Colin slaapt al 5 dagen de klok rond!

Ik wilde even met jullie delen dat Colin sinds 5 dagen de klok rond slaapt zonder ook maar 1x te huilen!! Vorige week kregen we hem nog niet in slaap voor een uur of elf en hij werd ook al maanden zo’n 5x per nacht wakker, maar vorige week even 2 dagen consequent geweest en nu is het dus over. Hij gaat om 19.30 naar bed en slaapt gewoon door!! Dit is echt heel fijn!
Dus voor iedereen die hier nog mee zit, het gaat over! Nu vind ik het soms zelfs jammer dat ik hem zolang niet zie

Groetjes

22-12-2009 colin geboren

aaaaaa wat fijn! goed om te horen! wij missen Meric ook hoor als hij zo lang slaapt. we hadden een tijdje een gewoonte van gemaakt om elke avond even te kijken naar hem al gauw werd hij wakker van ons glimlachte naar ons en sliep weer verder hihihi dat vonden wij heel gaaf maar het moest geen gewoonte worden maar hoe moesten we onszelf dat nou afleren? nu sinds een week doen we het niet meer het heeft wel een maand geduurd dat we dat elke avond deden maar we misten hem dan ook zo erg dus kijk er mee uit hahahahah en geniet van de nachten meid!

Lilypie First Birthday tickers

ja ik ga ook altijd een paar x kijken hoe hij slaapt, maar gelukkig wordt hij hier niet wakker van. Heb dan gewoon zin om hem fijn te knijpen hahaha maar ik blijf maar van hem af. Ik haalde hem vaak bij ons zo tegen de ochtend als hij huilde en dat vond ik wel gezellig, maar nu krijgt hij de fles bij ons in bed en slaapt dan meestal nog wel eventjes tussen ons in. Dus dan kunnen we dan knuffelen. Toch wel fijner als hij gewoon lekker in zijn eigen bedje de nacht doorkomt. Overdag krijg ik hem nu een slaapje van 45 minuten in zijn eigen bed. Het tweede slaapje lukt niet dus moet of bij mij op bed of in de wagen, maar we zijn al een heel stuk verder dan we waren dus ik ben er blij mee!!

22-12-2009 colin geboren

Zo dat is nog eens goed nieuws.
Wat fijn zeg dat het ineens zo goed gaat.
Ik ben trouwens meestal wel blij dat ik na een dag lekker voor haar gezorgd te hebben even tijd voor mezelf heb.
Ga soms wel eens stiekem naar boven en gluur door het raampje boven de deur maar gewoon om even te kijken hoe ze dan vredig ligt te slapen en ik benieuwd ben in welke houding ze dan ligt.

Saai is dat in een keer hé, zo loop je de hele avond en halve nacht te zeulen en dan heb je opeens je handen vrij en weet je niet wat je met je tijd aan moet.

Ik moet toegeven kijk ook wel 20x op een avond, even weer lekker instoppen, kijken of hij dan toch echt slaapt ^^, maar naar een poosje went het wel

Ik weet nog de eerste avond dat Sarah om acht uur lag te slapen.
Na 3 maanden non-stop huilen is ze van de een op de andere dag gaan slapen van 8 tot 8. Daarvoor was het misschien, met geluk, 23:00 of 0:00. En dan 5 uur weer wakker voor een nieuwe huildag tot de nacht erna.
Maar die eerste keer dus, 20:00, ik liep met mijn ziel onder mijn arm door de woonkamer, kon het gewoon niet geloven en wist niet wat ik moest.
100 Keer heb ik gecontroleerd of ze nog wel goed lag.
Nu slaapt ze gewoon goed, en kijk ik alleen ff door de kier van de deur.
Ook ik wil haar dan fijn knijpen, maar ik denk dat het cb dan gaat zeuren, zo’n platte baby

Fijn dat Colin zo goed slaapt, geniet van je eigen slaap!!!

Lilypie First Birthday tickers

Heey mama Colin,

wat fijn dat het nu goed gaat. Tjaa, en wat je met de tijd aan moet. Went ook weer. Ga er maar van genieten of gewoon lekker luieren op de bank haha! Ik ga hier ook nog af en toe spieken bij mijn kleine hoor! alleen jammer dat hij daar soms wakker van wordt. Dus probeer me dat een beetje af te leren.

Geniet er maar van.

nou ben benieuwd. we hebben zijn bed en comode opgegooid. hij is samen met mij in bad geweest (we waren bij opa en oma) net de fles gehad en hij ligt op bed… en is stil. hij ligt nu al 10 minuten en dat is echt een record. ben heel benieuwd vannacht. vraag me alleen af of ik het al aandurf om hem niet om half 11 nog 90 cc ofzo te geven hihi

wat goed!! Bedje draaien hielp bij ons ook al iets. Ik zou hem geen fles geven dan went hij er alleen maar aan. Kun je altijd nog doen als hij wakker wordt en niet meer wil slapen. Ik geef dan meestal 90cc met 2 schepjes.
Nou hopelijk is het gespook voorbij!

22-12-2009 colin geboren

hij is weer wakker.
hij ligt nog wel in bed. trof hem weer staand aan. hem hem dus neergelegt en nu is hij BOOS!!!

echt goed boos hij scheeuwt het uit of tie vermoord wordt maar ik ga volhouden. hij blijft in bed!!!

ben benieuwd hoe lang hij het volhoud (en ik)

je moet je gewoon voorhouden dat het drammen is. Er is niks aan de hand en zowil hij zijn zin krijgen. Toen ik dat eenmaal door had vond ik het ook niet zo zielig meer en kon ik er beter tegen. En als je er niet meer tegenkunt, even bij hem op de kamer gaan zitten maar geen aandacht geven. Hij moet gewoon gaan snappen dat hij niet uit bed mag wat er ook gebeurt en dan geeft hij zich wle over aan de slaap (hoop ik

Succes

22-12-2009 colin geboren

dus ook zo hard scheeuwen dat mijn buren vragen wat er is? gewoon negeren dus want hij ljkt nu wel een viswijf(sorry voor de benaming haha) dit is niet normaal joh maar volgens jou is het dus echt zeuren

ja, als hij echt overstuur is dan kun je wel naar hem toe gaan, neerleggen evt speentje of wat water laten drinken zeggen dat hij moet slapen en hand op zijn buikje of hoofdje leggen. Als hij gekalmeerd is, ga je erbij zitten (wel stuk van het bedje af, maar in het zicht en ga je wat lezen ofzo.
Hij is waarschijnlijk gewoon boos en overstuur dat je neit komt en hij wil bij jou zijn.

22-12-2009 colin geboren

hij wil inderdaad bij mij zijn want ik speik dn uit mijn ooghoeken en hij doet echt zo zijn armpjes omhoog van pak me dan. water wil die absoluut niet kreeg het net terug van hem. ik ga nu wel ff een boek pakken ofzo want hij is weer boos

hij moet leren dat hij in bed blijft en moet slapen, dus is even doorzetten

heel veel succes!!!

22-12-2009 colin geboren

hij slaapt weer voor de 2e keer. hij sliep al na 2 bladzijdes lezen maar toen ging de telefoon en zijn deur stond wijd open dus weer wakker. heb hem dus in een half uur nu 2x in slap gekregen haha
nu hopen dat ie doorslaapt

Goed zo! Toch al een overwinning! Nu een paar avonden voorbereiden op weinig rust en volhouden en dan is het hopelijk snel voorbij!!

22-12-2009 colin geboren

inderdaad maja liever even half uur in zijn kamer zitten dan tot half 11 met een zeurend en zichzelf in de weg zittend kind toch.
heb wel een fles klaarstaan mocht hij wakker worden maar hoop van niet.

hoe lang duurde het bij jou ook alweer kan ik me een beetje richten hihi

hier heeft het 3 dagen geduurd, maar heb dus ook 2 nachten naast hem geslapen. Daarna was het over! Ik heb gehoord dat het ongeveer een weekje zou kunnen duren dus dat valt mee. Ligt natuurlijk ook aan hoe volhardend je kindje is.
Slaap lekker voor straks iig!

22-12-2009 colin geboren

ja dat slapen gaat niet lukken of ik moet op de stoel of op de grond past echt geen matras meer haha. een week is nog wel te overzien zeker als het zo gaat. papa is ondertussen thuis gekomen en daar heeft ie voor het eerst niks van gemerkt dus dat belooft wat. ik ga nu lekker naar bed want moet er morgen om 5 uit omdak moet werken maar zal morgen middag/avond nog wel even laten weten hoe het gegaan is