Ctg scan gehad

Vervelend dat je vannacht dacht dat het begonnen was en het toch weer ophield. Maar ik sluit me bij de mening van mini-boy aan. Hoe moeilijk het ook is, bedenk dat het ook nog 24 dagen kan duren. Op die manier kan het alleen maar meevallen als je eerder bevalt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

en nog steeds geen beeb in mijn armen! Vanavond naar de gyn. Ik hoop stiekem dat ik toch iets van ontsluiting gemaakt heb na die nacht.ik ben benieuwd!

Chantal

Ik ben benieuwd vanavond!
Maar hoop er niet te hard op meid, anders valt het zo tegen…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Gister bj gyn geweest. Ik had verteld dat ik de baby minder voelde maar ik maakte mij geen zorgen erom hij heeft ook minder plek he. Toch wilde hij dat ik een ctg liet doen. En vandaag nog een keer. Alles was goed. Heb geen inwendig onderzoek gehad.

Chantal

Vandaag de tweede ctg scan gehad. Morgen moet ik weer. Ik dacht dat als je de baby 6 a 7 keer voelt op een dag dat dat normaal was. Volgens hun moet dat minimaal 10 keer per dag zijn. Dus ja morgen maar weer terug…

Chantal

Spannend
Hoop voor jou dat die kleine boef snel mag komen
Succes meid met de aller zwaarste loodjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Duim hier dat het er maar snel mag zijn.

Groetjes,

Michèle

Goh…meid die kleine maakt het allemaal wel heeeeel erg spannend zeg

Groetjes Marianne mama van Ruben

pffff nog steeds geen baby. Begin het echt zat te worden. Ik kan wel een potje gaan janken. De baby is klaar. Waar blijft hij dan!?Iedereen om mij heen is al bevallen en ik niet. Vind het niet leuk meer.

Chantal

Meid waar maake je je nou druk om joh je kleintje zit zog lekker bij je ik heb ook drie keer zitten hopen dat bij mij de bevalling zou beginnen en iedereen om me beviel al terwijl ik voor alle drie mijn kids als eerst van de gymgroep was uitgerekend en ja hoor alle drie de keren beviel ik als laatste met ruim 42 weken en je bent pas volgende week uitgerekend toch zelf zou het nog kunnen gebeuren dat het nog wel 14 dagen kan duren je moet er gewoon niet bezig zijn en weet je de vierde kreeg ik met 41 weken (heb wel wonderolie geslikt ) maar werd thuis geboren en zolals iemand al eerder schreef geniet nog lekker even van je buik wat die ga je ook best wel een beetje missen
succes ver der !!