@Mriek: beloofd ik ga hem dalijk meteen bestellen!!
Uh… Mriek, kikie, sandra en ik gaan naar de Apenheul.
Ben echt zo benieuwd hoe Seth al die aapjes vind!
Liefs, Anne
@Mriek: beloofd ik ga hem dalijk meteen bestellen!!
Uh… Mriek, kikie, sandra en ik gaan naar de Apenheul.
Ben echt zo benieuwd hoe Seth al die aapjes vind!
Liefs, Anne
Ha ha ha volgens mij zijn alle winstreken van ikke ben vertegenwoordigd
Maar ik ben ook benieuwd. Laat even weten dan weet ik of Morgan ook al oud genoeg is. Ze werd namelijk in blijdorp hysterisch angstig voor de spreeuwen die op tafel gingen zitten bij ons omdat ze eten wilde.
Groetjes,
Michèle
Ik ben ook benieuwd! Mini-boy zou ook nog mee, maar vanwege de eindfase van d’r zwangerschap wil ze dat zichzelf en ons niet aandoen…
Groetjes,
M
@ Inge
Ik bedoel inderdaad het wandelkoord in mijn berichtje, met dat mooie telefoonsnoer. Ik weet dat het ook om mijn pols zou moeten, maar vind dat niet prettig lopen: een kind dat aan het koordje trekt en mama die mee wordt gesleurd en ook nog een buggy moet besturen…als ik hem met het koordje aan de buggy vast maak, kan ik de buggy beter besturen en af en toe nog eens een hengst geven aan dat koordje als hij de verkeerde kant op dreigt te lopen. Maar…we gebruiken dit ding zelden eigenlijk…
Wij hadden ook een polsbandje voor Julian voor als we weg gingen, maar hebben nu zo’n name-tag. Lijkt op zo’n metalen plaatje die de militairen ook hebben. Heb er zijn voorletter en achternaam, postcode, huisnummer en mijn mobiele nummer op laten zetten. Bewust niet zijn voornaam zodat niemand hem bij zijn voornaam kan noemen en hij met een vreemde mee zou kunnen gaan. Als we weg gaan, draagt hij deze ketting onder zijn kleding. Werkt hier prima (maar hij is dan gelukkig ook nog nooit zoek geweest…).
@ freubeltje, Zo heeft mijn vriendin een ketting laten maken voor mijn dochter. Een hart met een diamantje en haar naar erin op de voorkant en op de achterkant onze beide mobiele nummers. Ik wilde namelijk ook een tag maar zio’n dogtag vond in zo heel jongens zeg maar. Dus zij heeft deze nu. Gister had ze hem om en ze was zo trots ze liet hem aan iedereen zien op de verjaardag want het is per slot ook gewoon een sieraad bij haar.
Groetjes,
Michèle
Ik dacht ook al: kaartje? Had al het idee dat er een uitje gepland stond! Gezellig! En wij willen inderdaad PICTURES!
Groetjes Rainbow, trotse mama