Daan heel hard aan het

groeien is.

Pff niet normaal zeg. Tim groeide ook zo snel en Daan gaat gewoon zijn broer achterna. Maat 56 is hem nu al te klein, dus draagt hij al maat 62 en dat zit prima. En dan te bedenken dat ik eigenlijk afgelopen zondag pas was uitgerekend. Hij is nu iets meer dan 4 weken en dan al in maat 62.

Dinsdag moeten we voor het eerst naar het CB, dus ik ben erg benieuwd hoe lang hij dan is en wat hij weegt.

Groetjes,
Sandra

Zo dat gaat hard idd. Rens is met 40=3 geboren en zat met 2 weken in maat 62.
Maatje 50 heeft hij nooit aangehad. Nu heb ik al een paar pakjes in die maat gekregen. Handig als het eerder komt misschien, maar als het weer 40 weken word geloof ik niet dat ik ze nodig heb. Volgens de echo’s word dit ook weer een lang kind.

groetjes ramona

Zo Daan, dat doe je goed!!
Vooral na z’n moeilijke start.

Zit hij met zijn gewicht ook goed?

Liefs Shirley

jeetje dat gaat hard! maar goed dat ik het weet in ieder geval, maar echt top hoor, alleen maar positief!

wauw, dat gaat inderdaad snel! Grote mannen heb je

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha mijn innieminnie was 44 cm toen ze geboren werd en zat met haar eerste verjaardag pas in maatje 68. Maar die schade heeft ze in haar 2e jaar dik ingehaald
En lekker dat Daan het zo goed doet na de moeilijke start, das voor jullie ook een zorg minder.

Groetjes,

Michèle

Wat goed zeg, zeker een grote jongen. Ik ben ook wel benieuwd naar z’n gewicht.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo, grote jongen hoor! Anouk is nu ruim 6 weken en maatje 56 is nog aan de grote kant… Merel zat ging met 6 weken ook al naar maat 62 toe, maar ik geloof dat Anouk nog wel ff in 56 blijft.

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers

Hihi echt een raar idee inderdaad als je bedenkt dat je pas zondag uitgerekend was
Maar wel heel erg fijn dat hij zo goed groeit na een moeilijke start. Super hoor!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Soooo! Daar is Max nog niks bij dan? Die heeft toch wel 2 maanden 56 gehad? Maar die gaat ook hard hoor, die zit nu bijna in 74. Dat droeg Eva toen ze 1 was. Heerlijk toch, zo’n lekkere grote knul? Fijn dat hij het zo goed doet! Laat je even weten hoe lang en zwaar je lange grote Daan is? Ben wel benieuwd! Mooi hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow : Max al 74 :open_mouth: Eliza haar broeken zijn sommige nog steeds 74 en zij word over 2 weken al 2jaar

Liefs Shirley

Wauw shirley serieus Sylvie is net 1 en draagt al een poosje maat 80! Haha grappig zeg wat een verschillen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja, het blijft wel een raar idee hoor. Anders had hij net geboren geweest of nu nog gewoon in mijn buik gezeten. Dan was ik vandaag 41 weken zwanger. Ben ook erg benieuwd wat hij weegt, want ik merk echt wel dat hij gewicht aan zijn kont gaat krijgen.

Als we dinsdag bij het CB zijn geweest dan zal ik jullie laten weten wat hij weegt en hoe lang hij is.

Groetjes,
Sandra

Krijgt hij dinsdag ook al een prikje of nog niet?

@ Hanna: Ja serieus… Eliza is altijd al klein geweest. maar alles is wel in evenwicht zeg maar.

Liefs Shirley

Jitse heeft ondertussen ook spul van maat 62 aan.
56 past nog wel, maar houd niet echt over.

M.

Wowwwww dat gaat hard sandra, maar wel lekker dat het zo goed gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

quote:
Jitse heeft ondertussen ook spul van maat 62 aan. 56 past nog wel, maar houd niet echt over.

M.

Maar Jitse heeft wel een voorsprong van 5 weken
Daan is 3,5 week te vroeg geboren en Jitse ruim een week te laat.

Nee hoor maakt allemaal niet uit. Fijn dat hij ook zo goed groeit.
Niet normaal hoe snel ze allemaal weer baby af zijn.

Groetjes,
Sandra

quote:
Krijgt hij dinsdag ook al een prikje of nog niet?

@ Hanna: Ja serieus… Eliza is altijd al klein geweest. maar alles is wel in evenwicht zeg maar.

Liefs Shirley

Volgens mij krijgen ze met 1 maand al hun 1e prikken. Ik zou ook de inentingskaarten allemaal thuisgestuurd krijgen. Zodat ik die morgen mee kan nemen. Maar ik heb niks ontvangen

Groetjes,
Sandra

En wij dachten dat Tim een zware baby was. Daan heeft het van hem gewonnen.
We zijn vanmorgen bij het CB geweest en Daan is 4850 gram en 56 cm. Verder is hij helemaal nagekeken door de arts en alles is goed.

Groetjes,
Sandra

Wat fijn, dat hij zo goed groeit!!

En volgens mij krijgen ze pas met 2 maanden een prik, toch?
Liefs, Anne