Danique jarig is..!?

Ik vind het niet zo erg hoor, al die geluidjes… Vind het wel gezellig en Danique vind het helemaal geweldig! Alleen papa zit hier nu met kaboutertjes in zijn kop en die vindt het wat minder… Haha, heeft hij even pech

Ben een beetje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Danique. Wat een ontettend leuke foto’s. Jammer dat het mis is gegaan met de taarten, maar jullie hebben er van genoten en dat is het belangrijkste.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ach mijn ervaring met kaboutertjes is dat dat over het algemeen eigen schuld dikke bult is… Dus pech voor pappa

Groetjes,

Michèle

En inderdaad, eigen schuld dikke bult

Danique zit heerlijk te spelen met al haar piano’s, trommels, babywalker en andere dingen die herrie maken… Hihi, ze vindt steeds weer iets nieuws om mee te spelen. Zonet zat ze met haar dikke pamperkont bovenop een telefoongeval, en daar kwam dus echt een hele poos muziek uit… Vond papa wat minder, maar ik kon er wel om lachen.

Ha ha ha ik zie het helemaal voor me… Arme pappa NOT…

He als die kleine het maar naar der zin heeft. Je wilt niet weten hoe mijn woonkamervloer er nu uit ziet

Groetjes,

Michèle

Ik ken dat, het ligt echt bezaaid met spulletjes… Danique ligt nu net weer even op bed, dus kan nu puinruimen. Er staat nog een joekel van een afwas, waar ik vannacht geen zin meer in had, haar speeltjes liggen overal dwars door de kamer, heb nog wel een wasje op te vouwen, er moet eigenlijk vandaag nog stofgezogen worden en er moet nog een bed verschoond worden…

Maar ik heb geen zin…

Van harte gefeliciteerd nog. Leuke foto’s hoor. hoop dat het snel weer beter gaat met jullie en dat je lekker kan gaan genieten met je kleine meid.

Groetjes Ramona en rens

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat een lief groot meiske al… leuk hoor! Ze genoot zichtbaar…

Ik ben hier juist speelgoed met muziek gaan kopen pas… leuk voor hem.
Vorige week nog boek van Winnie the Pooh bij kruidvat met allerlei muziek/verhaaltje erin … zo leuk!! Alleen moet Jurian nog even wachten tot Sint komt

quote:
Ik ken dat, het ligt echt bezaaid met spulletjes.. Danique ligt nu net weer even op bed, dus kan nu puinruimen. Er staat nog een joekel van een afwas, waar ik vannacht geen zin meer in had, haar speeltjes liggen overal dwars door de kamer, heb nog wel een wasje op te vouwen, er moet eigenlijk vandaag nog stofgezogen worden en er moet nog een bed verschoond worden...

Maar ik heb geen zin…

Doet pappa niks dan???

Groetjes,

Michèle

Papa lag op de bank met kaboutertjes in zijn hoofd… En was er al vroeg uit gegaan voor Danique. Meestal is ie wel aardig actief in huis, maar sinds ik in de ww zit doe ik het bijna allemaal. Vind ik ook wel zo lekker. Kan ik het mooi allemaal op mijn eigen manier doen en ik heb er toch de tijd wel voor. Heb gisteren alleen afgewassen en stof gezogen… De rest heb ik vandaag gedaan Het beddegoed etc van Danique van vannacht zit nu in de droger, zal zo nog even stofzuigen en dweilen en dan kan de kleine meid wel weer van bed… Ze ligt nu ook al bijna 2 uren.

Nog van harte gefeliciteerd!!!

Sorry voor de late felicitatie, maar heb 3 dagen de pc niet gezien alleen me bed en gister de bank met een vreselijke buikgriep

Maar als ik de foto’s zo zie heeft ze wel genoten de kleine meid

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Het zit je niet mee he Michelle !!

Laatst was je volgens mij ook al ziek.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Het blijft indd kwakkelen Sandra, wordt je indd niet vrolijker van. Heel het huis lag hier plat behalve Dylano
Het was vechten om de wcpot
Maar het gaat weer een stuk beter gelukkig.
Kun je de mexicaanse griep ook in gedeeltes krijgen

Liefs Michelle

Vervelend dat bijna iedereen ziek was.

Wel fijn dat Dylano niet ziek geworden is…heeft ie een betere weerstand dan jullie

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Die zat nog aan de penceline van zijn luchtweginfectie, misschien dat dat geholpen heeft

Tim weer helemaal opgeknapt?

Liefs Michelle