Daan heel hard aan het

Lekker dat hij zo goed groeit zeg. En mooi in verhouding met lengte en gewicht.
Rens was toen met 4 weken 4790 gram en 58 cm. Maar Rens was 3 dagen te laat. Voor een baby die wat te vroeg is geboren is het echt een flinke.
Rens was trouwens ook zo uit maatje 62 volgens mij droeg hij met 2 maanden al 68 en rond een half jaar maat 74.
Fijn dat voor de rest ook alles goed was, is toch altijd weer spannend.

groetjes Ramona

@bakmama De eerste prikken zijn met 8 weken, heb het even nagekeken i het groeiboek lag toch nog voor het grijpen.
Ik heb wel alle prikken volgens schema laten geven. Maar ze zijn niet verplicht he. Ze moeten dus ook niet moeilijk doen als je ze zelf wat later wilt geven vind ik. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt toch?

groetjes Ramona

Wauw Daan wat krijg je voor voeding?

Levi is ook een flinkerd hoor … hij zit nog in maat 68 maar soms 74 al. Verder is het die buik die het zo strak maakt hahahaha… echt een hollands welvaren!

Hier niet ingeënt. Dus verplicht ben je zeker niks…

Max kan er ook wat van hoor! Hij was met 4 weken 4700 gram en 55 cm, ook een hele boy! En nu is hij zeker over de 70 cm! Hij lag laatst naast Eef op een kleed en ze schilden ook weer niet zó heel veel, hihi. Ik vind het wel mooi hoor, klein en fijn of groot en flink, geweldig toch?

Groetjes Rainbow, trotse mama

De volgende keer als we naar het CB moeten dan krijgt hij zijn 1e inenting. Ik wist het niet meer zeker, ik dacht deze keer al.

Hihi ik krijg ook van iedereen te horen wat zit er in de melk die Daan krijgt. De arts van het CB gaf ook aan dat het boven gemiddeld is, maar keurig in verhouding. Ze zei wel dat het bijzonder was voor een kindje die prematuur geboren is dat hij al zo zwaar weegt. Maar ze zei het niet op een vervelende manier ofzo.

Tim zat met een half jaar ook al in maat 74. Maar goed we zien wel hoe het bij Daan gaat lopen.

Groetjes,
Sandra

@Sandra

Jij geeft Daan ook pokon zeker? Die vraag kreeg ik hier van de huisarts toen rens zo hard groeide.

grotjes ramona