Dag begint om 3.30 uur

Weet je wat, dan laat ik het lekker zo!
Als ik over een aantal weken weer moet gaan rommelen, dan vind ik het wel best. Ik vind het allemaal al moeilijk genoeg. Ik heb er geen probleem mee en volgens mij Demi ook niet, want het is nog steeds hetzelfde vrolijke mannetje…

Bedankt!
Saskia

Lilypie Kids birthday Ticker

En dat is het allerbelangrijkste!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als wij ergens heen gaan nemen we hem mee als het kan natuurlijk en anders komt er een oppas.
Als hij mee gaat krijgt hij gewoon om 19.30 z’n fles en gaat hij daar slapen. Als we naar hij gaan krijgt hij thuis soms nog wat water en gaat dan gewoon weer verder slapen.

Fijn dat jullie weer lekker hebben geslapen!

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/prSRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

@Saro: wat goed van Dani! En wat fijn voor jullie, voel je je toch weer een stuk relaxter als hij in de toekomst weer een keertje met jullie op stap moet.

Groetjes!

@Mriek: ja ben echt super trots dat hij het zo goed deed, haha!

Hoi Wil,
Mag hij ook 210 als hij óók een potje fruit 4+ en een potje groente 4+ krijgt?
Ik heb geprobeerd zijn laatste fles te verhogen naar 210, hij heeft tot nu toe beter geslapen. Hij is wel wakker geweest, maar is vanzelf weer in slaap gevallen. Vanmorgen werd hij om 6.00 uur wakker (omdat ik ging douchen) en heeft hij lekker liggen spelen in bed. Hij had duidelijk nog geen honger!

Ik geef zijn laatste fles nog steeds om 21.30 - 22.00 uur. Nu heb ik van iemand gehoord dat je die fles beter eerder kan geven omdat je hem om die tijd uit een diepe slaap moet halen. Is dat slecht?

Hoi Wil,

Bedankt voor je schema. Maak jij Bo wakker als hij moet eten, of wordt hij vanzelf wakker?

Wat heerlijk dat het zo makkelijk gaat!

Ik moet er ook niet zo moeilijk over doen. Ik weet wel waarom ik het zo moeilijk vind. Je leest wel eens van die horrorverhalen van die overvoedde kinderen. Ik wil Demi niet te veel (of te weinig) eten geven. Ik hoor al steeds dat hij zo’n proppie is! Ik vind het zelf wel meevallen en bij het cb zeggen ze er ook niks van dus zal het wel goed zijn.
Maar vanaf nu laat ik Demi ook bepalen wat en wanneer hij wil eten ongeacht wat iedereen zegt… (ga ik proberen)

Saskia

Ik heb nu een aantal dagen geprobeerd Demi te laten aangeven wanneer hij wilt/kan eten i.v.m. zijn slaapjes. Het gaat al een stuk beter. Ik kom wel nog elke avond in de knoei met z’n laatste fles, maar die geef ik gewoon om 21.30 uur.

Hij wordt wel nog steeds elke nacht om 3.30 uur wakker, maar volgens mij is hij dan aan het dromen. Hij ligt dan te huilen, maar het lijkt wel of hij nog slaapt. Wat ik nu doe is, ik leg hem weer recht in z’n bedje, maak hem een beetje wakker en geef hem een aai over z’n bol. Na een paar minuten slaapt hij al weer. Ook 's ochtends om 6.30 uur gebeurt dit. Dan maak ik hem goed wakker en vervolgens speelt hij een tijdje heerlijk in z’n bedje totdat ik hem eruit haal om te wassen…

En ik maar denken dat hij honger had. Zo zie je maar, langzaam maar zeker ga je je kind leren ‘lezen’.

Saskia

dat is ook zo! en tegen de tijd dat je weer een tijdje aan het ‘nieuwe’ schema gewend bent, gooien ze de hele boel weer om haha. en zo blijven we lekker bezig.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker