Colin slaapt al 5 dagen de klok rond!

ik ben benieuwd…

Hier vannacht minder gegaan. Colin was ziek. Begon gisteren met koorts, 38.8 viel mee, maar hij was niet zichzelf kon geen lachje af. Dus ik heb hem om 18.30 de fles gegeven en het bed in. Heeft hij goed geslapen tot 22.30 toen wakker en heel zielig huilen. Temperatuur was niet gedaald en hij wilde echt bij mama zijn. Dus ik hem heb toch maar bij ons gepakt maar hij kon niet slapen. Was zo onrustig. Was echt zielig om te zien, hij legde iedere keer zijn hoofd neer maar kwam niet in slaap. Hij heeft af en toe een uurtje geslapen met zijn armen en benen zwaaiend. Vanmorgen was de koorts gestegen naar 39,1 en huilen dat hij deed. DUs maar om 5.45 de fles gegeven. Daarna heeft hij ook nog maar wat hazeslaapjes gedaan. Nu is de koorts weg en hij is weer zichzelf gelukkig. Mama is kapot!!! Hij gaat vanavond bij oma logeren, hopelijk krijgt hij geen koorts meer, want dan laat ik hem thuis, maar zou wel lekker zijn als ik vannacht even kan bijslapen!!

22-12-2009 colin geboren

hier is het super gegaan hij sliep normaal van half 11 tot 5. nu van half 8 tot half 5 met dt half uurtje wakker dan waarvan je weet haha

het is hier dus helemaal geslaagt. hij heeft vandaag ook 2x een uurtje geslapen hoorde ik van papa dus als de nachten goed verlopen gaat hij overdag ook gewoon weer in bed hihi