nou zeg net tegen manlief, ff kijken op ikke ben…of ik op de ‘eerste plek’ sta vandaag, met de ‘smorgens uit je bedkomtijd’ …notik ben dus tweedst!! … (en ik vond het zuur) 5.17 uur om precies te zijn, manlief was inslaap gevallen op de bank, dus haar deurtje zat dicht, dus het was meteen gillen tieren en janken…en niks nie bij mama in bed,nee naar beneden… pfhhhhh!!! (papa heb morgen dienst) …
maar goed ik was behoorlijk zuur, stond op en top in de geer en goorstand… maar kon me er wel makkelijk overheen zetten (ook omdat het zo was dat ik haar om half 8 naar het kdv kon brengen… da scheelt ook weer) wij hadden namelijk vrij, om een rondleiding te hebben op de basisschool om 09.00 uur , en daarna na de ikea voor een nw bed… en het ouwe bed naar de stort te brengen, om 14.00 uur waren we klaar met allus, en ben ik ff me nwe bed ingedoken,want ik was behoorlijk zombie moet ik zeggen, was veeeeeelllsss te vroeg vanmorgen, madam had ook een flink humeur toen ze thuiskwam maar ja omdat zij zo vroeg wakker is… maakt zij nog langere dagen,en is kapot savonds…
nou morgen gaat ze bij oma logeren, dus kenne papa en mama anyways ff tot 11.00 uur blijve legge… op zondag, wat een luxe!!!
Pippy is geboren 17.07.2009