Dagje uit

Ik weet echt niet waardoor het zou kunnen komen. Om 15.20 uur kunnen we bij de huisarts terecht, dus we zullen zien wat 'ie ervan zegt. Ik zou echt niet kunnen zeggen waar het door zou kunnen komen, er is niets geks gebeurd ofzo. Spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

misschien een kleine zwikking gemaakt die jullie niet opgemerkt hebben?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Suc-6 straks Mriek. Laat je het even weten??

Groetjes,

Michèle

Alles kan, maar het blijft dan toch gissen. Dus daar hou ik maar mee op…
Ik laat het weten, dank je Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Succes straks Mriek

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ach arm ventje… hoe is hij er zelf onder?

Mijn vriendin heeft het tijd terug ook gehad ( maar die is ouder ), ze mocht niet meer op gewone schoenen lopen. Had een soort ontsteking van overbelasting eraan opgelopen… (weet even niet meer hoe het heet)…

Sterkte

Lilypie In verwachting Ticker

Slijmbeursontsteking, mini-boy?

Je zult zien, dan ga je naar de huisarts en dan gaat het alweer stukken beter. Hij loopt wel weer, nog niet zoals normaal en een beetje stram, maar zonder al teveel pijn. De huisarts heeft gevoeld en hem laten lopen en volgens haar is er niets gescheurd of gebroken. Dan had 'ie echt niet meer gelopen. Volwassenen willen nog wel eens door hun pijn heengaan, zei ze, maar kinderen doen dat niet? Nou ja, ik ben gerustgesteld. Als je ook ziet hoe Erik nu weer loopt, dan is dat al stukken beter dan gisteren. Dus morgen zal het wel weer een stukje beter gaan. Verzwikt, overbelast, zeg het maar. We mochten het zelf invullen… Het zal met een paar dagen wel weer zoals normaal zijn, verwacht de huisarts.

Dus ik ben weer een blije mama!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh gelukkig dat het allemaal meevalt Mriek, maar wat je zegt jij bent weer gerustgesteld. Enne nu Erik niet meer zo afbeulen he

Groetjes,

Michèle

Leuk dat jullie gister allemaal van die leuke gezellige dagen hebben gehad!!
Wij ook wel, maar lekker thuis en in de omgeving.

Lijkt mee heerlijk zo genieten in de dierentuin.
Ben benieuwd hoe Seth dat zou vinden.

@Saro: Bij ons hadden ze alleen een glijbaantje met een watervalletje erop, dat vond Seth niet zo heel fijn. Maar hij heeft wel heerlijk gespeeld, en was erna uitgeput!!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zal ik niet meer doen, Michèle.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig maar dat het meeviel met Erik zijn voet.

Ik hoop dat hij snel helemaal van de pijn af is.

Groetjes,
Sandra

Hoop ik ook Sandra. Het gaat vandaag volgens mij alweer een stuk beter, dus dat komt vast goed.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Waarschijnlijk doet rust wonderen, maar ie 4 daagse zit er dus nog niet in

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het al weer beter gaat.
Hij zal er waarschijnlijk geen stap minder om zetten

Groetjes Bianca

Gelukkig dat het niet iets ernstigs is… Je gaat je van alles afvragen gelijk hé…

Lilypie In verwachting Ticker

Oh mriek wat fijn dat het meeviel. en idd als hij beter gaat lopen zal het ook wel beter gaan en dat is het belangrijkste.
geef er maar een kus op!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gelukkig dat het ook vandaag weer stukken beter gaat.

Heeft hij overal gelopen in de dierentuin? Tim heeft wel stukken gelopen, maar we hebben hem ook nog stukken in de wagen gezet.

Groetjes,
Sandra

Hier is zo ie zo het uitje van de dag met de hond lopen. Dwz Nick laat Tommy uit. (soms andersom )Maar standaard valt Nick 1 of 2 keer. En dan ook iedere keer op dezelfde plek heeft ie dan een enorme bult (op zijn voorhoofd) Vandaag is hij dus weer een keer gevallen. De bult was net een beetje weg, zit ie er weer
Maar ja, rustig lopen is er niet bij. Zowel de hond als Nick rennen over de straat ipv rustig naast mama lopen. Dat zeg ik ook tegen Nick. Rustig lopen dan is het ook geen boem. Ja, zegt ie dan en loopt een paar tellen rustig verder maar daarna is het weer dolle boel.
Tja, dan maar vallen hoor. Blijkbaar vindt ie het niet erg.

Groetjes Bianca

Nope, hij is nog niet klaar voor de marathon van New York…

Je gaat je idd van alles afvragen direct. Voelde me meteen zo’n overbezorgde moederkloek. Maar ja, niet meer kunnen lopen is toch ook niet niks. Vandaag gaat het al weer zoals vanouds, alleen met schoen aantrekken zei 'ie nog eventjes ‘au’. Maar lopen lijkt weer goed te gaan.

Sandra, hij heeft af en toe gelopen en af en toe in de buggy gezeten. Maar ik denk dat hij ongemerkt toch meer heeft gelopen dan dat je denkt. Nou ja, oefening baart kunst, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha hij heeft in ieder geval flink kunnen oefenen idd.

Logisch hoor dat je bezorgd bent en helemaal niet raar dat je naar de huisarts bent gegaan. Het is toch niet niks als hij niet kan lopen van de pijn.

Groetjes,
Sandra