Danique geeft kusjes!

Hihi, echt zoooo lief! Had het al heel vaak geprobeerd, maar ze deed het nooit. Tot van de week dan. Ik zeg dan, mama kus? Met kusgeluidjes… En dan komt ze met haar mondje wagenwijd open naar me toe en dan krijg ik een kusje… Hihi Ze doet ook nog geen knuffels, maar misschien moet ik dat ook wat meer aanmoedigen… Maar vindt dit echt superlief!

JAAA!! Dat is echt heel schattig!
Van de week kreeg ik ook een kus van Seth, precies hetzelfde, haha!!
Met zijn mond open zo op mijn mond, toen ik hem op kwam halen bij oma
We hadden het toevallig de dag ervoor geoefend.

Dan smelt je echt helemaal, als ze zo iets doen! heerlijk!!
LIefs, Anne

Oh das zo lief. Morgan doet het inmiddels met mondje wat meer dicht en geen tongslebber meer, maar het is echt heel leuk. Enne knuffelen is Morgan nu heel erg mee bezig alles wordt geknufd, van de beer tot de ballon. Zelf mijn hand als ze die pakt als ze in de buggy zit

Groetjes,

Michèle

Wat lief!

Smelt smelt inderdaad.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh wat ontzettend lief.

Kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik weet nog goed hoe ik me voelde toen Tim dat deed. Ik had hem op mijn arm en toen deed hij zijn mond op mijn wang. Ik dacht echt wat doet hij nou. Maar toen gaf hij me dus een kusje, echt zo schattig.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Lief hè Dylano doet het nog steeds met zijn mond open hahaha, en nu was hij volop in kwijl toestand vanwege doorkomende kiezen dus was je ook gelijk gewassen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jummie…

Ha ha ha lekker he michelle, Morgan zoent af en toe alles dat ze ziet… zo ook de katten gister… Ze had meteen een snor en een baardje

Groetjes,

Michèle

Mmmmmmm heerlijk he, die kinderkusjes Wat kun je daar blij van worden! Joey doet het al een tijdje, met open mond, en zodra hij mijn mond raakt doet hij de zijne dicht. Een hapje dus, met een luidkeelse MMMmmm erbij Als hij aan de andere kant van de kamer zit en ik lig op de bank, dan roep ik hem voor een kusje, en kruipt hij speciaal daarvoor helemaal naar mij toe, smelt smelt

Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha voor je het weet wil hij de hele dag zijn zusje kusjes geven enne heb je er twee die zoentjes geven

Groetjes,

Michèle

Hihi ja heerlijk lijkt me dat! Ziet er ook altijd zo schattig uit, twee kleine kindjes die elkaar een kusje geven

Ha ha ha moet die kleine meid het wel willen. Morgan der neefje probeerde het bij haar en ze stak zo een vinger in zijn oog Geen ongewenste intimiteiten met mijn dochter

Groetjes,

Michèle

Hahaha Ze kan in ieder geval van zich af bijten!

Ha ha ha echt wel, ze zal ook wel moeten want op het kdv is ze het enige dreumismeisje.

Groetjes,

Michèle

Hihihi Go Morgan!

Dylano wou van de week ook het kindje (5 maanden) van mijn vriendin kussen, en was ook bijna oog kwijt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

a ha ha hou maar op Anouk ze noemen haar daar niet voor niks Ma baker en haar jongens.

Groetjes,

Michèle

Als ze die gewoonte op haar 14e nou ook nog heeft, kun je gerust zijn

Ha ha ha als ze op mij lijkt zitten we dan ook regelmatig bij de rector op kantoor…

Groetjes,

Michèle

Leuke verhaaltjes om te lezen
Is schattig als een kleintje je kust

Ik had van de week mijn kleine man op mn armen en hij deed zn armpjes om mn nek en ik dacht Krijg een kus op mn neus
Dat deed hij ook om vervolgens heel hard in mn neus te bijten
Had echt de tandafdrukken in mn neus staan AUWWWW

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers