Dagje uit

Veel plezier allemaal! Hier geen dierentuin maar rommelmarkt en in de namiddag met vrienden iets drinken in het dorp waar feest is. Als het weer het toe laat.

Liefs

Mini-boy en kikie: ook veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Veel plezier allemaal

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ mriek, ach je moet ik ook niet voor een buitenlands bedrijf gaan werken he

Pappa is thuis met muppet dus die heeft een leuke dag vandaag want ze is naarde markt geweest

Ik hoop wel dat iedereen die wel de dierentuinen onveilg is gaan maken een leuke en droge dag gehad heeft enne ik heb het druk dus met een beetje mazzel is deze dag ook zo weer voorbij

Groetjes,

Michèle

Als het goed is zijn jullie nu allemaal lekker naar de dierentuin. Hopelijk is alles goed gegaan met alle kleintjes die niet de middagslaap in hun bedje hebben gedaan (maar dat zal vast wel goed zijn gekomen!!).
Het weer zit volgens mij wel mee, tennminste hier in Noord Holland is het droog en af en toe een zonnetje.

Wij zijn met Dani naar het zwembad geweest. Ook echt super leuk. Het wordt zo’n groot ventje als je hem in het zwembad ziet spelen. Zelf de trap op voor de glijbaan en hij durfde zelfs van de iets grotere glijbaan af. Echt stoer.

Zo, een run naar alle dierentuinen vandaaag

Hoop dat jullie het allemaal naar je zin hebben!
In Rotterdam is het tot nu toe gelukkig droog

Het is ook een tijd geleden dat Seth in de kinderwagen wilde slapen, dus ik weet ook niet hoe hij het nu zou doen.
Maar dat zie ik dan wel een keer

@Saro: Wij zijn van het weekend naar het zwembad geweest! Leuk hè?!

Liefs, Anne

quote:

@Saro: Wij zijn van het weekend naar het zwembad geweest! Leuk hè?!

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Ja echt leuk. In het begin kunnen ze alleen een beetje in de zwemband rond dopperen. En nu zijn ze lekker in het water aan het ravotten. Echt zo’n leuk gezicht. Alles onderzoeken en hier vnl glijbaan op en glijbaan af, haha

Droog, zonnig en een supervrolijke Erik! Een goede dag dus. We waren tegen 9.45 uur in de dierentuin en onder het lopen af en toe een koekje, broodje, fruitje, etc. Tegen 12.00 uur even in het restaurant gegeten en toen leek Erik behoorlijk moe (was ook al om 6.00 uur wakker vandaag). Dus buggy in slaapstand en meneer heeft gewoon een uur en kwartier geslapen! Hij werd daarna vrolijk wakker en ligt nu sinds 19.00 uur weer in bed. Een topdag dus, dat kunnen we vaker doen op deze manier. Ben blij dat we het hebben gedaan. En de anderen, hoe hebben jullie het gehad?

Het enige minne is, dat Erik na thuiskomst geen gewicht meer op z’n linkervoet kan zetten. Schoentjes gingen uit en toen 'ie wilde lopen deed het pijn. Je ziet niets aan z’n voet of been. Ik ben natuurlijk gelijk heel bezorgd, kruipen ging ook niet goed. Misschien zat z’n schoentje te strak, dat het gekneusd is ofzo? Bij het omkleden daarnet heb ik overal gevoeld en bij z’n wreef reageerde met terugtrekken van z’n voet en zei 'ie ‘au’. Hopelijk na een goede nacht slapen gaat het morgen beter. Anders wordt het lastig op het kdv: niet kunnen lopen en ook niet kunnen kruipen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Misschien een beetje vermoeide benen Mriek, kijk inderdaad morgen even hoe het dan is en anders even naar de ha. Kan ook iets verrekt hebben of zo.

Maar wel fijn dat de dag zo geslaagd was. Mijn was vooral erg produktief, de telefoon ging amper

Groetjes,

Michèle

Ja, of een zenuw of spiertje knel gezeten ofzo. We kijken het inderdaad even aan morgen en anders laten we het wel even checken.

Fijn dat jij zo’n productieve dag hebt gehad…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn Mriek dat jullie een leuke dag gehad hebben. Ook hier een mannetje wat van de dieren heeft genoten. Dit was de 3e keer voor Tim dat hij naar de dierentuin ging, maar hij besefte het nu wel veel meer. Laatste keer was vorig jaar augustus, dus toen was hij 14 maanden. We gingen hier om half 10 weg en om half 11 liepen we in de dierentuin. Lekker rondgelopen en Tim vond het schitterend. Om kwart over 12 naar het restaurant voor een broodje en daarna was hij echt moe. We waren het restaurant nog niet uit of hij sliep al. Hij heeft net als Erik een uur en een kwartier geslapen. Na zijn slaap weer lekker van de dieren genoten en om kwart voor 5 liepen we de dierentuin uit. We zijn nog lekker met zijn drietjes naar het wokrestaurant hier geweest en nu ligt hij heerlijk te slapen. Een erg geslaagd dagje dus en gelukkig heeft het niet geregent.

Leuk mini-boy dat jullie uiteindelijk ook naar de dierentuin zijn geweest.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat jullie allebei zo’n fijne dag gehad hebben

Indd even in de gaten houden Mriek, is waarschijlijk ook voor het eerst dat hij zoveel zelf heeft gelopen of niet?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat heerlijk dat het zo goed gegaan is met jullie in de dierentuin.
Zijn jullie gewoon rond gaan lopen toen ze sliepen in de wagen dan?

Helaas, wij zijn niet naar de dierentuin geweest. Waar wij naar toe wilden zou het heel druk worden ivm een of ander evenement dus hebben we besloten om het uit te stellen naar volgende week. In plaats daarvan wilden we naar het zwembad maar deze was gesloten… Toen zijn we even naar het bos gegaan, gewandeld met de hond en ook Nick had grote schik. Eendjes gevoerd bij het kasteel en toen weer naar huis. Dus thuis geslapen. Ook maar een uur en een kwartier in zijn eigen bedje. Maar dat kwam omdat hij vanmorgen na zijn pap weer in slaap gevallen is tot maar liefst half 10!!!
Smiddags wilden we naar de kinderboerderij. Ik had Nick beloofd dat hij op een paard mocht zitten. Komen we daar, mogen we niet naar binnen vanwege de q koorts. Beesten waren wel geent maar van overheidswege moesten ze gesloten blijven tot juni… Balen!! Dus belandden we uiteindelijk bij de in de buurt gelegen speeltuin en zijn we een ijsje gaan eten. Nick heeft overigens de grootste schik gehad de hele dag. En wij dus ook ondanks wat tegenvallers…
Hij ligt sinds 19.30 u alweer heel tevreden te slapen.

Leuk om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben in de dierentuin. En dat het ook zo goed ging. Ik ga ervan uit dat het dan met Nick ook wel goed gaat. We hebben wel een nieuwe buggy gekocht die in de aanbieding was bij de Aldi van de week. Die wij al hadden was echt niks. Deze is veel beter en ik denk dat Nick hier wel in kan slapen. Deze is te verstellen in slaapstand nl. Volgende week met Hemelvaart gaan we dan maar eens naar de dierentuin!

Groetjes Bianca

Hier ook een topdag gehad …

Om 10 uur waren we in het dierenpark, je kon merken dat meer mensen dat idee hadden. Maar gelukkig daar in de dierentuin geen hinder van gehad

Jurian vond het echt leuk/genieten… soms straalde hij helemaal. Hij vond de apen natuurlijk het leukst!

Hij heeft niet geslapen, wilde alleen maar lopen (zelf) soms moest hij even in de wandelwagen want dan was het met veel water etc in de omgeving zodat ik wilde dat hij bij ons bleef. Maar gelukkig ging dit allemaal erg goed.

Meneer heeft op de terugweg een mini half uurtje geslapen. Toen zijn we nog even naar babydump geweest (ff wandelwagens testen). En daarna thuis wentelteefjes gebakken. Vervolgens is hij met papa de tuin in gegaan om rond half 8 moe maar voldaan zijn bed in te duiken.

Je begrijpt meneer slaapt nu als een roos… Ben benieuwd of hij morgen bij moet tanken?!

Lilypie In verwachting Ticker

Meiden wat lekker dat de dag zo goed verlopen is. Bianca, jammer dat jullie niet naar de dierentuin konden, maar volgens mij nog steeds een prima dagje zo.

Wat goed dat Erik en Tim zo lekker geslapen hebben. Dani kan dat niet meer in de wagen. Er gebeurt dan teveel om hem heen en dat wil hij dan ook doen, haha. Ik denk dat hij net als Jurian ook lekker de hele dag wil rondlopen. Nou ja als ze maar plezier hebben, dan hebben papa en mama dat ook

Fijn dat de dierentuin geslaagd is bij iedereen

Liefs

@Saro: Precies wat ik vanmiddag dacht. Nick heeft zich zo vermaakt vandaag dat onze dag ook niet meer stuk kon.

Groetjes Bianca

Fijn dat iedereen zo’n geslaagde dag heeft gehad. Grappig Sandra: dit was ook de 3e keer voor Erik in de dierentuin en de laatste keer voor hem was ook met 14 maanden. Haha. Dus hij kreeg het ook veel meer mee nu, zo leuk. Jammer Bianca, dat jullie een beetje een improvisatiedagje hadden, maar toch fijn dat het leuk is geweest.

Erik heeft nog steeds pijn aan z’n voet. Kan er nog steeds geen gewicht op zetten. Met schoen aan gaat het beter, maar aandoen deed ook wel pijn. Dus ik probeer zo even een afspraak bij de huisarts te maken. Het is idd de eerste keer dat hij zover heeft gelopen, maar ik ben er toch niet gerust op. Je ziet niets aan het voetje, maar ja…even overleg met een huisarts kan nooit kwaad.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek: ach wat sneu voor Erik. Is ie niet gevallen dan, misschien een beetje verrekt? Goed dat je het even laat nakijken. Lief dat ze zo zelf willen lopen maar ze hebben natuurlijk ook nog erg kleine beentjes he
Ik merk vaak zat aan Nick dat hij moe is maar te eigenwijs om dan in de wandelwagen te gaan zitten

Succes bij de ha.

Groetjes Bianca

@Sandra en miniboy: wat fijn dat jullie het zo leukg ehad hebben! wel verdient ook! ik hoop dat wij binnenkort ook eens naar de dierentuin gaan. haha wil dat al zolang maar van de zomer komt het vast en zeker goed

@Mriek: och germ! nu zie ik het pas, wist niet dat ie wat aan zn voet had,misschien gewoon overbelast ofzo?
of ergens klem gezeten zonder dat je het merkte? rico zat laatst bij papa op schoot op een stoel en toen wilde hij rico optillen om m neer te zetten zat ie schijnbaar met zn voet onder de stoel en kwam onder de stoel ergens aan klem te zitten
toen was het ook even brullen. wat er nu precies was weten we nog steeds niet3

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 May 2010 10:46:36