De grote afvalrace!

ik vind mezelf al maanden zielig
ben gewoon aan het afkicken van lekkerheden vreselijk
dinsdag ben ik begonnen met niet meer snaaien ,nou ik barst van de honger
kan je nagaan wat er de heledag door ingaat hihiih
en dan staat nu het huis vol nog chocolade paashazen en kippen en eieren
het water loopt gewoon uit me mond als ik erlangs loop , wil er zo graag een vreselijk grote hap uit nemen pfffffffffffff
maaaaaaaaar ik doe het niet , het is gewoon te belachelijk voor woorden ,ik heb me daar een buik , lijk wel zwanger bah bah
heb je een leuk bloesje aan , leuk als je staat, maar dan ga je zitten , nou de knopen springen er nog net niet af hihihi slappe hap!!
ja zegt iedereen je bent net bevallen!! nou ik weet niet ze is al bijna 6 maanden hoor!! oja en dan zeggen ze ook ja je bent boven de 30 dan gaat het zo moeilijk eraf, nou lekker dan bedankt!!
nee ik zet door en die buik is er voor de bikini tijd af hihi word bloedheet het weekend
sucses met sonja misschien join ik je nog (als dit niet lukt)

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Jij ook succes!

Groetjes Nathalie & Co

nancy

gewoon beginnen met sb,het lijkt allemaal weinig maar valt reuze mee,de 1e week had ik wat moeite maar daarna heb je na het ontbijt alweer van zo mag nu al een tussendoortje en dan alweer middag eten ect,ect

ene de yoghurt valt mee hoor smorgens,beetje jam erdoor en smult het zo weg,en zo vaak is dat gelukkig niet smorgens,het is allemaal gevarieerd nooit het zelfde eleke dag

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik ben dan ook afgelopen dinsdag gestart… nou ja de eerste 3 dagen nog wel een paar kleine tussendoortjes gepakt, maar al veel minder als de maanden ervoor.
Veel snaaitrek heb ik nog, maar ik moet nu echt van mezelf.
Vanmorgen stond ik op en dacht dit wordt mijn eerste snoeploze dag.
En het koekje bij de thee heb ik dan net ook niet genomen… Yeah!! Maar goed het is pas 10.30…hahaha.
Ik doe het ook niet volgens SB, vroeger ooit de Weight Watchers gedaan en dat hield in (basis) 3x per dag eten en veel drinken en dit werkt bij mij echt het beste. Af en toe kan ik best wat tussendoor nemen, doe ik dit niet dan houd ik het echt niet lang vol.
4 jaar geleden ook zelf gedaan en toen 14 kilo kwijt geraakt, dus daar ga ik dan weer voor!

Groet Vanessa mama van Senna.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

sb waardeloos je krijgt veelste weinig cal binnen ik lop zelf bij de dietiste
gewon je eetpatroon veranderen en zeker niet minder eten.

angelique

ja je eet patroon veranderen ik kwam daar 4 kilo van aan,moest zelfs meer eten wat ik al deed van de dietiste

en te weinig cal is ook weer niet waar,als ik te weinig daarvan binnen krijg ga ik van me graatje,en ik vind dit soms nog te veel van wat je mag heel de dag

laat soms me tussendoortje staan of eet het maar voor de helft

Dylan & Kaitlyn

Ik hou het toch bij SB werkt perfect! We gaan ervoor bianc!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
ja je eet patroon veranderen ik kwam daar 4 kilo van aan,moest zelfs meer eten wat ik al deed van de dietiste

en te weinig cal is ook weer niet waar,als ik te weinig daarvan binnen krijg ga ik van me graatje,en ik vind dit soms nog te veel van wat je mag heel de dag

laat soms me tussendoortje staan of eet het maar voor de helft

Dylan & Kaitlyn

dan heb je iets niet goed gedaan ik val wel af maar het is gebaseerd op je calorie verbruik als je weinig beweegt kom je juist aan.
en ik ben het metje eens ik vind het soms te veel hoor wat je mag eten op een dag.

Ik krijg het zelfs niet door mijn kiezen soms

angelique

heb het precies gedaan hoe zei het opschreef,en bewegen doe ik ruim dus daar leg het ook niet aan

Dylan & Kaitlyn

Raar dat je aangekomen bent hoor.
Maar goed, als het nu maar lukt toch??

Ik heb bijna de 10 kilo eraf, 9,4 zit ik nu op.
Dus in ieder geval nog 7. 6 kilo en dan kijk ik wel of ik nog hard doorga voor de laatste 5.
Ik denk dat dat wel gaat lukken. Elke dag heb ik er plezier in omdat ik wel elke ochtend op de weegschaal sta. Meestal heb ik 0,1 tot 0,3 resultaat en soms blijft het hetzelfde. Dat laaste geval is wel eens na het weekend. Maar als je weer gewoon doorgaat is dat er na 2 dagen ook wel weer af.

Zet hem op allemaal.
Maak er een leuk spelletje en uitdaging van, dan voel je je trots op jezelf en gaat het goed.

Groetjes Wiets

Ik denk dat ik het boek van sb ook maar eens ga bestellen. En zodra ik hersteld ben van mijn operatie dan ga ik beginnen.

Veel succes voor de dames die op de goede weg zijn.

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

wedrom weer afgevallen weer 1.7 kilo gewon gezonder eten en wat meer
daar heb ik het boek van sb echt niet bij nodig.

angelique

Yeah!!!
De eerste kilo is er af, op naar de volgende.

Groet Vanessa mama van Senna.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
wedrom weer afgevallen weer 1.7 kilo gewon gezonder eten en wat meer daar heb ik het boek van sb echt niet bij nodig.

angelique

Fijn dat je bent afgevallen, ik snap alleen niet waarom je erbij moet zeggen dat je sb niet nodig hebt!
Ik (en meerdere hier) toevallig WEL, een uitvinding dat SONJA BAKKER!

Groetjes Nathalie & Co

Goed hoor meiden, ga zo door. Bij mij gaat het ook nog steeds de goeie kant op…

quote:
quote: wedrom weer afgevallen weer 1.7 kilo gewon gezonder eten en wat meer daar heb ik het boek van sb echt niet bij nodig.
angelique

Fijn dat je bent afgevallen, ik snap alleen niet waarom je erbij moet zeggen dat je sb niet nodig hebt!

Groetjes Nathalie & Co

</BLOCKQUOTE id=quote>

Nathalie: ik vind het gewoon een mening van Angelique en je mening mag je echt wel kwijt. Heb ik ook gedaan… de 1 vind het goed en de ander niet.

Groetjes Wiets

quote:
Goed hoor meiden, ga zo door. Bij mij gaat het ook nog steeds de goeie kant op....
quote:
quote: wedrom weer afgevallen weer 1.7 kilo gewon gezonder eten en wat meer daar heb ik het boek van sb echt niet bij nodig.
angelique

Groetjes Nathalie & Co

</BLOCKQUOTE id=quote>

Nathalie: ik vind het gewoon een mening van Angelique en je mening mag je echt wel kwijt. Heb ik ook gedaan… de 1 vind het goed en de ander niet.

Groetjes Wiets

Klopt!! Ieder zijn mening, maar die mening had ze al eerder in dit topic gegeven, en om nou bij elk pondje te vermelden dat ze sb niet nodig heeft vind ik wat overdreven en das MIJN mening!!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 16 Apr 2007 20:59:59

Ooo, sorry, dat is mij dan niet zo opgevallen. Nu kan ik me ook wel voorstellen dat je het vervelend vind.
Zullen we nu weer verder gaan met afvallen

Groetjes Wiets

jaaaaa 4 ons eraf met sonje bakker

en heb ik nog heerlijk bbq gedaan en gisteren nog maar een dag gesonderd en patat op hmmmm

vandaag maar fruitdag gedaan en heerlijk gesport

Dylan & Kaitlyn

Goed plan wiets!!

Heeej goed bianca, toppie!!

Ik moet ook weer beginnen, pfff die trubbels aan m’n kop kost me kilos zeg, ik zoek altijd troost in lekkere dingen

Groetjes Nathalie & Co

opes nathalie,dat moet je niet doen dan he,maar begrijp het hoor heb ik ook vaak als ik het niet trek dat ik dan wel ging snoepen terwijl ik nooit snoept eigenlijk

nou suc6 en hopelijk is het er snel vanaf

Dylan & Kaitlyn