Ik snap wat jullie zeggen mbt de suikers. Hebben jullie ook gelijk in, maar we gebruiken het dus alleen als hij naar het kdv gaat.
Hij moet daar dan al om 700 zijn, en om 615 uit bed. Ontbijten is er dan niet bij, want dan heeft hij geen honger, als je een boterham geeft. Het is geen optie om te zeggen, dan krijgt hij het later wel, want dat doen ze niet op het kdv. Als hij ontbijt, dan moet het thuis zijn. eerder uit bed halen , dus rond 5:30 is in mijn ogen ook geen optie, dan wordt het nachtwerk.
Alle andere gezonde opties die hier gegeven worden, die heb ik dus echt allemaal wel geprobeerd, maar dat wil hij niet.
De pap fles die ik er af wilde hebben, is dus een pyama pap van de nestle. Ook bom vol suikers dus.
Aangezien ik in de nachtdiensten zit, is het 7 nachten op, en 14 nachten af. In die 7 nachten zit ook een weekend, dus hij gaat dan 5 dagen, waarvan de eerste dag hij pas uiterlijk rond 830/900n er hoeft te zijn. Dan kan hij dus gewoon brood eten. Het gaat dus in principe om 4 ochtenden in de 3 weken, en dan heb ik er dus geen problemen mee. Als we gewoon thuis zijn (zoals de komende 5 weken) dan krijgt hij dus echt wel een boterham, alleen dan een uur later nadat hij al uit bed is, eerst even spelen en dan eten, dat werkt goed voor hem.
Op brood eet hij in het algemeen v oornamelijk gezonde dingen, zoals kaas en worst. Zoetigheid eet hij op dat gebied niet zoveel. Hij heeft wat dat betreft een hartige voorkeur.
Wilde toch even uitleggen dat het dus niet elke dag is.
liefs woezel