hmmm heerlijk ja, voor mij in ieder geval verwennerij, maar Jpey en stukjes vind ik nog niet zo’n goed idee. Ik heb wel eens wat overgebleven fruithap in de yoghurt gedaan en dat was ook een groot succes.
Ik heb geen idee of het uit maakt om verschillende soorten pap te geven, maar ik ben daar zelf eerlijk gezegd best wel makkelijk in hoor. Ik geef Joey meestal alleen dat wat hij moet hebben, maar heel soms, bijvoorbeeld met moederdag mag hij best een lekker hapje van iets mee hebben. Zo gaf ik hem een paar hele kleine hapjes van mijn ijsje, en hij vond het heerlijk. Echt heel weinig hoor, ik stipte de lepel in het ijs en liet hem die aflikken. of laatst op een verjaardag een iniminie likje slagroom. Natuurlijk is dat allemaal niet goed volgens het boekje, maar bij uitzondering wil ik ook wel eens genieten van dat vrolijke koppie als hij iets heerl lekkers proeft
Maar dit is nu 3 keer voorgekomen, dus niet denken dat ik hem vet mest hoor![]()
![]()
Groetje Anouk
[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />