Dagje uit

Ik wil graag eens met Nick naar de dierentuin of een pretpark. Maar nu vraag ik me af hoe anderen dat doen. Gaan jullie dan in de ochtend en voor het slapen weer naar huis? Daar ontbijten of nemen jullie wat mee?
Of gaan jullie een hele dag in de hoop dat ze in de wagen in slaap vallen??

Vind het lastig. Smorgens heb ik de meeste tijd. Maar dan vind ik het ook wel weer stressen om op tijd naar huis te gaan voor zijn slaap. En smiddags na de slaap wordt het een beetje een kort bezoekje…

Al met al is de vraag: HOE DOEN JULLIE DAT ALLEMAAL???

Groetjes Bianca

Wij zijn vorig jaar naar de dierentuin gegaan toen was ze nog net geen 1 en dit jaar gaan we ook weer. We gaan dan gewoon de hele dag en valt ze in slaap valt ze in slaap en anders pech. Vorig jaar heeft ze een uurtje in der wagentje geslapen en thuis was ze zo nokkie toen ze in bed lag. Een dagje zonder is niet zo erg enne als je zorgt dat ze niet 3 drukke dragen hebben achter elkaar en een beetje bij kunnen tanken maakt het helemaal niet zo uit. Hou er alleen rekening mee dat ze heel erg gaan dromen daarna.

Groetjes,

Michèle

Jesse slaapt gewoon in de wagen als we een dagje weg zijn nog in de auto als het ver rijden is. Ik ben daar best makkelijk mee. Als we bv een dagje naar vrienden gaan slaapt hij daar in het camping bed.
Ik zou het gewoon proberen

Liefs

Gewoon lekker een hele dag gaan. Het is de moeite niet om voor een paar uurtjes naar een pretpark of dierentuin te gaan.

Hier hetzelfde als bij Kikie. Tim doet zijn middagslaapje meestal thuis of in het campingbedje bij wie we dan zijn. Maar als we een dagje weggaan slaapt hij gewoon in de wagen of in de auto als het ver rijden is. Wel korter dan normaal in zijn bed, maar dat gaat prima.

Groetjes,
Sandra

Als we een dagje weg gaan, slaapt Julian in de buggy. Of hij slaapt niet…dan ligt ie 's avonds gewoon heerlijk op tijd in bed.

Vorige week is hij naar de dierentuin geweest, juist tijdens zijn slaaptijd. Niet geslapen, wel onderweg terug in de auto hooguit een minuut of 10. Thuis was er niets aan hem te merken en lag hij zelfs pas om half acht in bed. Hij heeft de hele nacht heerlijk geslapen en heeft de hele nacht geen kick gegeven. Het was blijkbaar heel normaal dat hij daar was geweest haha.

Ik zou het gewoon uitproberen, lekker op tijd gaan. Kan hij niet op de terugweg in de auto slapen/in slaap vallen? En dan thuis lekker in zijn bedje overleggen of nog even op de bank laten slapen?

Indd gewoon gaan, gaat het niet kan je altijd nog naar huis toch

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zou het idd gewoon proberen. En dan wel lekker op tijd vertrekken. Mocht het dan echt een drama worden omdat hij wil slapen en het lukt niet, kan je altijd nog begin van de middag weer naar huis gaan.

Wij hadden het een paar weken geleden. Aangezien ik altijd op zaterdag werk moet ik het van de koopzondag hebben om samen met mij vriend eens te schoppen. Maar aangezien de winkels dan pas om 12.00 uur open gaan en Dani tot 15.30 in bed ligt heeft het dan ook nog weinig zin. Dus wij zijn gewoon om 11.30 heen gegaan, shoppen & bij de V&D even een broodje doen etc. En daarna weer verder shoppen. Dani werd wel gedurende de dag steeds drukker (in de wagen slaapt hij niet meer). Uiteindelijk zijn we rond 16.00 naar huis gegaan. En na avondeten gelijk op bed. Dus dat was een dagje zonder slaapje. Ging goed. En volgende dag heeft hij dat weer ingehaald.

Dus maw gewoon lekker doen en kijken hoe het gaat!

Als we een dagje ergens op bezoek gaan dan nemen we ook het campingbedje mee hoor. Dat gaat prima.
Maar we hebben het nog nooit geprobeerd een hele dag weg te gaan naar dus bijv een dierentuin. Slapen deed hij eerder wel in de wagen maar sinds hij in de buggy meegaan niet meer.

Maar bedankt voor jullie reacties. Ik ga het zeker gewoon proberen. Het slapen in de auto is voor Nick geen enkel probleem dus misschien doet hij dan op de terugweg wel zijn slaap Eigenlijk moet ik me er ook niet zo druk om maken maar ja, dat ben ik dan weer. 1 dag even minder slaap moet natuurlijk kunnen.
Ben alleen bang dat hij heel vervelend gaat worden en dan is het leuke uitje natuurlijk ook niet zo heel leuk meer

Groetjes Bianca

Geloof me ze zien te veel om vervelend te worden en zo wel dan kun je altijd nog weggaan en weet je dat hij er nog niet aan toe is toch.

Groetjes,

Michèle

Geloof me ze zien te veel om vervelend te worden en zo wel dan kun je altijd nog weggaan en weet je dat hij er nog niet aan toe is toch.

Groetjes,

Michèle

Wij gaan het morgen proberen.

Manlief moet werken, maar ik ga met Erik en schoonmoeder + schoonzus en 2 nichtjes naar de dierentuin. We gaan om 9.00 uur weg en eten daar dan tussen de middag een broodje. We zien wel hoe het gaat, of het dan nog leuk is (lees: of de kindjes het nog trekken) en we dus blijven of dat we toch maar naar huis gaan. Geen idee of Erik in de buggy wil slapen, da’s nog nooit aan de orde geweest, maar we zien wel. In ieder geval duurt de terugreis in de auto een half uurtje, dus kan hij altijd dan nog slapen.

Ik herken het wel hoor, wat je zegt. Ik vind het ook spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hey Mriek. Ik wou net een berichtje typen dat het misschien beter is om dan smorgens om 9.00 te gaan. Dan heb je in ieder geval al een paar uurtjes kunnen rondlopen.
Wat super dat je het gaat proberen. Ik wou morgen ook ergens heen. Ben er nog niet uit waar ook omdat het waarschijnlijk superdruk is overal. Maar Burgers Zoo is ook op een half uurtje afstand dus dat is altijd te doen voor ons.

Ben benieuwd hoe het gaat morgen. Maar in ieder geval heel veel plezier!
Mag ik vragen waar je heen gaat?

Groetjes Bianca

Tuurlijk mag je dat vragen. We gaan naar de dierentuin in Emmen. Zullen we afspreken dat jullie ook gewoon gaan? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden en desnoods steunen als het heel slecht afloopt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek: Da’s goed hoor. Manlief alleen nog even op de hoogte brengen

Dierenpark Emmen is echt mooi. Vorig jaar nog geweest. Helaas moeten we daar net iets te lang voor rijden om de “test” te gaan uitvoeren nu.

Maar we zullen zien wat het wordt morgen.

Groetjes Bianca

Laten we hopen dat het dan overal mooi weer is, want wij gaan morgen ook naar de dierentuin

Veel plezier in ieder geval en Nick en Erik zullen het vast alleen maar heel erg leuk vinden.

Groetjes,
Sandra

Dan jij ook veel plezier Sandra!

Groetjes Bianca

Ik moet werken morgen

Groetjes,

Michèle

Wat jammer dat jij niet vrij bent morgen. Onze directeur heeft gelukkig besloten het kantoor dicht te gooien morgen en het kost ons geen vrije dag. Bah heb net op weeronline gekeken en hier blijft het droog, maar we willen naar Blijdorp in Rotterdam en daar gaat het volgens de voorspellingen wel regenen

Groetjes,
Sandra

Veel plezier morgen! Hopelijk blijft het droog. De voorspellingen zijn vrij gunstig, dus we duimen.

Bianca, leuk dat je ook al eens in Emmen bent geweest. Inderdaad een mooie dierentuin hè? Geen gedoe met kooien enzo, het lijkt gewoon best heel natuurlijk. Ik heb er zin in! Als je manlief over kan halen om weg te gaan, ook veel plezier!

En Michèle: sterkte morgen. Jammer dat je moet werken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en manlief hier komt net thuis met een verrassing … wij gaan naar Ouwehands Dierenpark … voor 1e keer met Jurian … (zowel dierentuin als hele dag weg)…

Heb er heeel veel zin in… vooral omdat het ws daarna weer even duurt… (ivm bevalling en kindje)…

Vind het ook spannend hoor… hoe zal het gaan… wat moet ik allemaal meenemen. Nou in ieder geval ligt het fototoestel al aan de oplaaier

Lilypie In verwachting Ticker