijn moeder, die is altijd zo van , als ik dan zeg dat ze om half 5 wakker was…en dat dat zijn tol eist…’; ow ja jij was altijd om 6 uur wakker, en ja ik zat 5 dagen thuis, en mocht niet 4 dagen werken… (heb ik echt wa aan op dat moment.beetje medeleven mag wel… bedoel dat jij geen baan ging zoeken kon ik niks aan doen… ik krijg hem aangeboden en pak hem aan) … gelukkig was de schoonmaakster er,anders had ik dr buiten gezet…owww…ken ik dan dus ff echt nie hebben he !
ja ik ben net met haar naar de intertoys geweest, omdat haar 'eet-stickerkaart vol was, en toen mocht ze een kado uitkiezen… 1 of ander rose hondje…met een riemppie en die kan wandelen… fijn…met batterijen natuurlijk ) dus dat ze nu een kadootje krijgt als haar kaart vol is,snapt ze nu denk ik wel, en anders pepert mama da dr nog wel 80 x in hoor, en nu heb ze dus ook een slaapstickerkaart…
(en wonder boven wonder,liet ze zich net gewoon op bed legguh… halleluja…) en mama weer lekker werken morgen, ga wel me best doen voor papa om haar terug te leggen op bed, en donderdag en vrijdag kdv, maar dan hoeft ze ook eigenlijk pas om 7 uur uit bed,dus ik probeer het gewoon heel de week… want je dag begint toch ff een stuk beter, met meer slaap!*niet dat ik nu vrolijk uit me nest kwam, maar goed, da zal nie gebeuren, anders lees je het wel in de krant!!!
Top dat het gewerkt heeft Sugars303, maar ben je zelf dan intussen niet klaar wakker?? Ik zou zelf naderhand geen oog meer dicht doen
Liefs Michelle
nah na een nachtje maar 5 uur slaap , dacht ik het ook hoor, maar viel uit eindelijk toch gewoon in slaap…
@Sugar, misschien de volgende stap Pip zelf de fles leren maken?? Ik zou ook klaarwakker zijn hoor…
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 22 Nov 2011 12:45:38
nah ik heb liever nie dat ze met 2.5 jaar al met electromateriaal gaat werken !!