Ik heb al het een en ander verteld in Mamsje Didi’s topic over de PP, maar…Eva is de laatste tijd echt NIET LIEF. Ze was altijd al een diva, maar nu komt ze echt in de PP en is ze soms niet te hendelen! Vanochtend kreeg ze haar zin niet en toen rukte ze een stapel folders van de bank, die ze voor mijn ogen op de grond smeet. Toen ik haar wilde pakken om op de gang te zetten, klauwde ze haar handje in mijn gezicht en trok ze aan mijn haren! LACHEND. Gisteren sloeg ze papa’s bril ook van zijn gezicht. Daarstraks sloeg ze me recht in mijn gezicht toen ik haar in bed wilde leggen. Ik heb haar toen echt in bed GEPLEURD. Sorry hoor, maar ik kon haar toen echt even niet hebben en legde haar best hard in bed, zo van: zo, ga maar gauw slapen! Zonder kus. Toen keek ze wel verschrikt, maar het kon me even echt niks schelen. Kom, ik laat me niet afrossen door een bijna 2-jarige! Wij slaan haar nooit, zij hoeft ons ook niet te slaan of te bijten! Zij denkt echt dat het een spel is. Nou, wij niet! Op de gang staan interesseeert haar echt geen bal, dan staat ze gewoon te zingen/praten. Wij hebben ook nergens een vervelende hoek ofzo, om haar neer te zetten. Zou het helpen om haar speelgoed af te pakken, bv haar Bumba-pop? En dat dan bv even weg te leggen, zodat ze er niet mee kan spelen? Wat zijn nog meer goede strafmethoden, zodat ze eindelijk snapt dat het menens is? We moeten haar echt strenger aan gaan pakken, want de draak is los! Héél graag tips!
Groetjes Rainbow, trotse mama