Daar ben ik weer!

Heel veel sterkte!

Liefs

Gisteren dan naar de Kinderarts geweest.

Sommige hebben het al gelezen op Hyves maar er is een hersenfilmpje gemaakt en allerlei andere onderzoeken.
bij zo’n hersenfilmpje kreeg ze een soort badmuts op met allemaal draadjes eraan en met gaatjes in de muts, in die gaatjes ging ze met een spuit met een botte naald over haar hoofdhuid krassen en er daarna vloeistoef op spuiten zodat de elektroden in de badmuts goed contact maakte met haar hersenen, dat deed wel pijn dat zag je aan haar gezicht, maar ze liet alles toe! De zuster vond haar een voorbeeldbaby :smiley: toen het mutsje er weer af ging zag je allemaal ronde afdrukken op haar voorhoofd dat zag er ook zo zielig uit! Toen in het ziekenhuis een knuffel uitgezocht en een broodje gegeten

Dinsdag krijgen we de uitslag, hoop dat het meevalt maar wel dat er iets uitkomt…

hou jullie op de hoogte. xx

Oh ja is ook zielig bij zo’n uk. Maar wel fijn dat ze zich zo stoer en sterk gedragen heeft, zo zijn die onderzoeken toch iets sneller voorbij. Enne dan is zo’n knuffel wel verdient natuurlijk

Succes met wachten op de uitslag.

Groetjes,

Michèle

och arm meisje!
ik hoop het beste voor jullie allemaal!
hoe gaat het nu met Eliza?? heeft ze nog van die aanvallen gehad?
wat ontzettend erg meid!

jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
en heel veel sterkte gewenst met Eliza

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ach jee wat zielig zeg! Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag!
Joey moet maandag ook een hersenfilmpje laten maken, omdat hij afgelopen weekend drie koortstuipen heeft gehad. Om epileptie uit te sluiten moet er zo’n filmpje worden gemaakt. Ik was vergeten te vragen hoe ze dat eigenlijk doen. Mijn vrind had begrepen dat hij met een ouder samen door een scan zou moeten, en ik dacht iets van stickertjes op zijn hoofd. Maar als ik nu zo lees wat ze bij Eliza hebben gedaan, vind ik het toch een stuk minder om het te laten doen! Ik had niet verwacht dat zoiets pijn kon doen…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Gisteren de uitslag gehad van het hersenfilmpje.
Daar is niets afwijkend op te zien. GELUKKIG!!! dus geen epilepsie.
Over 6 weken moeten we terug komen en als ze het dan nog heeft word ze opgenomen voor meerdere onderzoeken.

Het was niet echt een aardige dokter… Hij was helemaal niet geintreseerd in Eliza en was heel kort af en soms was het tijdens het gesprek gewoon seconde lang stil en moest ik het gesprek weer opvoeren… Ook zij hij: 'Ja… Als jullie het nou is filmen weten we tenminste waar we over praten.'
Die opmerking vond ik echt raar. Eliza is 1x bijna gestikt, dan grijp je toch in en niet naar je camera? Dat kwam niet eens in me op…

maarja, ik voel me dan ook weer schuldig dat ik daar niet aan gedacht heb en dat ze nu misschien wel wisten wat het was!!

Liefs Shirley

Oh fijn dat dat het niet is maar ja wat is het dan wel.

Enne die opmerking over het filmen snap ik wel van die arts alleen jammer dat het altijd zo rot hun strot uitkomt. Wat je zegt daar denk je dan niet aan, maar aan de andere kant als er echt iets lichamelijks aan de hand is komt dat er zonder opname ook wel uit. En niet schuldig voelen, ik zou daar ook niet aan denken.

Groetjes,

Michèle

Goed dat het geen epilepsie is in elk geval.

En oh, die artsen. Tis dat ze al een studie van 10 jaar nodig hebben om eindelijk aan het werk te kunnen, maar de meesten zouden nog wel een jaartje sociale vaardigheden erachteraan kunnen doen… Maar ja, je hebt ze nou eenmaal nodig.

Als je een camera hebt, en je bent met zn tweeen, dan kun je kijken of het lukt bij een eventuele volgende aanval, maar inderdaad, de veiligheid van je kindje staat altijd voorop. Logisch dat je niet direct de camera erbij hebt gepakt.

Sterkte ermee en hopen dat jullie snel wat meer duidelijk krijgen!

liefs

Fijn, om te horen dat het geen epilepsie is!

Ik hoop dat jullie niet meer in aanraking hoeven te komen, dat betekend dan ook dat het helemaal goed gaat met Eliza

Liefs, Anne

Fijn dat het geen epilepsie is, maar dus toch nog wel spannend over wat het dan wel is. Naar dat veel van die artsen zich zo horkerig gedragen, maar voel je niet schuldig! Ik zou er ook niet aan hebben gedacht, aan een camera. Leuk bedacht, maar zeker niet voor de hand liggend.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker