Vind je het een prettig schema? Want dan zou ik het gewoon zo houden. Als je het zou willen aanpassen zou je eens kunnen kijken of je het fruit toch niet 's ochtends kan geven? Gaat Demi gelijk na zijn ochtend fles weer naar bed?
Dan zou je kunnen kijken om de fles van 16.30 iets te vervroegen, daardoor zal het groentehapje ook eerder komen (bijvoorbeeld fles om 15.30/16.00 en dan groente hapje om 17.30/18.00). Dan zou je het 4de flesje kunnen gevenn voordat hij naar bed gaat. En trekt hij dat bijvoorbeeld niet. Dan zou je nog kunnen kijken of hij een uurtje kan slapen van 18.00/18.30 tot 19.00/19.30 en dan om 20.00 het flesje en dan weer naar bed?
Wat ik al zei, als je je prettig voelt bij het schema gewoon lekker zo houden hoor! Ik geef alleen een alternatief, haha. Ik denk dat je straks er toch in zal moeten rommelen als Demi ongeveer 6 maanden is. Dan gaan ze nl (hoeft volgens mij niet gelijk bij 6 maanden) naar 3 flessen en zijn de fruit en groente verhoogd. Volgens mij is het dan de bedoeling om de fles van 16.00 te laten vallen. Hierdoor zal de groente hap automatisch eerder komen en de laatste fles ook.