Ctg scan gehad

Nu nog 14 dagen voor de uitgerekende datum 16maart. Iedere dag vraag ik het mij af. Voor ik slapen ga vraag ik mij af: gaat het vannacht gebeuren? Ik begin het wachten zo beu te worden. Ik wil hem zien! Ben der helemaal klaar voor. Nina was er nu al twee weken 3 jaar terug. Ik wil me weer normaal kunnen bewegen! pfffff dat wachten…

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 10 Mar 2010 15:05:13

Nog even meis … kan nooit heel lang meer duren voor je de kleine kan vertroetelen… we wachten met je mee af! Volgende maand is het er iig

Kop op he… je heb je krachten en energie hard zat nodig straks dus niet bij de pakken neer gaan zitten hoor!

De laatste loodjes wegen het zwaarst hè…dat blijkt maar weer. Hou vol, het duurt niet lang meer!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Kan me jouw gevoel van nu nog goed herinneren! Stel je in op 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen!

Iedereen in mijn omgeving beviel met 38 weken en ik ging daar ook helemaal vanuit. Ik liep door tot 42 weken en die laatste vier weken duurden heel lang! Dus vandaar mijn tip.

Maar inderdaad, over 4 weken ben je er sowieso vanaf, dus nog even doorbijten die laatste loodjes. Als je kindje nog niet komt, heeft ie het nog even nodig om verder te groeien in jou.

Sterkte meid!

Lilypie Second Birthday tickers

de welbekende laatste loodjes, ik had het ook zoooooo gehad!! en dat heeft Ruben vast aangevoelt een dag later had ik hem in mijn armen vast.
dus nog effe volhouden meid.

Groetjes Marianne mama van Ruben

heel veel succes met de laatste loodjes!
Houdt vol meid en zet hem op straks!
houdt ons op de hoogte he?

Groetjes Gytha

jazeker houd ik jullie op de hoogte. vandaag wel heel veel last van harde buiken. hopelijk komt hij heel snel. liefst vandaag nog!

Chantal

Ow, weet helemaal hoe je je voelt. Ik kon mijn kindje de laatste weken ook wel uit mijn buik zien. Was er zo klaar mee. Voelde me een olifant haha, was ook mega zwaar. En de kleine puk was erg druk, dus ze verbouwde me van binnen. En toen werd het week 40 en nog zwanger. Uiteindelijk met precies 41 weken bevallen.

Kan je alleen maar heel veel succes wensen.
Tsja misschien helpt het…bij ons toen niet. Moest er ook eigenlijk niet aan denken. Maar goed dat is punt 2. Durf het bijna niet te zeggen, maar een potje sex. Het schijnt dat als de vrouw klaar komt er een stofje wordt aangemaakt in de hersens…dat zelfde stofje wordt ook aangemaakt als de bevalling begint.

Sterkte met de laatste lootjes.

Gr Egberta

Lilypie First Birthday tickers

Ik wil je ook nog veel succes wensen met de laatste loodjes!
Ik zelf liep 8 dagen overtijd.
Op de dag dat de bevalling begon was ik wel 's ochtends in het ziekenhuis geweest en gezien op de monitor dat ik al wel regelmatige harde buiken had (om de 5 min), en 's avonds om 10 uur voelde ik de eerste wee.
Dus ik hoop voor je dat de harde buiken een goed teken zijn

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Heel veel succes de komende uren/dagen/(weken ) Ik hoop dat je je kleine man snel in je armen mag houden.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Als je nu al harde buiken heb (zijn toch voortekenen) dan moeten we de meldplicht maar weer gaan invoeren hé!!

pffff nog steeds niks. Wil ook bevallen! Het klijkt wel hoe harder ik wil hoe langer hij zitten blijft…

Chantal

hij denkt ik zit nog lekker warm hier binnen.
succes met de laatste loodjes. en je zult zien als je dalijk niet meer denkt van ik WIL bevallen dat het ineens begint! was teminste bij mij zo! haahahaha

Groetjes Gytha

Misschien moet je er even niet mee bezig zijn !
Het is inderdaad waar misschien loop je dit keer wel wat langer kan zo maar ik heb vier kids de eerste drie zijn in het ziekenhuis geboren met ruim 42 weken en de vierde kondigde zich zelf aan met 41 weken dus zo zie je maar genene bevaling is hetzelfde en denk maar zo het zit inderdaad nog lekker .
succes gr Noontje

Hadden we al een meldingsplicht ingevoerd?

We voelen met je mee hoor!! Nou ja, figuurlijk dan…

nog steeds geen knuffelbaby in mijn armen1 Lief dat jullie zo meeleven. Ben super verkouden geworden helaas. Ik hoop dat ik goed kan blijven ademen als er weeen zouden komen.

Chantal

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wonderolie werkt trouwens ook super !

Nog 10 dagen tot de uitgerekende datum. Vannacht dacht ik dat het begon. Maar het is opgehouden. Harde buiken en krampen gehag van 3.45uur tot ongeveer 5.00uur daarna stopte het. Wat een rotnacht. Bijna niks geslapen. Sta in s morgens op is een kennis van mij bevallen van een dochter! Nu ik nog…

Chantal

Kop op meis… het kan nog ruim 24 dagen duren he… houdt daar rekening mee! Wil je niet ontmoedigen … maar het liefst stamp je de baby uk uit je lijf. Knap nu eerst lekker zelf maar even op, zodat de kleine niet ook gelijk ziek/verkouden word. En jij genoeg moed/puf hebt om hem/haar op de wereld te zetten!

Blijf aan je denken en snap je gevoelens heel goed… maar blijf je buik(je) ook een beetje koesteren stiekem mis je die straks toch denk ik