Hier nog een Ajaxied die erg blij is met dit kampioenschap. Papa is voor Feijenoord, dus die was wat minder blij. Heel stiekem had hij nog een klein beetje hoop op de 8e plaats die recht gaf op play offs voor Europees voetbal.
Het was wel erg spannend, wij waren weekendje weg dus hebben alles via de radio gevolgd. Uiteraard s’avonds wel de wedstrijd en huldiging via Studio Sport gezien.
Ik ben het ook niet met Woezel eens dat Twente beter was. Ze hadden een betere fase na de 2-1, maar verder was Ajax echt de betere. Tja en dat Twente over een heel seizoen beter was en meer recht had op de titel. Ook daar ben ik het niet mee eens. Ik denk altijd maar zo diegene die de meeste punten heeft die heeft het meeste recht op de titel.
Neemt niet weg dat ik het erg knap vind want Twente de afgelopen jaren gepresteerd heeft. Ze hebben heel wat prijzen gewonnen waaronder natuurlijk vorig jaar het landskampioenschap. Vaak zie je dat dit eenmalig is, maar zij presteren het dit jaar weer om de prijzen mee te doen. Erg leuk vind ik dat, want het maakt het wel weer wat leuker als altijd maar Ajax, Feijenoord en PSV. Al vind ik het als Ajaxied wel weer erg fijn dat wij eindelijk weer eens de titel hebben ![]()
Groetjes,
Sandra