Coco pops

Ik vind tegenwoordig dat je d’r niet duidelijk genoeg over kan zijn, wilde namelijk geen gezeur!
@ Inge, nee hoor je hebt gelijk, ik vind ook dat iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft, maar elk weldenkend mens begrijpt dat chips en stroopwafels voor de lunch niet echt geschikt zijn!

@maliwimama: haha nou dat zou je denken, vroeger ging ik ooit tussen de middag met een klasgenootje mee naar uit op de basisschool, want mijn moeder moest werken dus had ze het zo gevraagd. ik kom daar… lagen er 4 zakken chips op tafel. dat aten ze dus elke middag…maargoed dat was ook wel aan hun lichaam te zien

Hahahha klinkt als mijn nicht; haar man had heel de dag gewerkt op de bouw, komt 's avonds thuis, staat het eten op tafel; Chips met dipsaus, had zo’n medelijden met die man, 2 jaar later zijn ze gescheiden!

Ohw god! haha dat meen je niet! was dat altijd zo?!?!

Geen idee, hoop het niet voor die kerel, maar helaas zijn de kookkunsten van mijn nicht 10 jaar later nog niet veel verbeterd vrees ik!

hahahahha, ooh jee zeg… kan ze wel een ei bakken? (die mislukken bij mij vaak wel maar ik kwam er vorige week achter dat dat niet aan mij lag maar aan de oeroude pan, nu met de nieuwe lukt hij wel haha ik schaamde me al)

Nou misschien een roerei!

hahaha lol dat kan een baby nog wel

hahahah erg he!

hahaha ja echt wel! ik hoop dat ze geld genoeg heeft om een kok in te huren

oeh, oeh, oeh, huur dan Gordon Ramsay in, super goed eten, en nog eens wat leuks om naar te kijken!!

hahahahaahahhahaha, tja I love gordon ramsay, hahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oohhh dat vind ik zo’n verschrikkelijke kerel Gordon Ramsey, echt! Misschien wel leuk om naar te kijken, maar zet het geluid maar uit! De hele tijd dat gescheld, ik kan er slecht tegen!

oeh… vandaar onze slechte gewoontes wil, dat komt door gordon ramsay met zijn gescheld grapje…