Het was hartstikke leuk, de visite lekker verdeeld over de dag. Danique heeft volgens mij een fijne dag gehad. Het begon smorgens gelijk al met al die ballonnen en slingers, het was: “Tie! Oh! Huhuhu!”
Er is iets mis gegaan met de taart, de bakker had niet aan onze wensen voldaan. De letters van hoera en Danique 1 jaar stonden er niet op. Maar het was wel een mooi plaatje van Hello Kitty. Danique is ontzettend verwend, veel kadootjes met geluidjes en lichtjes. Dus we kunnen hier nu wel gek worden! ![]()
Okey… Poging 1 om foto’s bij dit berichtje te plaatsen… ![]()

De feestmuts die me heel wat zweetdruppeltjes heeft gekost heeft ze niet zo lang op gehad, ze trok hem bijna gelijk van haar koppie…

De babywalker is een groot succes, ze ging er gelijk mee vandoor. Wat een leuk ding zeg!

We hadden verwacht dat ze met haar handjes vol in de taart zou slaan, want dat doet ze eigenlijk met alles… Hihi, maar nee hoor. Mevrouw vond het maar niks, vieze vingers… Met dit taartje ging het ook mis, ik had een mooi klein taartje willen hebben van hello kitty, alleen voor haar. Maar ze hadden een gewoon slagroomtaartje gedaan. ![]()

Hier was ze helemaal kapot, tijd om op bed te gaan!

Dit was de foto waar ze het knakworstje wel een beppe wilde geven… Ze heeft nl een heel schattig keukentje gekregen, maar die gaat eerst even naar zolder. Nog iets te klein voor.
edit Verkeerde tekst bij de foto…
edit nog eens Nog even een fotootje erbij…
Gewijzigd door - MamaDanique op 08 Nov 2009 13:51:14