Danone

Ik kan het ook inderdaad niet mama_snoeki houdt er ook hhelemaal niet van jah die visticks enzo hahahhaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

quote:
Dankje Mriek, en dan bakken in de pan met olie? of boter? Of kan die dan ook weer op de BBQ? En hoe kruid je die visjes?

Groetje Anouk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ho7Lp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Wij gooien er altijd alleen maar zout en peper op en dan in de pan met een beetje olie. Op de bbq hebben we nog nooit gedaan, maar dat kan vast.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wij maken altijd zalmspiesjes of garalenspiezen voor op de bbq.
ooooohhhh krijg er helemaal honger van en zin om te gaan bbq-en.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Jammer dat het geen bbq-weer is. Hier stond de straat net blank, echt helemaal onder water. Er is onwijs veel regen gevallen dus. Hopelijk wordt het snel bbq-weer, heb er ook wel zin in gekregen inmiddels. Haha.

Groetjes!

wij kwamen verzopen thuis, alleen Morgan was droog in der tentje

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ach, voor je kindjes heb je alles over toch?

Groetjes!

Ha ha ha inderdaad enne die gekke muts wilde nog uit der wagen ook.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Wie dacht ze dat ze was? De kleine zeemeermin?

Groetjes!

ooooh gatver wat een triest weer he vandaag Het moet zeker maar eens lekker weer gaan worden, en dan allemaal de BBQ aansteken. Toch maar eens wat gaan experimenteren met vis

Groetje Anouk

@ Mriek. Ik denk het iets anders kan ik me ook niet bedenken…

@ Anouk. Wij moeten de tuin nog ‘even’ opknappen eerst

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

heerlijk toch, een beetje tuinieren Wij hebben alles al een tijdje zomerklaar, en al best vaak buiten gezeten en een paar keet de BBQ aan gehad. Zodra het maar enigzins kan verkassen we altijd naar de tuin. Joey vind het daar gelukkig ook fijn, en kijkt zijn oogjes uit met al die bloemetjes Alleen op het gras liggen vind hij nog maar niks, hahaha!
Voor als het straks echt heel warm is hebben we een babyzwembadje gekocht, lekker spetteren dus:D En voor ons zelf en natuurlijk ook samen met Joey komt er ook nog een wat groter zwembad, heeeerlijk:D

Groetje Anouk

hahaha spek met pannenkoek dus, in plaats van andersom. Ik heb gisteren mijn neefje en nichtje te logeren gehad, en we hebben ook pannenkoeken gegeten gisteren. Wat een feest voor die kids, maar ik vind er zelf eigenlijk niks aan…

De kids zijn nu weer weg, en Joey ligt in bed, pffff wat vermoeiend zeg, drie van die druktemakers in huis, en lekker om half zeven al de slappe lach in bed Ik heb ze maar gauw naar beneden gestuurd, want Joey sliep gelukkig wel tot 8 uur door

Groetje Anouk

Ik ken het nog uit de tijd dat er vriendinnetjes van madelon bleven slapen en dan had ik gelukkig geen baby in huis hahahaha. zeer vermoeiend maar wel heel leuk

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Jaah leuk is het zeker Joey heeft ook de grootste lol gehad, want die grote kids hebben energie voor tien, en spelen dus constand met hem. daar heb ik zelf niet altijd tijd voor en zin in, dus voor Joey was het ook een feest

Groetje Anouk

@ Anouk, beetje tuinieren is het niet hoor. Onze tuin is door de vorige bewoners verwaarloosd. Er groeit wel van alles maar wat ??? En er ligt glas en alles dus hij moet echt onder handen genomen worden. Wilde we vorig jaar doen, maar toen kregen we een ander project

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

oh het grote werk dus. Tja das even aanpoten dus, maar kan ook best leuk zijn Als je maar onthoud waar je het voor doet. Straks lekker buiten leven met de kleine meid

Groetje Anouk

Ja Mervin wil een veranda maken met daaraan een ren voor de katten. Zo kunnen hun ook naar buiten en komen ze ook weer binnen en de rest betegeld met grote potten. We hebben voor stadse begrippen een aardige tuin, maar het is geen rob verlinden project zeg maar

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers