Ha ha ha heeft morgan ook wel eens gedaan of in mijn lip gebeten
Groetjes,
Michèle
Haha, ja… een tijdje terug beet Seth ook elke keer in mijn neus
Nu heeft hij nog aar twee tanden, dus doet nog niet zo heel zeer.
Maar hij is verder ook vrij hardhandig, haren trekkn, oren trekken, krabben. Hij heeft het zelf gewoon niet helemaal door, dat hij zo hardhandig is. Zou het een jongenseigenschap zijn??
LIefs, Anne
dat hardhandige heeft Joey ook, maar het is echt enthousiasme, hij doet het niet bewust om me pijn te doen… Al lukt hem dat vaak wel hoor, ogen er uit prikken, keihard slaan en haren trekken, pfff soms heb ik de tranen in mijn ogen! Tja liefde met geweld denk ik dan maar
Oh ogen prikken doet morgan wel bewust. Oke ze heeft niet door dat het pijn doet, maar ze steekt wel heel bewust haar vinger in je oog. We zijn nu bezig om bij haar baby boren pop al te leren dat dat auw is. Dus daar mag ze ook geen vinger in de ogen steken, in de hoop dat ze snapt dat ze dat op het kdv ook niet bij de baby’s mag.
Groetjes,
Michèle
Eva vindt het geweldig om in je vinger te bijten. Ik vind het niet zo erg, maar laatst beet ze heel hard en zij maar lachen! Toen ‘beet’ ik ook op haar vinger en dat vond ze ook geweldig.
Verder zeg ik ook: ‘Mama kus?’ en dan komt ze ook echt naar voren en plant ze een kus op je. Vroeger deed ze haar mondje dan open, maar nu zoent ze met dichte kuslipjes. Laatst zaten we op de bank en zomaar boog ze naar voren en gaf ze me een ongeveer 5 seconden lang durende kus op mijn mond. Dat vond ik ook zo lief!
Groetjes Rainbow, trotse mama
hee wat lief! ik zag je topic niet staan en opende er net ook 1 over rico, toen keek ik in het lijstje en zag ik dat Danique ook kusjes geeft
lief is dat he!
echt dan krijg je weer zo’n emo moment hahaha
Lees net ook jouw topic, maar Danique doet het nog niet met haar mondje getuit. Zij doet het nog met haar mondje open, en soms doet ze dan net tijdens het kusje haar tong naar buiten…
Moet er wel echt om bedelen, ze geeft hem niet uit zichzelf. Maar daarnaast, knuffelen doet ze ook niet echt, daar is ze altijd veel te druk voor.
ja rico is ook te druk en zit elke keer; bal bal!
en wijst overal naar dus hij moet er wel voor in de stemming zijn, tijdens het avond eten krijg ik dan regelmatig een kusje ineens hahaha.
Die tong naar buiten haha ja dat deed Rico eerst ook, french kiss is ie nog iets te jong voor en moet ie maar met een meisje doen van zn leeftijd over 'n jaar of 14