Dat AJAX

Ach de schaal zeg er altijd nog beter uit dan de Copa del Rey…

Enne als Twente echt zo goed was dan hadden ze het niet op de laatste wedstrijd aan mogen laten komen. Juist na de eerste helft van dit seizoen is het maar wat knap van ajax dat de schaal naar Amsterdam gaat of eigenlijk daar blijft.

Groetjes,

Michèle

@michele, daar ben ik het dan niet mee eens maar dat mag toch wel he
je kunt hetzelfde namelijk over Ajax zeggen. Maar goed, ieder heeft zijn eigen club en zijn eigen mening, en het is en blijft nog steeds een (zeer goed betaalde) spelletje!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Nou ja Ajax is wel van ver terug gekomen hoor Woezel, zij hebben het allemaal in eigen hand gehad enne geef toe het is toch ook wel wat om als enige club van Nederland 30 keer landskampioen te worden…

Baal alleen dat ADO verloren heeft. Wat had ik die eik*l van een van Nieuwkerk graag met een kale kop gezien

Groetjes,

Michèle

dat is waar, het is wel heel knap van AJax om op deze manier terug te komen, en 30 keer lands kampioen , dat is een hele prestatie!!!
Maar twente kwam ook van ver, niemand had verwacht dat ze het dit jaar weer zouden strijden om de landstitel. Nu moet ik wel zeggen dat doordat Ajax het zo moeilijk had de eerste periode van het seizoen, het wel knapper is dat ze het toch nog voor elkaar hebben weten gerkegen om kampioen te worden!!

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 16 May 2011 12:21:19

Ja ik denk dat er heel wat mensen nu zoiets hebben van hmmm oke (lees een jol o.a.) en dat er heel wat blij zijn dat ze toch niet weggegaan zijn (sulemani) en ik ben ook blij dat Cruijf er nog niet is want anders zou het ineens allemaal zijn verdienste zijn en nu is het echt de verdientste van Frank, Danny en het team. Enne ze hebben een heeel erg jong team dus nog mooier en 9 (!) uit de eigen opleiding, Mooier visite kaartje kan je niet afgeven.

Ach en Twente komt ook wel weer alleen zonder Theo Jansen als ze hem aan zijn woord gaan houden.

Groetjes,

Michèle

ja precies, gisteren gaf theo aan dat hij weg wilde, dus die zal volgend jaar er wel niet zijn. Jammer want hij is best goed.

Ajax heeft idd heel veel jonge spelers wat het idd mooier maakt, want als ze nu al landskampioen worden, wat zegt dat dan over wanneer ze ouder worden? dat wordt alleen maar beter, dus dat heeft Frank en zijn team goed voor elkaar gekregen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Mot er wel een club zijn die hem hebben wil he. Ik bedoel roepen dat je weg wil maar geen club hebben das niet makkelijk natuurlijk.

Enne ik moest wel lachen om Danny Blind… zo achter zijn zoon. Ooit stond hij ook daar als speler. Al moet ik wel zeggen danny was knapper op die leeftijd dan Daley.

Groetjes,

Michèle

Hier nog een Ajaxied die erg blij is met dit kampioenschap. Papa is voor Feijenoord, dus die was wat minder blij. Heel stiekem had hij nog een klein beetje hoop op de 8e plaats die recht gaf op play offs voor Europees voetbal.

Het was wel erg spannend, wij waren weekendje weg dus hebben alles via de radio gevolgd. Uiteraard s’avonds wel de wedstrijd en huldiging via Studio Sport gezien.

Ik ben het ook niet met Woezel eens dat Twente beter was. Ze hadden een betere fase na de 2-1, maar verder was Ajax echt de betere. Tja en dat Twente over een heel seizoen beter was en meer recht had op de titel. Ook daar ben ik het niet mee eens. Ik denk altijd maar zo diegene die de meeste punten heeft die heeft het meeste recht op de titel.

Neemt niet weg dat ik het erg knap vind want Twente de afgelopen jaren gepresteerd heeft. Ze hebben heel wat prijzen gewonnen waaronder natuurlijk vorig jaar het landskampioenschap. Vaak zie je dat dit eenmalig is, maar zij presteren het dit jaar weer om de prijzen mee te doen. Erg leuk vind ik dat, want het maakt het wel weer wat leuker als altijd maar Ajax, Feijenoord en PSV. Al vind ik het als Ajaxied wel weer erg fijn dat wij eindelijk weer eens de titel hebben

Groetjes,
Sandra

@ Sandra als ze niet te veel verkopen dan kunnen ze het volgend seizoen denk ik wel weer doen. Overigens wel grappig dat ze aan het overwegen zijn om Theo Jansen te kopen. Alleen moeten ze wel stekelenburg verkopen. Daar kunnen ze nu een heeel goede preijs voor krijgen en aan Vermeer hebben ze dan ook een heel goede keeper.

Groetjes,

Michèle