oooeh ja smerig spul he!? Alleen de geur al, als Joey een boertje laat dan stinkt dat ook echt, brrrr! Maargoed, ze groeien er goed van
Groetje Anouk
oooeh ja smerig spul he!? Alleen de geur al, als Joey een boertje laat dan stinkt dat ook echt, brrrr! Maargoed, ze groeien er goed van
Groetje Anouk
Stinken!!! valt best mee toch hahahaha.
En inderdaad mini-boy Hoe meer ze proeven voor het 1ste jaar hoe meer ze lusten dus voeren die hap met minihapjes hahahahaha
Groetjes Michelle
Hier heeft Erik ook al eens een klein likje slagroom en ijs gehad hoor. Daar zal 'ie echt niet dood aan gaan, dacht ik toen. En hij vond het lekker inderdaad!
Groetjes!
Ha ha ha stel je voor. Zijn ze eindelijk jarig. Heb je je best gedaan op de eerste taart (dan wl door naar de winkel te gaan dan wel zelf bakken) blijken ze het niet te lusten Nee dat kunnen we niet hebben… Maar eh dan mag Morgan wel chocolade… want das een meid.
Groetjes,
Michèle

Nee, daar moet je toch zeker niet aan denken. Daar gaan al die leuke foto’s van een knoeiende één-jarige, helemaal de mist in. Nee hoor, een goeie voorbereiding is het halve werk!
En tuurlijk, Morgan mag chocola. Wat mag Erik dan?
Groetjes!
Joey heeft vorige week een half uur aan een plakje komkommer gelikt vond ie ook heel lekker, maar goed, dat was natuurlijk eenmalig, want das veel te gezond
Ik had er nog helemaal niet bij stil gestaan dat ik Joey op zijn verjaardagstaart moet voorbereiden! Het moet natuurlijk geen worteltjestaart worden omdat hij alleen maar groente en fruit heeft gehad in zijn eerste jaar haha
Groetje Anouk
Erik mag ook choco hoor Mriek
Enne we hebben Morgan gister een hele gele Paprika gegeven ze was helemaal hysterisch erover. Ze vond hem zo leuk. Alleen ze heeft er niet van gegeten of zo.
Groetjes,
Michèle

nee precies, we hebben al genoeg foto’s van een oranje Joey, die verjaardagsfoto’s moeten er wit van de slagroom uit gaan zien
Groetje Anouk
Inderdaad Misschien als ik van de week een ijsje of zo eet Morgan ook laten proeven…
Oh ja over ijs gepsroken weet je welke heel lekker zijn en geen toegevoegde suiker hebben. Perenijsjes van Festini.
Groetjes,
Michèle

Een paprika? Grappig speelgoed hè, groente…
Misschien een biertaart voor Erik? Choco voor de meiden, bier voor de jongens. Laat het feest maar beginnen!
Groetjes!
Ha ha ha Morgan krijgt geen drank van mij… Dus die choco is goed.
Enne ja groente is erg leuk… maar dat het zo leuk was. Ach Mervin had het zwaar want Morgan wilde de paprika en diablo pikte zijn snijbonen.
Groetjes,
Michèle

oooh die perenijsjes van festini… Ik heb er in de zwangerschap tientallen van gegeten, ik was er echt aan verslaafd! binnenkort maar weer eens halen Kan Joey ook even proeven
En tja, biertaart… ik denk dat Joey daar wel heeeeel rustig van word, of hyper natuurlijk Nee dan ga ik toch maar even kijken of er een speciale mannentaart is
Groetje Anouk
Hema heeft leuke en lekkere taarten voor degene die niet zelf bakken…
Ik ga me er over een maand of 2-3 ook maar eens in verdiepen
Groetjes,
Michèle

Ik wil sowieso een slagroomtaart die Joey helemaal mag verknoeien, en dan voor de gasten een taart van de hema ja, ik zag dat je er ook foto’s op kan laten drukken:D die vind ik wel heel gaaf!
Groetje Anouk
Die perenijsjes zal joey wel lusten want ze zeggen altijd waar je in je zwangerschap verslaafd aan was vinden de kids lekker. dussssssssss.
Bij dylano had ik geen specifieke dingen maar bij madelon wel toe nwas ik helemaal verslaafd aan frikandellen speciaal hahahaha en inderdaad als we naar de friettent gaan neemt zij een frikandel speciaal.
Hier wordt het ook een slagroomtaart voor dylano alleen ben benieuwd. Madelon had een hekel aan vieze handen dus die ging er vol met der gezicht in hahahaha hele mooie gave foto’s zijn dat. En daarna in bad lol, der verjaardagskleren waren dus maar van hele korte duur haha
Groetjes Michelle