CB Gestoort

Oh jee will. Toch proberen een beetje los te laten hoor en pappa in zijn waarde laten. Is moeilijk als mamma maar komt goed geloof me. Hier heeft pappa zich toen ook heel goed door een ooronsteking met medicatie heen geslagen.

Enne Nienke ik zou er inderdaad 1 fles afhalen. Morgan krijgt er ook 1 minder als ze goed brood eet (ook bij mamma )

Groetjes,

Michèle

Je zult toch moeten proberen los te laten wil en dat is moeilijk daar weet ik alles van dylano is mijn tweede maar bij rene zijn eerste en ik betrap me er ook regelmatig op van dat doe ik wel ff enzo
Helemaal fout dus

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Mervin geeft mij ook dat verwijt regelmatig. Zoals gisteravond. Ik zeg ze wil haar speen, dat hoor je toch wel. Nee zegt daar geef je me de kans niet voor om het te leren horen want jij vliegt altijd al meteen.

Groetjes,

Michèle

Wat zijn wij moeders ergggggggggggggggg

Groetjes Michelle

Ik ben inmiddels weer uit de bossen en ik heb als vanouds weer met verbazing de berichtjes gelezen en gelachen!

Eerst dat gezeik altijd over het gewicht van baby’s. Waar halen mensen het lef vandaan om baby’s op hun uiterlijk te beoordelen? Toen ik zwanger was vonden ze me een dikke koe (dames, ik was maar liefst 10 kilo aangekomen, abnomaal veel he, NOT) en moest ik aanhoren dat ‘het straks allemaal vanzelf goed zou komen meid’. Toen ze geboren was, 4015 gram, schreven mensen ook op de kaart ‘Gefeliciteerd met jullie flinke dochter’. Goed, ze was behoorlijk, maar zoiets doet er toch niet toe? En nu over Eva hebben mensen ook weer wat te zaniken. Ik heb het hier al vaker gezegd. Net wat jij zegt Inge, zo van: ‘ach, als ze straks gaat lopen komt dat weer goed joh’. Wat ‘dat’? Dat ze babyvet heeft of Hollandse bolle wangetjes? Nu vinden de mensen Eva wel mooi meestal, wat het enigzins goed maakt, maar ik ben het zat! Laatst zei zo’n vrouw ook weer: ‘Wat een Hollands walvaren he? Die wangen! Maar een prachtig kindje hoor, werkelijk waar!’ Ze zei dat ze op papa leek, nadat ze me van top tot teen had bekeken. Ik kopte in: ‘En de wangetjes heeft ze van mij!’ en weet je wat ze zei? ‘Dat wou ik niet zeggen…’ Wat een .****! Eva is gewoon een gezond kindje, ze ziet er goed uit. ‘Gezond’ zeggen mensen dan. Dat staat voor mij gelijk aan ‘vet’. Ze zit gemiddeld op de curves. Ik kan me voorstellen dat de mama’s van de echte binkies en grote meiden er gestoord van worden! Gelukkig kunnen we hier onze frustratie kwijt!

Gelukkig heb ik ook nog gelachen! Om de mooie mini stofzuiger van Inge! Ik lag in een deuk, omdat je zo uit het niets vertelde hoe blij je er mee was! Normaal slachten we mensen af die zomaar uit het niets rare opmerkingen maken (remember een vrouwtje dat een paar weken terug opeens vanuit het niets postte dat baby’s goed moeten eten of zoiets - de ?-s waren niet van de lucht haha), maar bij jou Inge kan dat he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja en ik moest ook erg lachen om de om haar as draaiende Morgan! Een soort electric boogie! Hey you, the rockstady crew! (nee, ik ben niet maf, ik zing alleen zo’n electtric boogy hit uit de jaren 80, moest ik opeens aan denken toen ik Morgan zo voor me zag!) Net zo’n hond die achter zijn eigen staart aan rent!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha zo zag het er ook uit Rainbow enne ze had het nog helemaal naar der zin ook. Ze begint hier trouwens dingen te ontdekken die ze niet mag hebben. Zoals de rommelmandjes onder de tafel. En een lol als mamma nee zegt. Leg ik haar maar steeds ergens waar ze er niet bij kan, maar ja het kind gaat waar het niet gaan mag he

Trouwens ik vraag me wel eens af hoe een bolle marokaanse of surinaamse baby genoemd wordt dan. Je kunt dan moeilijk met Hollands welvaren aankomen…

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha dus zorgen voor niks eigenlijk. Wel fijn dat je wist dat het goed ging ongeacht de motivatie van pappa. Hier ligt Morgan er voor de tweede keer in. Geen idee of ze gaat slapen, zo ja moet ze er over een half uurtje weer uit zo nee dan slaapt ze maar in der wagen langs de lijn. Heeft ze over het algemeen ook geen probleem mee, zeker na gister niet met alle rust die ze gehad heeft

Groetjes,

Michèle

Hallo dames!!

Ik zit even alles te lezen maar wat erggg!!!IK ben ook zon control freak!!Ik wil alles zelf in de hand houden! Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en werkt dus veel dus ik heb grotendeels de zorg over Gijs! Mijn vriend houdt zich best wel een beetje op de achtergrond....eigenlijk misschien wel omdat ik er toch altijd als een speer bij ben!Als Peet (mijn vriend, is ff wat makkelijker..) hem een schone luier gaat geven of eten of in zn bedje doen…noem maar op ben ik er altijd bij en corrigeer ik hem nog wel s omdat alles moet gaan zoals ik wil…
Ik denk dat ik ook maar s even wat meer moet los laten en Peet de kans geven om het goed te doen want volgens mij is hij best wel een beetje onzeker erover!!

grtzzzzzzzz, Nien

Owwww wil wat zal jij je eigen rot voelen, Maar je doet het toch niet expres

Groetjes Michelle

oh en Wil…
ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, ik heb dat eerlijk gezegt ook haha.
ik ben altijd thuis voor rico en als de dingen dan soms anders gaan dan hoe ik ze doe ben ik bang dat het dan ten koste gaat van zn ritme enzo, dus papa zegt ook vaak: hij weet heus wel dat jij het anders doet dan mij en dat is juist ook wel goed, als ie dadelijke en dreumes/peuter is en zijn er gewoon duidelijke regels uiteindelijk wat wel en niet mag en dan op 1 lijn zitten is logisch, maar als ik als hij verdrietig is het anders oplos dan jij is dat echt geen punt als het werkt werkt het…"

tja is ook wel zo!! maar ja was even wennen dus, nu gaat het wel redelijk

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh jee. Wel verzekerd hoop ik??

En ze heeft vanmorgen van 8.00 tot 9.00 geslapen en van 10.30 tot 11.00 en op de voetbal wilde ze niet slapen, ja een kwartier voor het einde van de wedstrijd viel ze in slaap en heeft 5 kwartier geslapen. En nu van 17.30 tot 18.00 want dan maak ik haar wakker. Ze heeft een half uur liggen rommelen in bed en nu ligt ze in het onderste hoekje te slapen. Maar langer van 18.00 mag niet want anders is het bal vanacht

Groetjes,

Michèle