Nou hier hebben we van 23.00 tot 1.00 kunnen slapen van 3.00 tot 4.00 en van 5.00 tot 6.00. De hele nacht in de weer geweest met mijn zieke dochter!
Ben ondertussen helemaal op en kan geen kots meer zien. Vanavond de kids een zetpil, mama een dikke borrel en dan hopen dat we met zijn allen weer een nachtje door kunnen pitten…wil er morgen best 6uur uit als ze maar doorslapen!!
De klok
ow pjukje,wat een gedoe zeg … nou ik hoop dat het vannacht echt wa beter gaat! want da’s wel een dramanacht… nou hier weet ik het niet eigenlijk,mama moest om 6.30 eruit om aan te kleden,en toen lag ze al bij ons in bed (niks van gemerkt,dus deze keer geen schijnwerperakties of tut in me neus) … dus vandaag heb ik ook niks te mouwen, morgen dan maar weer hahahaa
Pippy is geboren 17.07.2009
Oef pjukje dat schiet niet op dan kunnen ze inderdaad beter een nacht doorslapen en om 6 uur wakker zijn als dit
Beterschap met je dochter en ik ga duimen op een goede nacht voor jullie/
Liefs Michelle
Bah Pjukje. Geniet van je borrel en ik duim voor een betere nacht. Beterschap voor je dochter!
Haha Sugars, morgen maar weer mauwen. Want als we niks meer te mauwen hebben, dan wordt dit topic wel heel saai
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
nahhhh met mouwe ben ik heel ooed, ben net ‘geer en goor’ dus met mij altijd ‘gegarandeerd gemouw’ …
Geer en Goor, top! Dus mauwen met humor? Ik hou ervan
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
goedemorgen…grr… al sinds 6:15, ik weet het , kan erger, en ik heb zo lang een luxe kind gehad…maar des te erger voelt het als je er dan uit moet…
liefs woezel
@woezel, das uitslapen
Hier 5 uur:O na bijne heel de week 6 uur. Gelukkig heeft papa late dienst en die zou hem naar school brengen en ik dan later op de ochtend de kabouterwandeling met school lopen, dus ik had geluk. Papa ligt nu te ronken
Liefs Michelle
Haha, 6.15 uur is zeker uitslapen. Hier was het 5.45 uur. Maar we hebben tot 9.30 uur boven in bed gelegen, Erik met de tv aan en ik ernaast. Hij had gisteren z’n schoentje gezet en met de buit in bed heeft hij een heel gezond ontbijt gehad. Haha!
Groetjes,
M
@ mriek: ik vind dat een gezond ontbijt
Hier was het 6.15 maar vannacht wel weer 2x wakker
Gr, danielle
Voor een keertje kon het inderdaad wel: een chocolade zwarte piet en een kleine letter. Kind had buikpijn zei 'ie toen 'ie het op had Balen dat je ook nog een onderbroken nacht hebt gehad Danielle.
Groetjes,
M
Lekker ontbijt toch Moet zeggen dat Dylano zijn pepernoten en schuimpjes van de week ook voor het ontbijt op had en daarna nog gewoon zijn 2 boterhammen
Liefs Michelle
Voor een keer is dat toch ook niet erg? eerlijk gezegd doe ik dat niet snel bij Bo, maar dat is omdat hij een lsechte ontbijter is en ik dan al helemaal geen boterham bij hem binnen krijg, dus ik heb zaterdag gezegd dat hij moest wachten tot na het ontbijt, en dat deed hij netjes!!
Bo is net wakker, tegen 1130 trok hij het echt niet meer, en hij heeft al manden geen middagslaap meer, alleen op het kdv, maar 2 dagen zo vroeg op, dat trekt hij dus niet, dus heb hem op bed gelegd, IK BEN NIET MOE!!! kreeg ik te horen, was nog niet beneden of meneer lag alweer te slapen Ik heb hem dus net wakker gemaakt, en hij it nu aan de boterham met melk!! En hij heeft mega honger hihihihihihihi
liefs woezel
Nou aan de borrel ben ik niet meer toegekomen, mijn vriend was half 6 thuis gister avond. Ik had het zo gehad…echt voor het eerst. De jongste piepte de hele dag. Niks was goed. En de oudste kotste alleen maar.
Om kwart over 6 zat deze mama in de auto ik ben te boodschappen gegaan.
En wat een rust toen ik thuis kwam. De dames sliepen
Om half 10 lag ik zelf ook al in mijn mandje. Ben er geloof ik 3x uitgeweest vanacht…maar nu naar die kleine. Die heeft zo last van haar gebit.
Arme schat!
Maar goed, geen kots vandaag en ze is super vrolijk Helemaal weer de oude. Ze was vanmorgen 6.00 wakker.
nou zeg net tegen manlief, ff kijken op ikke ben…of ik op de ‘eerste plek’ sta vandaag, met de ‘smorgens uit je bedkomtijd’ …notik ben dus tweedst!! … (en ik vond het zuur) 5.17 uur om precies te zijn, manlief was inslaap gevallen op de bank, dus haar deurtje zat dicht, dus het was meteen gillen tieren en janken…en niks nie bij mama in bed,nee naar beneden… pfhhhhh!!! (papa heb morgen dienst) …
maar goed ik was behoorlijk zuur, stond op en top in de geer en goorstand… maar kon me er wel makkelijk overheen zetten (ook omdat het zo was dat ik haar om half 8 naar het kdv kon brengen… da scheelt ook weer) wij hadden namelijk vrij, om een rondleiding te hebben op de basisschool om 09.00 uur , en daarna na de ikea voor een nw bed… en het ouwe bed naar de stort te brengen, om 14.00 uur waren we klaar met allus, en ben ik ff me nwe bed ingedoken,want ik was behoorlijk zombie moet ik zeggen, was veeeeeelllsss te vroeg vanmorgen, madam had ook een flink humeur toen ze thuiskwam maar ja omdat zij zo vroeg wakker is… maakt zij nog langere dagen,en is kapot savonds…
nou morgen gaat ze bij oma logeren, dus kenne papa en mama anyways ff tot 11.00 uur blijve legge… op zondag, wat een luxe!!!
Pfff Sugars, dat was dus ook weer belachelijk vroeg. Gelukkig kon je 's middags effies bijslapen. Is het nieuwe bed goed gekeurd? Fijn dat ze morgen gaat logeren! Erik gaat van zondag op maandag logeren. Geniet ervan zondagochtend!
Groetjes,
M
whahaha ja ik heb prima geslapen manlief heb wat meer aanpassingsproblemen, maar ja die ging weer om 1 uur naar zijn nest, tot 3 uur legge draaien en om 5.15 uur kwam dr weer een kleine holigantje aan het bed staan rammelen,dus die had het ff zwaar,…maar mama heb ff tot 9.30 uur kenne slapen… (pfhhh en we hebben vanavond dus een feestje,nou da word geen latertje, da weet ik nu al,wat ik overigens echt helemaal nie erg vind,want ik kan alleen maar denken : meer slaap hahahaha)
Hier was het vanmorgen precies : 5.38
En gisteravond van 21.00 - tot 22.00 liggen gillen krijssen/hystirisch OMDAT ik hem geen kus kwam geven en papa er 2x was…ging ie als een dolle maar ik heb voet bij stuk gehouden en ben niet geweest en dat ga ik altijd voortaan doen want hij snapt nog steeds niet het woord “doorslapen”!
Maar (toeval) hij was vanmorgen niet schor…da viel mee!
Gr, Danielle
Ow, we moesten naa een feest en heeft ie vanmiddag 40minuten in de auto geslapen (ben beniueuwd wat dat vannacht doet!)
Op de kop af was het hier vandaag 5.40 Dus Danielle, ze zaten aardig in elkaars buurt vandaag. Erik heeft vanmiddag niet geslapen, we zijn weg geweest en hij hield het aardig vol. Vanavond in bad geweest, lekker gegeten en toen was 'ie wel echt doodop. Erik ligt erin sinds 18.45 uur, we zullen zien hoe het morgenochtend gaat.
Ik breng hem morgen naar oma en daar blijft hij logeren, dus ik verheug me op maandag uitslapen! Sugars, jij lekker slapen komende nacht en morgenochtend!
Groetjes,
M
Hier was het half 6
Morgen lekker uitslapen, als Dylano niet te veel herrie maakt
Liefs Michelle