De grote afvalrace!

Hallo,

Nou dat is jammer zeg ik ging ff kijken of ik het boek van sonja bakker kon halen hier bij de bruna hij word 21 mei pas verwacht pfff moet ik dus nog ff wachten.

Maar ja komt aan de ene kant ook wel goed uit want dan ben ik waarschijnlijk hersteld van mijn operatie

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hoe staat het er met iedereen voor.
Ik ben nu 11 kilo kwijt

Groetjes Wiets

zag de topic weer staan en dacht shit hihihi
nee ik ben ook weer bezig en ben een kilo kwijt (vocht!!!)
ik ben heel trots op je wiets!!!
maar ik moet nu ook echt , vind mezelf zo vreselijk zwak bah
en dan zijn die rose biertjes ook nog zo lekker , maar alleen in het weekend doe ik dat hoor
zou ook moeten trainen ,er staat hier een hele mooie crostrainer (met een dikke laag stof)
als ik nou wat minder vaak op de computer ga en dan inplaats daarvan op dat ding??

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Ik ben de 12,5 kilo gepaseerd

Groetjes Wiets

nou ja zeg wat ga jij hard!!!
goed zeg, ben echt heeeeeel trots op je
nou ik nog , heb nu een weekje vakantie gehad en ga nu echt maar dan ook echt beginnen , probeer nog even zonder sonja , dus gewoon eten en niet snoepen
werkt(te) bij mij perfect
maar goed misschien nu niet, dan grijp ik sonja aan hihihi
kan je niet een foto sturen met voor en na hahahaha

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd

foto, euh, ik heb bewust niet echt foto’s laten maken van toen, heb ik ook nooit aan gedacht trouwens, maar ik kan wel ff kijken.

Groetjes Wiets

taaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaa maandag begonnen en ik ben al drie kilo kwijt

en gewoon alla mezelf drie keer eten per dag
en ik ga door!!!

Oooooooo, beter, ga zo door!!!

Groetjes Wiets

ja zeker , alleen me weegschaal is kapot , dus hij geeft halve cijvers , dan moet je goed kijken hihi maar zit nu bijna op 4 kilo
ik merk het wel aan mijn kleren en jammer genoeg aan mijn b-h hihihi

Hallo allemaal,

Ik ben maandag 4 juni begonnen met SB woog 75 kilo en ben nu al in een week tijd 2,9 kilo afgevallen weeg nu 72,1 gaat goed jo en ga zeker door
Wil er zelf nog 12,1 kilo af hebben dan weeg ik 60 kilo dat is het juiste gewicht wat bij mijn lengte past want ik ben erg klein 161 cm.
Hoe gaat het met de rest met afvallen?

gr. Debora

Hoi Allemaal,

zag dat deze topic best oud was en vroeg me af hoeveel iedereen nu afgevallen is? Ik moest ook nog een paar laatste kilo’s kwijt, maar mijn man moest er veel meer kwijt, die was bijna net zoveel aangekomen als ik tijdens mijn zwangerschap, hihi. Omdat ik veel misselijk was, lustte ik niets en at hij steeds mijn bord leeg.
Ik heb het boek van SB, maar omdat ik weer moest gaan werken, zag ik al dat wegen etc. nog ff niet zitten. Wij doen nu sinds 3 weken “fijn lijntje”, dit is een beetje het Atkins principe en gaat uit van zo weinig mogelijk koolhydraten, je eet 3x per dag dat speciale brood. Ik ben nu 4 kg kwijt en mijn man al 9, bovendien is het 's avonds snel klaar en kan ik dus op mijn gemak aan het ritme van werken en de kleine wennen.
Allemaal veel succes nog met deze helaas meestal eindeloze (ik denk vaak hopeloze) strijd.

Groetjes,
Inge