Dat AJAX

vandaag voor de 30ste keer LANDSKAMPIOEN geworden is.

Groetjes,

Michèle

Ja ja Ja ja Ja ja… Wrijf het er maar even in hoor!!

Hier is Chris ook al zo`n AJAX FANAAT!! BAH!

Liefs, Melanie

I don’t care

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

kwam jij uit amsterdam?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

maar des ondanks was Twente vele male beter, en was het gewoon een gelukje van ajax!! Niet vervelend bedoeld, maar de gehele wedstrijd gaven zelfs de commentatoren aan dat TWente veel beter was en dat ze beneiuwd waren wanneer het doek voor Ajax zou vallen (eredivisie live tv) , en de wedstrijd is afgelopen, en en het is gelijk dat twente onwijs slecht was en ajax de beste en grootste ploeg ooit!!! Daar kan ik mij lichtelijk aan ergeren, alhoewel Ajax natuurlijk niet voor niks kampioen is, ze hebben in die zin ook wel voor een deel verdiend, maar als je mij vraagt wie beter was, dan zeg ik echt TWENTE!!!

ach ja tis een spelletje, volgend jaar betere kansen!!

liefs woezel

Paul is ook extreem blij!

Ik… Als geboren Rotterdamse… Iets minder
Nee hoor, het interesseert me niet zoveel, vind voetbal kijken wel leuk af en toe maar ik ben geen supporter.

Groetjes van Sascha en Senne

@ Woezel het gaat er niet om wie er beter is maar wie het beste doelsaldo heet na het fluitsignaal…

@ kimmetje?? Ikke?? Nee hoor ben uit dat groen gele dorp dat van echt voetbal houdt

Groetjes,

Michèle

3-0 verlies door ons buurdorp is ook niet fijn

ebtw

woezel… i heb ook voor 1 dagje eredivisie gehad enne twente was echt nie beter hoor
er was 1 momentje op 2-1 dat de wedstrijd kantelde// en helaas werd het toen voor mij 3-1 ipv 2-2 maar eerlijk is eerlijk
ajax heeft verdiend deze wedstrijd gewonnen… helaas daar ook mee het landskampioensschap
maar afijn ik kijk naar tv oost nu
erg grappig een vastzittende bus…

@ kimmetje ze waren toch gaan vliegen?? Welke bus staan ze tegen te houden dan??

Groetjes,

Michèle

Vastzittende Ajax-bus waarschijnlijk.

Groetekes, Sje

Jaja hier ook 2 onwijs blije mensen. Terecht hoor, Ajax was beter ben het met kimmetje eens. Denk dat de commentators bij ere divisie live voor twente waren dan, op de radio zeiden ze overduidelijk dat ajax zeker de eerste helft beter waren.
Maakt niet uit, ze hebben gewonnen.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 15 May 2011 20:39:47

oh schatjes, fctwente is vanaf vliegveld twente bezig om in enschede te komen, in dezelfde open bus als vorig jaar
de route is vol met mensen en zeworden onthaald als kampioenen

ik ben trots op twente

als je digitv hebt dan heb je ook tvoost… en…

Ajax was ook beter. Hoewel Landzaat van twente toch ook heel goed speelde, had alleen als ik hem was me hoofd wat dieper in het gras geduwd

Groetjes,

Michèle

@ michèle, hahaha…

Gr Patries

Er komt hier net een Chinook over vliegen. (We zitten vlakbij vliegbasis Gilze-Rijen). Normaal vliegen ze op zondag niet. Dus dat zal de Chinook wel zijn waar FC Twente mee vervoerd is.

Groetekes, Sje

Waarschijnlijk sje, denk dat die piloot alleen eerder thuis is dan de spelers

Groetjes,

Michèle

persoonlijk vond ik twente alsnog beter de gehele wedstrijd, maar wel een stuk slechter dan vorige week. Het scheelde niet veel met Ajax qua spel. Natuurlijk verdiend Ajax het ook, ze staan niet voor niks in de finale, maar ik blijf het jammer vinden, juist ook omdat mijn persoonlijke mening is dat in principe als je kijkt naar hoe ze dit siezoen hebben gespeeld, Twente vele malen beter was dan Ajax, met name het eerste deel van het seizoen.

TWente is idd met de heikopter terug gekomen, maar is nu met de bus door Enschede aan het rijden. Officieel is morgen de huldiging, maar er wort nu toch een klein feestje gevierd, want laten we eerlijk zijn, eerst de cruijf schaal, toen de knvb beker, en nu 2e van het land, dat is iets om trots op te zijn!!!

Oh ennih…de schaal die Ajax heeft gewonnen is nu al kapot!! Stekelenburg heeft hem per ongeluk laten vallen, en een OAD bus uit Holten is er per ongeluk overheen gereden…das wel weer jammer…

@michele, volgens mij gaat het normaal gesproken met punten, als je wint krijg je als team 3 punten, speel je gelijk 1 punt, en verlies je, dan krijg je 0 punten. op die manier wordt de lijst gerangschikt wie er de finale mag spelen nadat alle wedstrijden zijn gespeeld. Deze wedstrijd ging uiteindelijk wel om de doelpunt salvo, omdat Twente er net iets beter voorstond, waardoor gelijk spel al voldoende was geweest om kampioen te worden

liefs woezel

jaa dat weet ik, mijn vrienden zijn NIET blij, ik wel