Hallo!
ik ben lang weggeweest om meerdere redenen.
Inge zij dat er een topic over mij was geplaatst dat jullie me miste kan hem alleen niet vinden.
Onder tussen zijn wij verhuisd naar ons nieuwe huis en heeft Eliza eindelijk haar eigen kamertje! Ze slaapt er heerlijk in van 's avonds 7 tot smorgens 8/9. Eliza zegt sinds gisteren PAPA en ze kan al zwaaien en dan zegt ze DADA. lopen langs de bank gaat ook super goed en ze eet zelf al haar eten op. Ze zit nu op 1 fles smorgens, fruithapje, 1,5 boterham, koekje/sap, avondeten.toetje voor het naar bed gaan nog 1fles van 150ml. Echter gaat niet alles goed. Ze groeit langzaam en is licht. ze zit met haar 64cm en 7kg ver onder het gemiddelde. Morgen moeten we naar de huisarts omdat ze rare bewegingen maakt(trillen/shaken) en dan met haar ogen draait, er werd door de dokter aan epilepsie gedacht.
De redenen waarom ik dus zolang ben weggeweest is wegens Eliza , de verhuizing (waar veel ruzie bij kwam kijken en stress) en ik ben jarig geweest (18 geworden).
Ik ben nu weer volkomen terug en ga snel lezen wat er allemaal is gebeurt in de tussen tijd!!
Liefs Shirley.