......de hoop nog niet.... UPDATE 3

Rare jongens, die mannen… Ach, wie weet wil ie een beetje hard to get spelen…

Joh, hoe dan ook, de hoop is nog niet opgegeven en er komen nog genoeg kansen om weer samen met iemand iets mooi op te bouwen of gewoon een beetje lol te hebben.

liefs

Oh ja lekker dan eerst jou helemaal lekker maken met een avondje weg en dan weglopen, moeten wij eens doen hebben we meteen een naam… Mannen kan nie met ze kan nie zonder ze…

Groetjes,

Michèle

Maar eh…heb je er weleens aan gedacht dat hij je superleuk vindt en dat hij bang is om een blauwtje te lopen? Hij peilt jouw reactie en misschien twijfelt hij nu wel of jij hem ook wel leuk vindt? En durft hij dus niet te mailen/hyven weet ik wat? Dat kan toch ook? Mannen zijn ook onzeker hoor, dus dat zou het net zo goed kunnen zijn?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben her met Rainbow eens, misschien heb je hem wel onzeker gemaakt hihihi gewoon even aankijken! En wie zegt dat je alleen met hem uit kan. zet hem op meid! Je kunt het!

Ja, toch wel?
Ik dacht het ook even. Want ik ben zovaak bedondert en bedrogen (niet alleen met mannen hoor, dat zijn er in mijn leven niet veel geweest , maar ook gewoon met vrienden) dat ik misschien een beetje afwijzend overkom.
Vind het wel raar dat hij dan alsnog vraagt om mijn Hyves, zo op het eind. Raar als je de avond erna opeens van gedachte veranderd.
Maar ik houd het in de gaten, moet nog twee dagen werken en als ik hem zie, zal ik hem eens flink aan de tand voelen.

Haha, maar op een heel nette manier uiteraard…

Lilypie First Birthday tickers

Wat jammer zeg dat hij ineens niets meer laat horen.

Hihi idd zou je hem op een nette manier kunnen vragen hoe dit kan.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Heej Boukje,

Ik zat net eens even de badkamer schoon te maken en te denken over jouw situatie en eigenlijk onze situatie met jongens aangezien we een baby hebben en het kan twee kanten op gaan eigenlijk… Ik dacht het even melden voor je hem aanvalt en aan zijn tanden gaat voelen.

1. De jongen denkt wat maakt het uit dat ze een baby heeft en zijn familie, vrienden denken er net zo over net zoals dat jij en jouw familie erover denkt.

2. De jongen denkt eerst wat maakt het uit maar krijgt dan ehh hoe noemen ze dat? koude voeten ofzo? Wordt dan bijv. aan het twijfelen gebracht door zijn familie/vrienden waarschijnlijk zijn moeder stel dat het serieus wordt, ze heeft wel een baby, die blijft op nr 1. staan en niet jij, die gaat altijd voor, (niet alle jongens kunnen er tegen dat ze niet op nr 1 staan) dan moet je er snachts uit en dan die luiers, en als je er niet snachts uit moet wordt je wel tien keer wakker of ehm pff wat kunnen ze nog meer anti baby zeggen. Iniedergeval er zijn mensen die heel erg negatief erover kunnen zijn en dan diegene aan het twijfelen brengen, ja je vind haar leuk, maar hoe zie je het voor je om een relatie te beginnen met een baby erbij! Er zijn natuurlijk van die kanjers van een jongens die het echt niets uitmaken en er zelfs dan nog voor gaan er zijn ook twijfelkonten.

Misschien is hij nog aan het twijfelen of hij wel contact op zou nemen in dat geval zou ik als ik jouw was hem niet aan de tand voelen maar hem een zetje in de goede richting geven als je echt graag een keer wat met hem wilt afspreken gewoon voor een afspraakje en haha opeen of ander manier laten merken dat het vrijblijvend is en hij niet meteen naar het eerste afspraakje met een huilend kind in de armen zit haha. Pennetje laten vallen ofzo, geen flauw idee heb nog nooit een jongen versierd geloof ik haha.

@Jaantje

als eerst heel erg bedankt dat je je, tijdens het schoonmaken van de badkamer nog wel, bekommert om mijn situatie

en ten tweede: IK DACHT PRECIES HETZELFDE!! Want hij was die avond net op weg naar zijn zus, die is getrouwd met twee kleine kinderen. Hij was al vééls te laat en zij wil natuurlijk weten waarom…bla bla bla.
Komt ook nog bij dat ik hier in een heel klein ons-kent-ons dorp woon, en als Rotterdamse een beetje buiten de boot val. Nou ja, 1 + 1 = 2

En als laatste dan, volgens mij denken wij als vrouwen vééls te veel na. Mijn nichtje zegt dan altijd: HO, niet voor hem denken. hahahaha.

Groetjes, Boukje

ps. mocht hij idd omgepraat zijn…laat dan maar zitten.

Dat moet je inderdaad niet doen boukje voor een man denken. Geloof met zelfs als je er mee samenwoont snap je ze niet altijd

Enne als hij zich inderdaad zo makkelijk om laat praten dan is ie je niet waard. Ik zeg altijd maar zo als het gebeuren moet dan gebeurd het ook.

Groetjes,

Michèle

hahaha ik kan er niets aan doen mijn gedachten zijn een stromende waterval het gaat maar door en door maar haha die topic de hoop is nog niet opgegeven gaf mij hoop en dat was nu weer in duigen gevallen haha dus zocht er weer wat achter,

en ach michèle het is het oude probleem vrouwen snappen mannen niet en mannen vrouwen niet over het algemeen gezien, waarschijnlijk is dat het gene wat er voor zorgt dat we elkaar zo aantrekken over het algemeen gezien ^^ het mysterieuse

Haha, een nieuwe update
vandaag mijn laatste dag op mijn werk, zondagmorgen, tot 2 uur, lekker rustig. Komt die jongen dus weer . DAT had ik niet verwacht.
Na hem kwamen nog twee klanten, en hij ging uit de weg, zodat hij alleen over was in de zaak.
Toen hij aan de beurt was, zei ik voor de gein: “ik heb nachten lang gewacht voor Hyves, maar niets…” (dit met heel veel sarcasme, hihi)
Ja, zei hij, en ik heb me al die tijd rot gevoeld, want mijn computer is kapot, ik krijg hem volgende week terug.
“ja ja” zei ik. (ben niet een klein beetje wantrouwig hoor)
JA JA, zei hij, kijk maar: hij zijn portemonnee gepakt, haalt hij een briefje eruit waar mijn naam opstaat, zodat hij me op Hyves kan vinden. "heb ik nog steeds"
Dus, Jaantje, kan je tijdens het schoonmaken weer nadenken, wie weet is de hoop weer terug.
Overigens stond hij een beetje te shaken, hihi.
Groetjes, Boukje

Tja nu moet is eigenlijk volgende week wel on line komen he want doet ie het nu weer niet weet jij hoe of wat.
Enne hij heeft zeker geen kennisen met een pc

Groetjes,

Michèle

ow wat leukkk :smiley: haha alsof de enige computer thuis staat ik ben ook niet wantrouwig hoor…

hmm wou morgen wel even gaan schoonmaken voor deze week alvast jah, ipv elke dag een klein beetje

Neeh ik ben nu druk bezig met Twilight aan het herlezen en ik begin alweer een beetje in een zwijmelstemming te komen hoor ik lees iniedergeval niet meer zo sarcastisch van jaja geloof je het zelf haha ga weer snel terug naar mijn boek

en niet de volle nacht voor je hyves blijven zitten he

ow even overnieuw gelezn het gaat dus om een klant ^^

Nu is ie wel geschrokken denk ik van je JA JA! … ik zie je al helemaal staan met zo’n attitude van een grote donkere vrouw, handen in d’r zij, met d’r ogen rollen, d’r hoofd heen en weer, zo van Uhuh tsssssss… Zou ik ook van gaan shaken hihi!

Heeey
heb het oude topic nog maar eventjes teruggehaald.
Er is nl een UPDATE

Na bijna 2 maanden is het er dan eindelijk van gekomen. Gister avond is die jongen langsgekomen.
Het was heel gezellig, we hebben heel veel gekletst en gelachen. Pas om half 1 lag ik in bed, en dat is erg laat voor mij.
Maar het mag ook wel eens.
Vond het wel raar hoor, zo’n eerste afspraakje. Tja, kan nu niet meer uitgaan, dus dan moet het wel bij mij thuis, zodra Sarah op bed ligt.
Maar hij heeft er helemaal niets over gezegd. Hij was trouwens degeen die het zo voorstelde. Hij zei nog: “Ja, ik wilde vragen of je langs kwam, maar net op tijd dacht ik, oja, dat kan niet met je kleine meid. Dan kom ik wel naar jou.”

En bij de deur, toen ik hem echt eruit moest werken, want ik wilde slapen (Wekker Sarah gaat weer tussen 7 en 8) zei hij: "ik neem aan dat we nog wat van elkaar horen, niet?"
Dus ik denk dat het positief is geweest.

Ow, en verder, ik heb me héél netjes gedragen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ha ha ha klinkt positief meid en dat ie rekening houd met jou EN Sarah is alleen maar goed. Maar eh hoort ie nog van je???

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

dat dacht ik ook gelijk, gaat ie nog horen van je??? Zijn er vlindertjes?? Superleuk dat je avond zo goed en leuk is verlopen!!! Het kan dus toch, daten met een alleenstaande moeder Ben benieuwd!!!

Grtz Von

Wauw, dat klinkt super leuk!!
En zit er verder nog wat in?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk joh dat hij is langsgeweest. Zo te lezen was het een zeer geslaagde avond, dus ik hoop zeker voor je dat jullie contact blijven houden. En wie weet wat het verder gaat worden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers