......de hoop nog niet.... UPDATE 3

Hahaha, dit had ik nooit gedacht.
Ik ben alleen, 27 en heb een baby van bijna 8 maanden, maar ben het afgelopen weekend mee uitgevraagd.
Dus ik: ja maar, ja maar, ik heb een baby?
En hij: DUS?
En ik maar denken dat je dan niet meer in de markt lag. Nee dus.
Nu heb ik voorlopig geen zin in een nieuwe relatie, maar voor je ego is het best goed.

(trouwens, toen ik 6 maanden zwanger was, en dat was echt wel te zien, ben ik ook uitgevraagd. Ahum, nee dank u!)

Dus, er is nog hoop.
Groetjes, Boukje

hahahha! wat goeeed! daar wordt een mens toch vrolijk van
toppie hoor!
hee maarre… hoe zit dat dan met jou?
toen je 6 mnd zwanger was, stond je er toen al alleen voor?
je hoeft het niet te vertellen hoor…of misschien heb je het in een ander topic al gedaan… en heb ik het over het hoofd gezien…maarre… pff wat heftig!

[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Nou ja, de vader was nog wel in beeld, en kwam zo af en toe kijken. Maar we woonden niet samen, ik zat in een verhuizing en met 6 maanden heb ik longontsteking gekregen. Ben toen ook 2 kilo agfevallen. En hij had geen tijd, druk, te koud, met andere woorden, ja, eigenlijk was ik zo goed als alleen.

(Zoals je dan wel begrijpt, ik ben “per ongeluk” in verwachting geraakt. (beetje nare zin, want Sarah is het allermooiste en beste in mijn leven)
En dat terwijl ik echt wel weet welke voorzorgsmaatregelen ik moet nemen, en dat ook deed. Maar 97% is geen 100 )

Maar los daarvan, blijkbaar maakt het niet zoveel uit voor sommige mannen, hahahaha.

Lilypie First Birthday tickers

Doet je ego indd goed Enne een avondje stappen is nog geen relatie hè. Je mag ook plezier maken al ben je mama.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Heb je geen ja gezegd??? Meid ik zou er een goede egotrip van maken en lekker gaan. Wat Michelle zegt een avondje uit is nog geen relatie he.

Groetjes,

Michèle

Maar natuurlijk is er nog hoop joh. Er zijn genoeg mannen die het helemaal niet erg vinden als je al een kindje hebt! Ik zou het ook doen als je de man in kwestie ook leuk vindt! Waarom niet?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, ik weet het.
alleen wil ik geen naam krijgen.
Hierboven is ook de eerste keer dat ik schrijf hoe Sarah tot stand is gekomen om het zo maar te zeggen.
Ook al weet ik dat ik er niets aan kon doen, en niet ‘zo’ ben, toch behoed ik mezelf toch een beetje.
Maar wie weet, uitgaan kan geen kwaad, misschien…
ga er eens over na denken…

Doen man! Kan jou dat schelen… leuk, uitgaan kan toch altijd, lekker avondje weg! Hoeft toch niet meteen te betekenen dat je hem in je bed uitnodigd! Ga er goed over na denken zou ik zeggen! Maar ik zou het wel weten!

Enne met nooit uitgaan krijg je ook een naam he

Groetjes,

Michèle

O jee, ja, dat is waar Michele.
En dan heb ik ook nog 3 katten…
kan het erger??

Eh ja als je ook nog eens geen kind zou hebben

Groetjes,

Michèle

kattenvrouwtje! hihihih

Gewoon doen, joh. Ik zit 's avonds vaak al uitgeput op de bank en als je zoals je verteld er alleen voor staat heb je helemaal een avondje lol verdiend. Een avondje betekend niks…en misschien is 'ie wel zooo leuk dat het alleen maar beter uitpakt. Ben heel benieuwd waar je voor gaat kiezen, doe vooral waar JIJ je goed bij voelt en niet bang zijn voor wat “ZE” zeggen. “ZE” weten er niks van

XxX Mamsje Didi

Ik heb er 4 malawimamajada wat ben ik dan???

Groetjes,

Michèle

@ michele, ook een kattenvrouwtje

Oww wat fijn en leuk dat je nog in de markt ligt
dan is er ook nog hoop voor mij haha…

Mijn vader zei en nu hou je het rustig in vriendjesland tot je klaar bent met je studie, jah pap duurt nog 3 jaar en als ik dan nog verder wil nog ehh zon 6 jaar erboven op. Dankje hartelijk, haha, we zien wel waar dit schip strand. En of er ooit een jongen het lef heeft om mijn leven binnen te strompelen…

Maar wat fijn voor je dat het hem niets uitmaakt, ookal ga je wel met hem uit of niet dit is echt een oppepper voor jouw zelfvertrouwen lijkt mij.

Doen, Doen, Doen!!

Kan geen kwaad, hooguit een leuke (of minder leuke) avond opleveren!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Kijk, dat zijn de betere dagen! heerlijk voor je ego en voor een realistisch toekomstbeeld. Komop, moeders zijn hartstikke hot! Sexy mommy!

Lekker genieten van een avondje los kan toch geen kwaad! Je hebt het verdiend af en toe even stoom af te blazen!

Doe wat goed voelt zou ik zeggen, en neem het compliment sowieso mee!

liefs

Wat leuk !!

Ik zeg ook lekker gaan. Dat je een kind hebt betekend echt niet dat je nooit meer mag gaan stappen. En het is al helemaal onzin dat je daardoor een naam zou krijgen. Iedereen op jouw leeftijd wil lekker plezier maken. Waarom zou jij dat niet mogen alleen omdat je een kind hebt. Gewoon lekker van genieten en zoiets hebben van we zien wel wat het gaat worden. Kijk als je nou iedere week met een andere kerel in bed ligt dan is het een heel ander verhaal. Maar we hebben het nu gewoon over een avondje stappen.

Gewoon plezier gaan maken!

Groetjes,
Sandra

Normaal gesproken zou ik dit niet vertellen, maar ik schaam me niet zo erg meer om veel dingen, dus bij deze een update.

Heel vreemd. Het is nu precies een week later. Nadat die jongen dus heeft lopen draaien en rekken op mijn werk, vroeg hij uiteindelijk mijn online gegevens. (telefoon nummers vragen is blijkbaar uit)
Hij zei de hele tijd, “ik moet gaan” ikke: “ja, oke, doei” “ik moet echt gaan” "oké dan, dahag"
En toen: Als we elkaar nog eens zien, zullen we dan wat drinken?
Bij het echte weggaan, heeft hij dus gevraagd om online verder te kletsen.
Maar tot vandaag niets gezien, gehoord, toegevoegd…??
Vreemd, want ik dacht dat hij dus echt wel wilde. Anders ga je niet anderhalf uur staan draaien en moeilijk doen. Dan klets je even en als het niets is ga je weg en hoef je niet om nummers of dergelijk te vragen.

Nou ja, so much voor uitgaan…

Groetjes, Boukje