Daar ben ik weer!

Hallo!

ik ben lang weggeweest om meerdere redenen.
Inge zij dat er een topic over mij was geplaatst dat jullie me miste kan hem alleen niet vinden.

Onder tussen zijn wij verhuisd naar ons nieuwe huis en heeft Eliza eindelijk haar eigen kamertje! Ze slaapt er heerlijk in van 's avonds 7 tot smorgens 8/9. Eliza zegt sinds gisteren PAPA en ze kan al zwaaien en dan zegt ze DADA. lopen langs de bank gaat ook super goed en ze eet zelf al haar eten op. Ze zit nu op 1 fles smorgens, fruithapje, 1,5 boterham, koekje/sap, avondeten.toetje voor het naar bed gaan nog 1fles van 150ml. Echter gaat niet alles goed. Ze groeit langzaam en is licht. ze zit met haar 64cm en 7kg ver onder het gemiddelde. Morgen moeten we naar de huisarts omdat ze rare bewegingen maakt(trillen/shaken) en dan met haar ogen draait, er werd door de dokter aan epilepsie gedacht.

De redenen waarom ik dus zolang ben weggeweest is wegens Eliza , de verhuizing (waar veel ruzie bij kwam kijken en stress) en ik ben jarig geweest (18 geworden).
Ik ben nu weer volkomen terug en ga snel lezen wat er allemaal is gebeurt in de tussen tijd!!

Liefs Shirley.

Welkom thuis Shirley!
Spannend dat Eliza mogelijk epilepsie heeft. Afwachten dus. Hou je ons op de hoogte?!

Groetekes, Sje

Ik houd jullie zeker op de hoogte. en ik vind het ook erg spannend en ben er ook een beetje bang voor, maar ben blij als er iets uitkomt.

Liefs Shirley.

Welkom terug meid
Hoop dat het allemaal mee zal vallen met jullie meisje
We duimen maar voor jullie
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Welcome back! Een hoop stress dus achter de rug en zorgen om jullie kleine meissie. Heel naar voor jullie. Sterkte morgen en succes. Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat je zo’n heftige en stresvolle tijd achter de rug hebt. Al helemaal dat jullie dochtertje mogelijk epilepsie heeft. Ik hoop met jullie mee dat het meevalt en het iets anders blijkt te zijn.

Heel veel sterkte en leuk dat je er weer bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

allereerst nog GEFELICITEERD!!! Een hele mijlpaal 18 jaar hahaha!

En wat goed dat Eliza al langs de tafel kan lopen en zo! Lisa doet nog niks, behalve omrollen en terugrollen en die is maar 1 weekje jonger Maar minder idd van de “misschien” epilepsie. Ik hoop dat ze het goed onderzoeken en dat er dan eventueel iets aan gedaan kan worden…

En tja, ruzie en stress bij verhuizen… is eigenlijk één he?! Hoort er allemaal bij, maar leuk is anders… Leuk dat je er weer bent, is altijd leuk om iemand met een kindje van dezelfde leeftijd ongeveer er bij te hebben

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Welkom terug!
Fijn dat jullie nu lekker op je eigen plekje zitten, met een kamer voor Eliza.
En wat een snelle meid!
Ik hoop wel voorjullie dat er niets aan de hand is!
Succes bij de huisarts.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug enne nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Wat vervelend zeg als die toestanden met Eliza, wat je zegt hopelijk komt er wat uit en is het makkelijk te verhelpen.

Enne verhuizen is een inderdaad een goede relatietest

Groetjes,

Michèle

Hi,

Fijn dat je er weer bent en dat jullie lekekr een eigen plekje hebben! Succes met de onderzoeken en hopelijk geeft het wat meer duidelijkheid.

liefs

We zijn net terug van de huisarts, zij vermeod misschien ook epilepsie en dus geen aandacht trekken wat het CB dacht… De huisarts gaat vandaag contact opnemen met de kinderarts en dan worden we vandaag terug gebelt, is dat niet het geval dan bel ik zelf wel voor het einde van de middag even. Is het zo dat de kinderarts er niets mee wil doen rijden we naar de EHBO, want het moet toch ergens vandaan komen?!

Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties

Liefs Shirley

Welkom terug.
druke periode geweest met ups en downs zo te lezen.
sterkte met je kleine meid, en laat je niet afschepen hé
moeders hebben meestal gelijkt als het om hun kindje gaat

Groetjes Marianne mama van Ruben

quote:
We zijn net terug van de huisarts, zij vermeod misschien ook epilepsie en dus geen aandacht trekken wat het CB dacht..

zie dat zo’n CB niet spoort wel kind van 9 maanden gaat er nou liggen stuipen en zo om aandacht te trekken. Die gaan gillen of schreeuwen maar niet dit op deze manier.

Groetjes,

Michèle

Afspraak gemaakt bij de kinderarts en kan a.s. woensdag al terecht! 3feb, 10uur. SPANNEND!!

Liefs x Shirley

Oh spannend meid en fijn dat je zo snel kan.

Groetjes,

Michèle

Fijn, zo snel. Spannend, sterkte met wachten nog even.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pff wat ontzettend spannend!

Wel heel fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Ik hoop dat het iets onschuldigs is en geen epilepsie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

spannend meid
Denk aan jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

spannend hoor ik denk ook aan jullie

Groetjes Gytha

Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Heel veel sterkte daar.
Liefs, Anne